Fórum témák
» Több friss téma |
Nettó hülyeség hogy "bezúzza", az user error ha valaki nem végzi el az éves adategyeztetést.
Amúgy amit elvársz a szolgáltatótól, évi pár ezer forintért tarja fennt a simet, napi 10-20 hívást közvetít rá, mit akarsz még? Te ezt szolgáltatnád, évi több 1000 hívásindítás a simre, és 365 nap rendelkezésreállás. 3000 magyar forintért. Esetleg ingyen tegye a neki ráfizetéses szolgáltatást? Mekkora biznisz már nem...?
Amúgy voltak ilyen kezdeményzések, pontosan az ilyen alkalmazásokra, mint például kóla automata, stb. ami nem változtatja a helyét, tehát csak egy jól meghatározott cellában van, és onnan nem mozdul el soha.
Itt a szolgáltatónak a mobil hálózat mobil részét lényegében nem kell használni, tehát jóval olcsóbb neki. Valahogy nem igazán terjedt el...
Ja, tényleg, az adategyeztetést kifelejtettem. Most hiába vitatkozol velem, nekem tök mindegy én úgyse simről nyitom a kapumat. De két esetet tudnék felhozni, hogy a rátöltés elmaradása miatt 2 hétre bezúzta a szolgáltató, 20-ból 19 ember velem ért egyet, ezek szerint, te vagy az egy.
Az, meg hogy ez a mindenen kaszálni akaró hozzáállás, gondolod, hogy nincs elég haszna a szolgáltatónak, hogy ez beleférjen?
Biztos jó ez a wifis kütyü,de nekem nem kéne. Akkor már inkább a sim kártyás. Bár az volt a kapumon,de le vettem. Mire megkeresem a számot, 5-ször kinyitom távirányítóval, az meg mindig van a kocsi kulcson. Meg aztán vagy van wifi a kapunál,vagy nincs. Plusz itt is mire belépek az applikációba,már kinyitottam. De ház ízlések és pofonok...
Nekem nagyon stabil a wifis nyitó, pedig kb 20 méterre van a AP-tól, egy sima filléres ESP8266.
Saját kreálmány, tökéletes. Alapból én is távirányítóval nyitok, de van, hogy az utca másik oldaláról jövök és a forgalom miatt, jó, ha nyitva van a kapu, mire oda érek, ez távirányítóval nem lehetséges. Nyilván, ahol ez kelleni szokott, ott nem megoldás a távirányító, a mennyisége miatt, bár, 100 ezerből sok távir-ra futná
Nehéz így veled.
Tehát akkor ha nem fizeti valaki a villanyszámlát és a r@hadt mocskos pénzhajhász gusztustalan szolgáltató leszereli a villanyórát, akkor az ő bunkósága. Bizony. A szerencsétlen ügyfél semmiről nem tehet. Mindent betartott teljesen jóhiszműen használta a szolgáltatást és lám a szolgáltató bezúzta a villanyórát. Pedig a mocsok villanycég milliárdos haszonnal dolgozik évente. Igazán beleférne a hasznába nem? Hm hm. Ébredni kéne egyébként, a szocializmusi álomból ugyanis ahogy te is pénzért dolgozol pénzzel fizetsz, úgy a vállalkozók, szolgáltatók is abból élnek és nem népjóléti intézmények. Hogy mennyi a profitjuk, senkinek semmi köze hozzá. Én olyan helyen dolgozok hogy havonta 2-3 millát termelek meg és a fizum érdekes 450ezer. Hol itt az igazság...? Mekkora harácsoló már a fönököm nem? Csak halkan kérdezem meg, voltál valaha az életbe vállalkozó?
Bocs a kirohanásért. Nem konkrétan rád irányult hanem a (szerintem) rossz gondolatmenetre.
Üdvözlök mindenkit!
Van esetleg valakinek tapasztalata erről a kapunyitóról? Vagy tud valaki 2,5 m széles kapunyitót ajánlani, ami jól bevált. Köszönöm a válaszokat.
Innen van? Megvetted már? Mi a szett neve? 2x250 cm-es "szárnyak" ?
A vezérlés típusa Vario 230-asnak tűnik...nem ismerem. Motorline Lince 300...ha problémamentes üzemelés a cél. Persze a motor hossza a pillérek kialakításától is függ...60 cm-es kőoszlopok meg a 60 mm vasoszlop más motort igényel. A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2024
Onnan. Terv, kész kapuhoz. 2.5 m a kapu. (2×1.25 m)
Nem tudom a nevét. Mi az a Motorline Lince 300? A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2024
Ez a szett...de ennél olcsóbban is beszerezhetők más szettek. Ez kicsi kapu, a leggyengébb motor is jó lehet hozzá... Proteco Leader motor, de ez 2023-as változat (a régebbik sokáig működtek)
Még a kapupillérek anyaga/keresztmettszete sem mindegy: 60 mm zártszelvény, vagy 60 cm kőpillér? A képeden nem a TWIST 230 vezérlést látom, de a motorhoz azt fogsz kapni.... A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2024
Az olcsóbban beszerezhető érdekelne.
A pillérek; négyes téglaoszlop, téglakerítésben. 20×40 mm-es zártszelvényvázon 1/2"-os deszka. A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2024
Dehát neked még kerítésed sincsen, nem hogy kapud.
Én ide járok egyébként...
Tehát a szárnyak forgáspontjai a kb. 40cm vastag téglapillérek közepére kerülnének (vagy már ott is vannak?)...azaz a legrövidebb motorok (kb. 300 mm löket) kiesnek. (Persze, ha az oszlop belső peremétől max. 10 cm-re lennének, akkor jó oda a kisebb motor is.)
Ha nincs még semmi megépítve, akkor... A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2024
Kb. 25 éve használatos, kétszárnyas kapu. Kb. 30 cm az oszlop. (4 db. kisméretű tégla) Középtől beljebb van a forgáspont.
Egy régi barátomnál készülne a motorosítás.
Szöcske.
Jó a púder: ha ők szerelik, kedvezmény. Ugyanannyi kvázi. De azért megnézzük.
Sziasztok
Q60A vezérlése, két furcsa dolgot csinál: 1. a ledes kijelzője vibrál, nem folyamatosan világítanak a ledek, nem tudom, lehet, hogy ez nem is probléma, mert a mneübe is be lehet lépni és normálisan működik. 2. amikor elindulnak a motorok (nem jelez motorhibát) a lassítási fázis jó, de a köztes rész, gyorsan kénbe mennie a motoroknak, ott lassú, mindkét motornál. A motorok jól vannak bekötve. Volt már valakinek ilyen?
Még annyit, hogy a mellékelt képen látható 4n35-ös optotranzisztor volt szakadt és az alatta lépvó dióda zárlatos.
Szivatós, mert ilyenkor se kép se hang a kijelzőn, már ez önmagába egy sz*ás volt. A hozzászólás módosítva: Ápr 3, 2024
Sziasztok. Vettem egy kétszárnyas kapunyitót PC190U vezérléssel Beüzemeltem de gondom akadt vele ugyanis betanításnál a vezérlő nem jegyzi meg a nyitás végállást azaz nem ott áll meg a szárny ahol betanításkor megütköztettem azaz teljesen kinyit. Valamit biztosan rosszul csinálok de vajon mit. Valaki tud ebben tanácsot adni?
Nem világos, az ütközőt kivetted, és azt szeretnéd, hogy a helyén álljon meg? Nem ismerem ezt a kapunyitót, csak általánosságban... A kapu motorokon mivel nincs jeladó, és nincs véghelyzetérzékelő sem, kizárólag időalapú a szárny nyitás/csukás. A biztonságos teljes nyitás/csukás miatt van úgynevett "túlfutási" idő, ami arra szolgál hogy hideg/melegben kis szorulás esetén is elérje a véghelyzetet. Emiatt a kaput mindkét végállásnál "kötelező" ütköztetni, vagy ezt a plusz időt bekalkulálod, annyival rövidebben tanítod, de akkor lehet nem mindig fog normálisan bezárni...
A hozzászólás módosítva: Ápr 21, 2024
Nincs ütköző nyitásnál. Gondoltam elég ha tanításkor a lábammal megütköztetem természetesen nem az utolsó pillanatban hanem jóval előtte. Sajnos az egyik szárny teljesen kinyit míg a másik közel az ütköztetett ponthoz azaz megfelel. A nyitási ellenállás egyforma mindkét szárnyon. A beállított gyári alap sebességhez nem nyúltam, áramfelvétel egyforma mindkét motornál mivel a kijelzőn megjelenik.
Rosszul gondolod...az angol leírásban le van írva, hogy "overcurrent motor", amit magyarra "csak motorra" fordítottak. Ha olyan a motorod, mert a motorok típusát elfelejtetted leírni!
A mech. végállás ütközők kellenek...a megnövekedett áramfelvételt figyeli (nem az időt). A másik motor, ami "közel" jó helyen áll meg, az lehet már maxra kinyitott, azért áll meg... Tanulás előtt a gyári beállításokra sem árt visszaállítani a vezérlőt...tanítsd be újra.
Az nem jó ha nem ütközteted mert erre feszít rá picit a mechanika, ha ez nincs a szél ide-oda fogja rángatni amitől hamar tönkremegy.
Sziasztok, adott egy (ha minden igaz, Twist230) kapuelektronika. Kétszárnyas. Tegnap előtt megadta magát, nem nyitja a kaput , egyik szárnyat sem táviranyítóval. Nem láttam semmi furát, biztosíték rendben van. Áramtalanítottam, ma visszakapcsoltam - előtte lecsatlakoztattam a betáp feszültség (230 V) dugóját, majd visszatettem. Távirányító ugyan úgy nem nytitotta (2 felprogramozott, eddig működő távirányítóval próbáltam). Viszont visszakapcsolás után párszor ki tudtam nyitni/bezárni mindkét szárnyat (full+com rövidre zárással). Szóval táp van, mindkét motor működik. Viszont csak a full+com működött, a part+com nem nyitotta külön az egyik szárnyat ahogy kellene. Kis idővel aztán már megint nem működött. Ezt 2-3szor eljátszottam: áramtalanítás, aztán ment párszor, majd megint nem működött.
Biztosíték rendben, nem láttam ránézésre sehol füst nyomot, elpukkant alkatrészt. Piros ledek világítanak, full nyitásra zölden felvillan a zöld led is ahogy kell. Csatolom a távirányító vevőjét is. Előre is köszönöm, ha van vkinek tippje, hogy mi lehet.
Tekintve hogy ez a táv. vevő is a sorkapocsra van kötve... Ha direktben sorkapocsról működget, akkor a vevő a kuka. Ha leszeded a vevőt, akkor sem megy direktben sorkapocsról full/part ? A part led is világít? A twist eredeti távirányitójával működik? Potikat megmozgattad, nem-e szakadt/beázott? Ha ez a vevőpanel "beragadva" hagyja valamelyik "gombot" akkor nyilván kuka lesz a vezérlés...
Kösd ki teljesen a kapuvezérlőből a külső RF vevő összes vezetékét és úgy próbálkozz. Ha úgy is hibásan működik, akkor teljes vezérlő reset után jöhet az újratanítás...
Nekem nem tetszik a sok vezeték ami a nyitás sorkapcsaiból kilóg. A két panel közötti távolságról sem írsz, meg hogy milyen kábellel van összekötve. A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2024
Szia
Ezeknél gyakori a forrasztási hiba, eléggé erre utaló jel. Találkoztam olyannal, hogy körömmel le lehetett pattintani az SMD alkatrészeket. Amit csinálnék: Kivenném a panalt, átnézném van-e esetleg beázás nyoma. Majd mindent újraforrasztanék.
Hali. Én úgy látom, ez potis verzió, nincs mit tanítani...
Valóban, csak a gyári távokkal kapcsolatban hatásos a reset...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |