Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Az utolagos DRL nem,ha be van tartva a paraméterek a pozíciót figyelbevéve ...
(És ha az lekapcsol a tompított felkapcsolására) A hozzászólás módosítva: Aug 21, 2023
A szabályos, nemzetközi jelölésekkel ellátott DRL minden további nélkül felszerelhető és beköthető...de én ezen a terméken ilyet nem látok...te igen? Bővebben: Link
Oké nem vagyok csendőr....meg kicsi az esély, hogy elkapnak, de a műszaki vizsgánál szemet szúrhat valakinek...vag nem.
![]()
Sziasztok!
2008-as octávia 1-es kocsimmal kapcsolatban két kérdésem lenne: 1) Jelenleg a gyújtás ráadása után automatikusan bekapcsol a helyzetjelző világítás. Sajnos az országúton ez a rendőrnek kevés volt. Egyszerűen megoldható, hogy járó motornál a tompított világítás automatikusan bekapcsolódjon? 2) A tetőkárpit sajnos kezd leválni. Utánaérdeklődtem, hogy helyben ennek a cseréje elég macerás (kárpítos + autoszerelő)... ezért úgy döntöttem magam cserélem ki. Valaki cserélt már tetőkárpitot? Hol lehet normális minőségű, színazonos anyagot vásárolni? Üdv. M. A hozzászólás módosítva: Aug 26, 2023
A kárpitra tudom a választ. a Népszínház utcában (Bp. VIII. kerület) Van két kárpitos bolt is. Az egyikben vettem öt éve az én autómhoz. Ugyan azt a szivacsos hátú szövetet mint a gyári. Többféle színben volt. Tán ez volt az, de lehet, hogy a másik, annak sajnos nincs weboldala. Viszont nincsenek messze egymástól.
Szia!
Köszi az infót. Milyen ragasztót használtál? Üdv. M.
Valami ilyesmit. Nem pont ezt a fajtát, hanem ami épp volt a közeli festékboltban. Kiszereled a tetőkárpitot, letéped az alapról a régit, megtisztítod az alapot a régi szivacsmaradványoktól. Ráteríted az új kárpitanyagot és nagyjából kiszabod. Aztán ráfújod az alapra a ragasztót egyszerre nem túl nagy felületre. Vársz egy kicsit amíg szinte száraznak tűnik és rásimítod a kárpitot. Ezt ismételgeted addig amíg fel nem kerül az egész kárpit. A széleknél kicsit visszahajtasz és a felesleget levágod. Nagyon ügyelj, hogy a művelet közben ne legyen ragasztós, vagy maszatos a kezed, mert szinte lehetetlen a maszatot kitakarítani az új kárpitból.
A hozzászólás módosítva: Aug 27, 2023
Sziasztok!
Skoda Octavia 2 (2008), 1.9 diesel Gondoltam, beírom ide is a problémámat. Összefoglalóan úgy gondolom, h mivel nem értek ilyen mélységig hozzá, nincs tapasztalatom sem pedig eszközeim a diagnosztikához és javításhoz, így ezt mindenképp egy Octaviához értő, lehetőleg budapesti szakemberre bíznám. Ha van ilyen köztetek v tudtok ajánlani valakit, köszönettel venném ![]() Tehát a hibák, nagyjából fontossági sorrendben: Jobb oldali index Azóta egy másik hiba is előjött, ami viszont jobban zavar: a jobb oldali oldalsó (=tüköbe épített) index jobbra indexeléskor nem működik, balra indexeléskor viszont igen (=a jobb oldali!). A vészvillogóval rendesen működik, indexeléskor a leírt probléma van. Őszintén szólva nem tudom, mióta van ez a probléma, nekem is egy kedves autóstárs szólt, vezetés közben gyakorlatilag nem lehet látni a jobb oldali tükörbe épített indexet, hibajelzés nincs. Tompított fényszóró Van-e szoftveres/hardveres mód arra, hogy a gyújtás bekapcsolása mellett kikapcsoljuk a fényszórót, vagyis se a tompított, se a helyzetjelző ne világítson a fényszóró kapcsoló 0-állásában? A dolog már kezdettől zavart, de végül csak most szántam rá magam a fórumozásra, miután (az én figyelmetlenségem miatt) "sikerült" lemeríteni az akkumulátort az égve hagyott helyzetjelző(!) miatt.. Nekem korábban egy négyes Golfom volt, annál a nulla nullát jelentett,vagyis a kapcsoló nulla állásában NEM égett a fényszóró/helyzetjelző, akár rá volt adva a gyújtás, akár nem. Ahogy többen már leírták, ki kell kapcsolni diaggal a skandináv világítást vagy hasonlót. Át lehet ezt programozni? Ablakemelő Végül időben az volt a legelső gond, de fontosságban én a harmadik helyre tenném: A történet röviden: Először a jobb első ablakemelő motor+elektronika lett cserélve egy elvileg újra, cikkszám szerint választva. Ekkor kiderült: az ablak rendesen működik,de fordítva, vagyis a LE gombbal húzza fel és a FEL gombbal engedi le az ablakot, mindkét, vagyis a saját és a vezető oldali gombbal egyaránt. Mivel ebay-en, Írországból rendeltem az új motort, többen azt mondták, h hát ugye jobbkormányos autóhoz tervezték, ezért működik fordítva ![]() Ennek kb egy hónapja volt, igazság szerint már épp kezdtem megszokni, amikor a hátső ablakok kezdtek el rendetlenkedni úgy, h saját gombról mindkettő rendesen megy, vezető oldalinál viszont a jobb hátsó egyáltalán nem reagál, a vezető oldali bal hátsó gombot megnyomva viszont mindkét hátsó ablak egyszerre mozog le és fel. A régi, kiszerelt természetesen megvan még. Köszönöm a segítségeteket előre is!
Szia! A világítási anomália az szerintem a főkapcsoló hibájára utal és a figyelmeztető műszerfali zümmer sem működik ami figyelmeztetne a bekapcsolva felejtett fogyasztóra. A tükör index az futófényes vagy fix? Ha futófényes az lehet annak az oldali elekteronikának is a hibája, mert a vészvillogós működtetésnél a futó fény nem működik hanem egyszerre világít minden LED. Az ablakemelő mizéria lehet, hogy a vezető oldali kapcsoló együttes hibája is lehet, hogy nem megfelelően kapcsolnak a gombok érintkezői. Ha ki lehetne deríteni az ablakemelő motor polaritásának vezeték színeit akkor azokat csak át kell kötni (meg kell fordítani).
![]()
Szia! Itt nem csak a motorszáma a fontos, hanem a modulszám. Eredetileg a jobb első ajtódban az 1K0959792J volt beépítve. Akkor a bal oldalon 1K0959793J- nek kell lennie. Ez nagyon fontos, hogy így van-e, illetve így kell lennie. Az amit te rendeltél másikat az 1K0959792K az kerüljön a jobb oldali ajtóba. Ha felcseréled őket akkor az elektronika nem fogja tudni megérteni a jeleket amit küldesz neki. Sőt ahogy nézem a modulod elvileg tudja az elektromosan becsukódó tükröket is vezérelni.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |