Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
 
Témaindító: Secret, idő: Júl 25, 2008
Lapozás: OK   183 / 183
(#) attika válasza KIG1970 hozzászólására (») Szept 26, 2019 1 /
 
No comment
Azt hiszel amit akarsz, én nem fogom támogatni az agymenésedet, ha úgy gondolod, hogy megsértettelek akkor tegyél ellene.
Nem fogok vitába szállni egy olyan dologba aminek az ég adta világon semmi alapja nincsen.


Idézet:
„Ha így lett volna, nem olyan egyszerűen és észrevétlenül tud szabotálni az ECU, mert akkor a műszerfalon is észrevennéd, hogy összevissza mutatja a vízhőmérsékleti értéket... Nagy az esély rá - mert más logikus választ még senki nem tudott adni, - ezért van kettő helyett négy kivezetés rajta...”

Ez így is van, ezek az ECU-k már csak ilyenek
Kiszálltam.
(#) Faramy válasza VIM hozzászólására (») Szept 27, 2019 /
 
Köszi! Elvileg ma megoldást találnak a problémára! Megírom a hiba okát!
(#) xxxyyy válasza KIG1970 hozzászólására (») Szept 28, 2019 /
 
14 év alatt 310000km-t tettem 2001-es AKL Octaviamba. Ez alatt az összes ismertebb szenzor cserélve lett már. Csak utángyártottat vettem és csak egy db volt közülük, ami 2 éven belül behalt. Vízcsőcsonkon kívül gyári alkatrészt nem vettem az autóhoz.
Az utolsó 2 komolyabb motorvezérlési hibánál a tárolt hibakód tökéletes támpont volt, nem kellett napokig keresni a hibát.

Az ECU egyetlen szívatása, hogy egy időben hajlamos volt a motor menet közben pár másodpercre leállni. Az esetek 70%-ában az M0-s ugyanazon szakaszán. Gyaníthatóan nagyfesz. vezeték zavara okozhatta.

Szar minőségű alkatrészt lehet kapni bőven. Nagyon nem mindegy, hogy milyen specifikációval gyártatják le Kínában. Én is belenyúltam párszor...
(#) geyseer válasza attika hozzászólására (») Szept 29, 2019 /
 
Sziasztok! Látom sikerült vitát generálnom.....akaratlanul..Én azért bizok abban, hogy nem az ecu a ludas, hanem a Matyi! szoval sikerült szereznem szürkét, benne van a vw, audi jel. Beépitettem. . Kiderül meddig birja. Remélem sokáig. A Bárdiba nem tudom visszavinni s febi-t mert szakszerű beszerelést kell igazolnom a garihoz.Ez van.
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2019
(#) attika válasza geyseer hozzászólására (») Szept 29, 2019 / 1
 
Idézet:
„A Bárdiba nem tudom visszavinni s febi-t mert szakszerű beszerelést kell igazolnom a garihoz.Ez van.”

És még úgy is beléd kötnek sajnos.
Elektronikus alkatrész hibáját igazolni nem egyszerű dolog.
Mondjuk nem neked kell igazolnod, hogy rossz, hanem nekik kéne azt, hogy jó.
Ez 22-es csapdája.

Gyári alkatrésszel jónak kell lennie, ha meg nem akkor szabotál az ECU.
A hozzászólás módosítva: Szept 29, 2019
(#) KIG1970 hozzászólása Okt 2, 2019 2 /
 
Idézet:
„Kicseréltem egy noname szenzorra, ami pofára ugyan úgy nézett ki. 1-2 hét után behalt az új szenzor is. A jelkimenetén az elvárt 0,5-4,7V helyett az 5V-os tápot adta ki folyamatomosan, nyomástól függetlenül. Széthúztam a csatlakozást és az ECU jelbemenetet nézve 5V-ot mértem, azaz a bemenet egy ellenállással fel van húzva 5V-ra.”


Idézet:
„ui. az általam említett noname szenzor vagy 50 autótípussal kompatibils és biztos 45-tel teljesen jól működik, de amelyikben esetleg egy kicsit izmosabb a felhúzó ellenállás, ott már lehalhat.”
(#) KIG1970 válasza xxxyyy hozzászólására (») Okt 2, 2019 2 /
 
Szervusz!
Értem. Bizonyára nagyon sok ilyen példa van még mint a Tiéd.

De igazából azoknak a tapasztalataira vagyok kíváncsi, aki hasonlókat tapasztaltak, mint mi itt néhányan...
Tudod, azért kértem a hasonló tapasztalatokat, mert ettől lehetünk okosabbak, a tagadásból semmi jó nem születik... Ez egyébként az csak az idiótákat tántorítja el.

Van egy népi megfigyelés: Minél nagyobb valaminél az ellenállás, annál biztosabb, hogy van ott valami...

Az én autóm 2002, dízel, ALH motoros, gondolom az ECU programja sem feltétlenül egyezik a tiéddel.

És még az sem tudható, amíg nincs szakszerűen kivizsgálva, hogy néhány vagy adott esetben mindegyik ECU fertőzött-e ilyen szabotáló funkcióval egy bizonyos típusban, évjáratban, stb.

Tehát amit írtál, annak itt most nincs semmi jelentősége...
(#) Moderátor hozzászólása Okt 3, 2019
 
A topicba nem tartozó hozzászólások eltávolítva. A továbbiakban kérjük az off-topic hozzászólásokat és a kötözködést mellőzni!
(#) dana19970522 válasza VIM hozzászólására (») Okt 9, 2019 /
 
Szia !! Ezeket vègig csinàltam nem vàtozott a dolog diagra kötötem alap be àlitás 098 fut és error a vège 20probàbol 2 lessz sikeres kb màr cseréltem fojtoszelepet is !! Szerinted mi lehet a gond ??
(#) VIM válasza dana19970522 hozzászólására (») Okt 9, 2019 /
 
Szia! Nekem ki kellet cserélnem a V60-t mert a motor zárlatos volt, tehát nem lehetett alapra állítani ezzel a módszerrel. Ha a V60 új lett, kicserélted akkor érdemes volna a programban elfogadtatni szoftveresen. Ha használtat akartál volna az említett módszerrel elfogadtatni a vezérlővel akkor nem biztos, hogy fel fogja venni az abban talált értékeket ha azok is értékhatáron kívül esnek. Lehet a motornak baja, az ellenálláspályának az alaphelyzet kapcsolónak .... passz. De milyen kocsiról és motorkódról van szó?
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2019
(#) Moderátor hozzászólása dana19970522 hozzászólására (») Okt 10, 2019
 
Legközelebb légy szíves figyelni a helyesírásra!
Következő: »»   183 / 183
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu