Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Érdekességek
 
Témaindító: Gatery, idő: Szept 5, 2006
Lapozás: OK   294 / 584
(#) pucuka válasza ronin75 hozzászólására (») Okt 19, 2019 /
 
Idézet:
„Szerinted a tervezésekor voltak méretarányos modellkisérletek?”

Fogalmam sincs. Az azonban biztos, hogy a mai nagysebességű vonatoknál, hajóknál, repülőgépeknél a virtuális kísérleteken kívül voltak modell kísérletek is.
Érdekes az is, hogy az Ikarus feltámasztásán munkálkodók pont azon buktak meg, hogy a tervezett csuklós buszuk "hanyattesett". Nagyon valószínű, hogy nem voltak modell kísérletek, talán még virtuális sem. Valószínűleg a tolómotor súlya tette be a kaput.
De ha már az érdekességeknél tartunk, Az angolok (már megint) elindították az 5G kereskedelmi szolgáltatásukat, és ezzel egyidejűleg lekapcsolták a 2G -t.
És még egy érdekesség, az Icom LTE adóvevője (PMR-je) a kereskedelmi rádiótelefon halózatokon nyújt professzionális szolgáltatásokat.
Bővebben: Link
(#) Massawa válasza pucuka hozzászólására (») Okt 19, 2019 /
 
Azok a modellek azonban nem azonosak ezekkel a méretarányos kis modellekkel, és föleg a te buszos peldádra valok. Arre elég a primitiv matemakai számolgatás is.
Terveztem néhány speciális teherautot, ahol szinte kilora ki kellett számolni minden kerék terhelését, mert a beépitett szerkezet meglehetösen nehéz volt, és a tulaj nem kapott volna futási engedélyt, ha tulléptük volna a tengely/kerekek terhelését.
(#) zsoltee0001 hozzászólása Okt 21, 2019 /
 
Láttatok már ilyet?
Az egyik középállásba, a másik NO állásba maradt.
Látható, hogy nem volt túlterhelve, ráadásul Finder, 2000 forintos kategória
(#) Epu2 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Ez tényleg érdekes. Lehet, hogy vízszintes? Ide se lejt, meg oda selejt.
(#) TAttila77 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Szia.
Én sajnos sokszor jártam már így relékkel. Sőt tovább megyek, olyat is láttam már, hogy felmágneseződött és azért maradt bekapcsolva.
(#) lazsi válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Alaposan kinagyítva nekem úgy tűnik nem egészen azonos a kettő... A mozgó érintkezőtől jobbra az egyiknél háromszög keresztmetszetű a műanyag mozgató elem, a másiknál téglalap.

Egyébként melyiken kellene látni a "középállást"? Így a kép alapján mindkettőnél a bal oldali érintkezőnél van a középső (mozgó) érintkező.
(#) pucuka válasza TAttila77 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Ilyesmi a reed reléknél gyakran előfordul.
(#) sonajkniz hozzászólása Okt 21, 2019 /
 
Az orosz technika elpusztíthatatlan.
Ezt eddig is tudtam. De hogy náluk az ész nem fertőző betegség arról ez a videó győzött meg..
(#) zsoltee0001 válasza lazsi hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Most ki fogtok röhögni, először azt hittem fordítva van az NO, aztán akárhogy logikáztam nem jött ki a mechanikája, kiszerelve már egyértelmű volt a hiba.
OMRON relébe még nem csalódtam ilyen téren, pedig az elvileg egy occsobb kategória.
Üdv
(#) vargham válasza sonajkniz hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Én csak negyven darab 125-ös gázbeton falazóblokkot hoztam haza a Samarával, de már az is határeset volt...
(#) sargarigo válasza vargham hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
310 kiló burkoló csempe az asztrával, és kezet csókolt mikor kipakoltam belőle
(#) mateatek válasza sonajkniz hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Samarán 1.1 köbméter fenyő fűrészárut szállítottam tetőcsomagtartón. A futómű khrrr-khrrr hangokkal nyugtázta, és az ajtók nem csukódtak könnyedén. Lepakolás után a futómű volatile, az ajtók non-volatile tulajdonságot mutattak.
(#) sany válasza mateatek hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
A mai autókra fel sem lehetne pakolni, olyan íves a tetejük.
(#) mateatek válasza sany hozzászólására (») Okt 21, 2019 / 2
 
Ezért kell előtte a cement. Az megszünteti ezt a problémát.
(#) sany válasza mateatek hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Ja igen!
(#) kameleon2 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Szia! Mit jelent a "nem volt túlterhelve"? Mert nem mindegy, hogy DC, AC, AC1, AC2, AC3 jellegű volt a terhelés. Láttam ilyet, de ezek a relék nem is biztonsági relék. ha az kell válogass a sárga változatokból helyette. Van olyan is a Findernél, sőt van többféle érintkezőanyag is, amiből lehet válogatni az igénybevételtől függően. Az Audinál is elkezdték szidni a Findert, mert a mérnökök aranyozott érintkezőket írtak ki, "pénz nem számít" alapon. Pedig csak el kellett volna olvasni az adatlapokat, hogy az oda nagyon nem lesz jó, ugyanis az első kapcsoláskor eldiffundált a nagyobb áram miatt az arany réteg.
(#) zsoltee0001 válasza kameleon2 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Szia
Ezen a képen talán jobban látszik, az érintkezők felülete, mint új korába.
Lehet, kíváncsiságból majd szétszedem, de olyan mintha a mechanika lenne beállva.
Üdv
(#) erbe válasza sargarigo hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Renault 6 TL. 450 kg gabona zsákokban. Igaz, előtte kivettem a hátsó ülést. Ellenben így megrakva ráálltam a vonóhorogra és még 10 cm-t lejjebb ment
(#) kameleon2 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Vagy vidd vissza a Findernek, hogy jobbat gyárthassanak... Adok pár nevet - akár újat is kaphatsz helyette.
(#) kameleon2 válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Amúgy ennél a relétípusnál is - van egy megengedett maximális összteljesítmény adat is megadva az adatlapon.
(#) antikzsolt válasza erbe hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
2003 1.4 8 szelepes thalia 300km kukorica. + 300kg élősúly. A kanyart 80km/h vettem be stabilan a kanyart . gond az utasommal volt. Nem szerette hogy agresszíven vezetek.
Mielőtt megkapom a magamét kanyar belátható volt és nem volt senki az úton.
(#) sargarigo válasza antikzsolt hozzászólására (») Okt 22, 2019 /
 
Akkoris megkapod a magadét ne félj!
(#) Gafly hozzászólása Okt 22, 2019 /
 
(#) vargham hozzászólása Okt 22, 2019 /
 
Hú. Az itteni hozzászólókhoz képest akkor én túlféltem az autót.
(#) sargarigo válasza vargham hozzászólására (») Okt 22, 2019 /
 
Hidd el, nem volt őszinte a mosolya, amikor a felüljárón kellett kaptatni..
(#) antikzsolt válasza sargarigo hozzászólására (») Okt 22, 2019 /
 
Gyere büntess te á....
Budapestről tartottam haza éjszaka. Sajnos meg kellett állnom egy idegen kúton tankolni. Mivelhogy elszámoltam az üzemanyag mennyiséget(piros előtti fehér vonal már nálam veszélyesen alacsony szint). A pécsi szerpentinem 3 hengerrel felfelé megkínoztam sajnos. A francos víz nyomokban tartalmazott benzint. Szigetvár első benzinkút nyitva volt szerencsémre. Na ott a prémiumos benzint bele aztán 500 méter múlva már nem akart kiugrani a kocsi.
jó kis gépek csak amit kérnek meg kell adni.
(#) tbarath válasza antikzsolt hozzászólására (») Okt 22, 2019 /
 
Idézet:
„300km kukorica”

Hosszában vagy széltében volt pakolva? Mert nem mindegy.
(#) antikzsolt válasza tbarath hozzászólására (») Okt 22, 2019 / 1
 
Na végre figyelt is valaki Direkt hiba volt. Amúgy szépen keresztbe ahogy kell
(#) sargarigo válasza antikzsolt hozzászólására (») Okt 22, 2019 /
 
Idézet:
„Na végre figyelt is valaki”

Én ezt úgy értelmeztem, hogy 300km-en keresztül vitted azt a kukoricát. Sajnos lehet látni sok fogalmazás zavarót szedő emberkét, így simán átment a szűrőn..
(#) antikzsolt válasza sargarigo hozzászólására (») Okt 22, 2019 /
 
300kg kukorica zsákokban elosztva kb 30km keresztül cipelte a kocsi.
Következő: »»   294 / 584
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem