Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
 
Témaindító: Secret, idő: Júl 25, 2008
Lapozás: OK   184 / 184
(#) seat válasza VIM hozzászólására (») Dec 22, 2019 /
 
Szia, az ajtók mind záródnak jól, a csomagtér zárja is és a csomagtér világítás is működik(csk kétszer vettem észre, hogy elhalványodtak az izzók a csomagtérben). A biztosítékokat már mindet kiszedtem egyenként(a műszerfal oldalán lévőket), de a kattogás az megmaradt, ja és ha kinyitom valamelyik ajtót akkor is megszünik a kattogás.
(#) seat válasza seat hozzászólására (») Jan 4, 2020 /
 
Szia! A tegnap voltam a szerelőnél és nem volt hibakód, elmondtam neki, hogy mi és hogyan kattog, de nem tudott segíteni. Szóval, ha nem zárom be az autót a központi zárral akkor 10 perc után elkezd kattogni a komfortmodulban a relé, de ma többször bezártam és kinyitottam az autót egymás után és egyszer az egyik zárás után megszünt a kattogás de viszont ha kinyitom, újra kattog a relé. Többszöri nyitás és zárás után csak kétszer sikerült úgy bezárja az autót, hogy megszünjön a kattogás. Lehetséges az, hogy be van zárva az ajtó és mégis úgy érzékeli a comfort modul, h nyitva van? Mert minden zárásnál lezárnak az ajtók, de viszont csak kétszer szűnt meg a kattogás. Tudnál nekem segíteni abban, hogy hogyan lehet le ellenőrizni, hogy kap e jelet a komfort modul arról, hogy be van zárva az ajtó? Vagy tudnál nekem küldeni kapcsolási rajzot a központi zárról? Aki tud az segítsen, mert már másodjára merült le az akksim.
(#) gabesz9920 hozzászólása Jan 15, 2020 /
 
Üdv. Sziasztok,
Octavia 1.9 TDI ALH motorkódos.
Meghalt az aksim, vettem bele újat, csere után beindítom, minden jó, ABS LED folyamatosan világít (ezelőtti aksi cserénél is így volt, aztán egyszer csak elaludt), de: kézifék jelző kb. 20 másodperc után hármat sípol, majd elkezd villogni, ha be van húzva, ha nincs. Motor leállít -> újra ugyanúgy.

Mi lehet a baja?

Köszönöm előre is.
(#) Ge Lee válasza gabesz9920 hozzászólására (») Jan 16, 2020 /
 
Meg kellene nézni, nézetni, vannak-e benne hibakódok, ha igen törölni. Azt mondják, hogy ezeknek a mai autóknak nem tesz jót egy effajta akkucsere, és nem csak azért mert elfelejtenek dolgokat, hanem egyébként sem. Én nem mertem az enyémben így akkut cserélni, hanem úgy csináltam, hogy arra a pár percre rákötöttem a labortápot a szivargyújtóra, természetesen az akkufeszre pontosan beállított feszültséggel.
Akkus műhelyekben alapból úgy cserélnek, hogy van náluk egy pár Ah-s akku, a végén szivargyújtó csatlakozóval és be van dugva a csere idejére.
(#) gabesz9920 válasza Ge Lee hozzászólására (») Jan 16, 2020 /
 
Köszi, megnézetem
(#) tirpitz66 hozzászólása Hé, 10:19 /
 
Sziasztok!
Mire utalhat az O2-ben, ha megállás után kicsivel, járó motornál egyszerre kigyullad az ESP és a keréknyomás-jelző szenzor? Szenzorhiba? Kábeltörés? ABS kocka hibája?
Köszi előre is!
(#) net91 válasza Hp41C hozzászólására (») Sze, 18:21 /
 
Köszönöm a választ. Tényleg így működik.
Eddig ezt a működést észre sem vettem, mert mindig csak azt a tükröt néztem, amit állítottam.
(#) net91 hozzászólása Sze, 18:28 /
 
Azt vettem észre, hogy az octavia ventilátora folyamatosan megy.
A skoda fórumon írták vagy nyolc évvel ezelőtt, hogy az természetes dolog, hogy hidegben megy a ventilátor. Tényleg így van? Miért kellene neki hidegben is menni?
Amúgy,amikor hazajöttem 0 fokos volt a kinti hőmérséklet, aminél ment a ventilátor.
A hozzászólás módosítva: Sze, 18:37
(#) Pisti8312 hozzászólása Csü, 9:49 /
 
Sziasztok !Segítségre lenne szükségem ,adott egy 2003 as 1.6os octavia ,problémám a következő ,mióta bejöttek a mínuszok megmakacsolja magát ....azaz ,indul szépen a motor de nem megy index ,ablaktörlő ,fűtés és fényszóró
Következő: »»   184 / 184
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu