Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Akai aa-1010 javítása
 
Témaindító: spkkill, idő: Szept 2, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 1
(#) spkkill hozzászólása Szept 2, 2007 /
 
Üdv!Pákatestvérek!
Lenne egy problémám.Szereztem egy Akai aa-1010 típusú rádiós erősítőt. Természetesen nem jó.A táp részében találtam egy halott d313-as tranyót.Betettem a helyére egy bd441-et.Működik az erősítő de nem szól rendesen.Halkan jó de ha felhangosítom lüktető hangja van.Lehet hogy nem jó a bd441-es?

Még csak kezdő vagyok az elektronikában.Igaz volt már 1-2 erősítő amit megcsináltam.

Help me!
(#) sound.man hozzászólása Szept 2, 2007 /
 
Szerintem az a d313 az 2sd313 és azt lehet kapni a hqvideo-nál.... Cseréld ki szerintem arra és próbáld meg újra
(#) spkkill hozzászólása Szept 3, 2007 /
 
Majd az lesz csak ha van itthon 1-2 tranyóm akkor miért vegyek ha jó bele másik is.De úgy látszik nem jó.
(#) tomika80 hozzászólása Máj 13, 2008 /
 
AKAI CSF 210 KAPCSOLÁSI RAJZ?
(#) BEAG hozzászólása Dec 9, 2009 /
 
Sziasztok!

A címben említett rádiós erősítő nagytestvérével (AA-1020) van egy kis gondom.

A hangerőpoti nem egyenletesen szabályoz a két oldalon. Minél kisebb hangerőt választok, az egyensúly szép fokozatosan annál jobban eltolódik a bal csatorna irányába. A poti közép-megcsapolásos, "Loudness" típusú, szerintem már nehéz beszerezni.

Találkoztatok-e már ilyen hibával? Ha igen, mi volt a megoldás?

Másik kérdés: szervízkönyv, kapcsolási rajz van-e valakinek ehhez a modellhez?

Segítségetek köszönöm!
Gábor
(#) aflmor válasza BEAG hozzászólására (») Dec 9, 2009 /
 
Külön kis panelon van a loudness áramör? Keresd meg ott a bibi. (kisértékü kondik-ellenállások)
(#) BEAG hozzászólása Jan 5, 2016 /
 
Sziasztok!

Újra itt, újra egy AA-1020-assal, de ez már saját.