Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vicces - mókás történetek
 
Témaindító: Topi, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Tisztelt felhasználók! Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Lapozás: OK   991 / 991
(#) Joe_001 válasza tki hozzászólására (») Szo, 7:38 / 1
 
Nem tudom, Nekem hivatásos a B-m. 76ban vizsgáztam pár hónappal a 17. születésnapom előtt.
Vicces volt a sztori. Szeged egyik leggonoszabb vizsgáztatójánál. 7-ből ketten mentünk át, az els. és én az utolsó. Így utólag vicces a sztori egy oldalt betöltene, be is szóltam neki, ki is álltam a forgalomból, mert átnyúlt, mondtam neki, gyalog megyek vissza, mert ne piszkálja a kormányt. Ha még egyszer átnyúl menet közben ki tudok ugrani 40 nél... és ez nem az első húzása volt a vizsgán.
Viszont a lényeg , hogy a végén átmentem minimális pontszámmal.
Ja 11éves koromban már traktort is vezettem, póttal is be tudtam állni.
(#) Gafly válasza Joe_001 hozzászólására (») Szo, 8:25 /
 
Annó én is az MHSZ-nél szereztem jogsit, Szegeden.
Sajnos (vagy szerencsére) szakközépben az igazgató helyettes (nyugodjál békében Pista bácsi ) megszervezte az oktatást és vizsgát.
A sajnos azért van, mert mások később ugyanígy az MHSZ keretében B és C kategóriás jogsit szereztek, nekem meg A és B lett. Fene tudja ki járt jobban...
Az én oktatóm a székház udvarán szépen bemutatkozott, megmutatta a Lada részeit és kezelőszerveit.
Mondtam is magamban, hogy "Na ez nem fogja leharapni a fejem."
Mondta fél perccel később, hogy nagyon barátságosnak látszom, de oktatás közben teljesen meg fog változni a véleménye.
Így is volt. Viszont akkor is, és utólagosan is, jogosan mondta szerintem.
Például Szeged határában volt egy csárda, annak a parkolójában szoktunk volt megfordulni.
Az volt a szokás, hogy bal oldalon ült a padavan, anyós ülésen a mester, hátul meg ketten tanulunk és okulunk.
Volt egy srác, aki az első megfordulásnál a parkolóban lévő tuskónál nem kikerülte, hanem "megközölte".
Oktató mondta, hogy ez nem jó, mert sok minden van az autó alján, aminek gondot okozhat egy tuskó, kerülje ki.
Következő alkalommal ugyanott, ismét:
MAGA MÁR MEGINT MIT CSINÁLT???
Megközöltem.
Na ezt következőket nem idézem...

Nagy és felszabadító élmény volt, amikor azt mondta, hogy kérnék egy kis segítséget, el kellene vinni az autómat. Majd átszállok, maga pedig követ. Akkor vezettem önállóan autót, egyedül.

Oktatás végén azt mondta, hogy szerintem vegyen még két órát, és nem lesz gond a vizsgával. Úgy is lett.
(#) Gafly válasza Gafly hozzászólására (») Szo, 10:28 /
 
Amúgy három fórumtársunk, két autóval küzd vizsgával.
Az lenne a vicces, ha havonta beszámolnának az előrehaladásról.
Különösen az a része, hogy ebben a hónapban éppen miért nem.
(#) nagym6 válasza Gafly hozzászólására (») Szo, 10:54 / 1
 
MHSZ-nél A, B, C kategória mind megvolt 1000Ft.-ért. Ha valamelyik megvolt, akkor is a hiányzókat adták, tehát mindhárommal végeztünk. Én A -t nem akartam, sosem mentem motorral, rábeszéltek vesztenivalóm nincs. Vizsgázni úgy mentem motorból, hogy előző este mentem tíz métert az MHSZ Simsonnal. Azt sem tudtam, hogy a váltó más rendszerű mint autónál, nem tudtam hányas fokozatban és mennyivel mentem vizsgán a Simsonnal, csak húztam neki. Első voltam a sorunkban, izgultam ne kelljen megállni, mert az indulás sem ment. Utolsó kereszteződésnél elsőbbséget kellet adni, de még kihúztam a védett úton jövők előtt. Nekem sikerült a vizsga, utánam jövők megbuktak mert jöttek utánam lemaradással, azokhoz már közel voltak a védett úton jövő autók. Ha én elsőként megállok, akkor ők is, és sikeres vizsga nekik, nekem bukta, mert még egyszer elindulni nem tudtam volna. Pedig indulás előtt ők voltak nagy magabiztossággal, ennyit meg annyit motoroztak, én csak lapultam, akkor még azt sem tudtam, el tudok-e indulni. Így, hogy a vizsgabiztos hátul jön kocsival nem tudja én mit élek át, lehet, hogy 2 fokozatban maximum fordulaton mentem végig nem tudom, nagy mázlim volt.
(#) erbe válasza nagym6 hozzászólására (») Szo, 13:43 /
 
Egyszer kipróbáltam, mire képes a Simson. 4. fokozatban elindultam. Óvatosan kellett felengedni a kuplungot.
(#) nagym6 válasza erbe hozzászólására (») Szo, 13:53 /
 
Ha valaki ért hozzá, és tudja melyik fokozatban van éppen.
(#) erbe válasza nagym6 hozzászólására (») Szo, 14:01 /
 
Ami még külön nehezítette a dolgot, hogy száraz kuplungja van, mint az autóknak, nem olajban futó, mint általában a motoroknak. Azt könnyebb csúsztatni.
A hozzászólás módosítva: Szo, 14:01
(#) zolika60 válasza erbe hozzászólására (») Szo, 16:54 /
 
Idézet:
„száraz kuplungja van, mint az autóknak”

A Simsonnak? Ne viccelj már. Bár mondjuk ez a vicces.
(#) szs válasza Rosszmáj hozzászólására (») Szo, 17:20 /
 
Idézet:
„A ZIL-130-ban alapjárat körül elég harmatos a kormányszervó (volt benne egyáltalán?)”

Volt bizonx, -bár eleg nagy holtjáteka volt meg akkor is, mikor működött.
A problena lefullasztaskor NAGYON előjött. Leszakadhatott a keued, akkor sem biztosan tudtál kormányozni.
(#) szs válasza nagym6 hozzászólására (») Szo, 17:27 / 2
 
Nem tudom pontossn, de 1987-ben mar cak a "B-C"-t fizette a a HM.
A motorra mar saját penzböl vizsgaztam -alog 2000 volt a "B-C", valsmi 1300 a motor. De hát: volt motorom, erősen vagyott egy jogosítványos gyerekre
Bar nem szeretjük a HM-et, de szakmát kaptam, minimáláron. Amit ma is szeretek.
(És persze, továbbképeztem magam benne -ha már szeretem. Az én jogsimban nincs luk )
A hozzászólás módosítva: Szo, 17:30
(#) mnyugger válasza tki hozzászólására (») Szo, 19:00 /
 
Igen.
(#) lazsi válasza Gafly hozzászólására (») Szo, 19:34 /
 
Én "kispolszkin" tanultam vezetni. A km óra nem működött, így fogalmam sem volt, hogy mikor mennyivel mentünk. Vizsgán sem... Ennek ellenére (vagy éppen ezért?) elsőre sikerült... Amikor kiszállt az oktatóm, hogy átadja a helyét a vizsgabiztosnak, azt mondta neki: "Úgy vezet, mint Fittipaldi". Azt máig nem tudom, hogy ez akkoriban egy szólás volt (és ha igen, mi volt a jelentése), vagy egy kód arra, hogy engem ne buktasson meg...

És ha már vicces topic, egy igaztörténet:
Kolléganő elhatározta, hogy megtanul vezetni. Túl van az elméleten, következik a gyakorlati oktatás. Kapott egy telefonszámot az oktatóhoz, hogy hívja fel és beszéljék meg a részleteket.
Kolléganő első kérdése a telefonba: "Mondja, ön teljesen kezdőket is oktat?"
Majd megbeszélik az első időpontot és a helyszínt. Oktató mondja, hogy milyen típusú és színű autóval lesz. Kolléganő rávágja: "Az mindegy, hogy milyen a kocsi!"
És igen, a kolléganő valóban szőke volt... És még mondja valaki, hogy nincs semmi alapja...
(A történetnek nem voltam fültanúja... Ő maga mesélte el...)
(#) szs válasza Rosszmáj hozzászólására (») Szo, 19:56 /
 
Idézet:
„táblákat ronggyal megtörölgette, hogy a többi közlekedő jól lássa.”

Ilyet az en oktatom is felvezetett -egyetlenegyszer. De azt is felfogta, amit mondtam neki: szamunkra sem tiltast, sem információt nem közölt az a tabla "komplexum", egyedúl az előzési tilalmat. A többit miért ne felejthetném el?
Elfogadta.
Következő: »»   991 / 991
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem