Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kisgépek gyújtása
hy
Nem veszem sértésnek, mert igazad van.Csak az a baj hogy senki nem akarja elvállalni! És így elég nehéz.De amúgy nagyon jó dolgokat mondtál és látszik hogy sok mindenhez értessz! Valahogy azért megpróbálom megállapítani a menetirányokat az uj (de elvileg rossz tekercsen)és megpróbálom ujratekercselni a tanácsaid alapján, de ha te foglalkozol ilyennel,vagy tudsz vkit aki megcsinálná akkor esetleg megegyezhetnénk! Köszi: ![]()
Hello
Én szívesen megcsinálnám ha itt lennél a közelbe :yes:
Ilyen esetekre van kitalálva a Posta. Javaslom privizzétek le zoz11-el....
Gondoltam teszek fel egy-két képet az elkészült tekercsről, egész jól sikerült
Az újra tekert állórészen 18,5Ohm-ot mértem, a jeladó tekercsen meg 158Ohm-ot, meg most biztosan nem testzárlatos, 500V-ig tesztelve lett, szigetelésszint vizsgálóval, és minden ok volt
Igen tényleg jó lett,igy üzembiztos.
Még annyit szoktam a műgyanta száradása után,hogy körbemarom a vastestet,főleg a rögzitőfuratok környékén. Egyébként meg gratula,tanulhatnak belőle a tekercseléssel most ismerkedők. ![]()
Köszönöm a dicséretet
![]() A műgyanta természetesen onnét el lesz tüntetve ha megköt, ez a kép akkor készült mikor le lett kenve. Ezzel a műgyantával csak egy bajom van ha esetleg ki kellene bontani valamit akkor szinte lehetetlen, mert ha melegítem akkor nem hogy lágyulna hanem keményedik, csak szabályosan leégetni lehet ![]()
heló én nem szoktam szarakodni enyit.
ha nincs pénzem rá rárakom a babeta gyujtást! a lendkerék mindenre ráesztergálható!simson,robogók.stb most készül egy yamaha zy re a következő. ajánlom mindenkinek müködik ![]()
Hello
Én azt mondom hogy inkább legyen rátéve a gyári tekercs jeladóval az a legbiztosabb, meg nem tudom hogy azért egy babeta gyújtás hogy viselkedik 8-9ezres fordulaton ![]() ![]()
Az eredeti "Cseskolslovakia PAL" gyártmányú hibátlanul
![]()
Elkészült pintér18 motorja, ez az elektronikája
![]()
Gratulálok, nagyon szépen kivitelezet áramkör. A kapcsolást fel raknád.(mert látom elég tanulságos) Üdv nyemi.
hello ugyanijen motorom van, de nekem az egész gyujtás elszált,engem az érdekelne hogy nem lehet valami másik gyujtást beleszerkeszteni a motorba?
Hello. Az egyik haveromnak egy 125sx-e van az is gyújtáshibával, az szégyenszemre 2004-es
![]() Köszi...
Hali
Mit csináljunk ezekkel a képekkel most? Mert hiába olvastam vissza de egyikhez se kapcsolódott! Üdv: Zoli
Ez a gyújtás szemmelláthatólag legalább egyszer már volt javitva. A gerjesztőtekercs a képen a ~2óra irányába esik,a szegmensen van egy szerelhető rövidzár-alu keret. A ~4óra irányban levő alukeret a jeladóé,ami külön hengeres házból áll,félig lelapolt a vasmagja és az egész bele van sajtolva a szegmensbe. A gyenge szikra oka valószinűleg az ismételten menetzárlatossá vált gerjesztőtekercs.
Hello
![]() Nekem is van egy kTm hobby motorom, amugy mellesleg megsugom hogy amatör vagyok.Hát megvettem a motort és másnap lemostam ![]() ![]() http://img.beta.expressz.hu/02/ae/c3/cd-main.jpg remélem tudtok segiteni hogy most milyen tekercset vegyek bele mert én sok boltba jártam de ilyenröl nem is hallotak...nekem azt monták hogy tirisztoros kell bele de hát nemtom váron a javaslatokat ![]()
Sziasztok
Tudnátok segíteni?nekem egy Peugeot típusú robogóm van,az lenne a bajom,hogy indításnál nem mindig van szikra,de furcsa mód menet közben mindig van.Miután megérkeztem vele,ha.1-2 óra múlva megyek vele legközelebb,akkor indul,ha több ideig áll,akkor nincs szikra.Más fórumon azt mondták,hogy lehet,hogy az alaplap zárlatos.Elképzelhető ilyen?És ha igen,akkor az egészet ki kell cserélnem,vagy csak az álló vagy forgó részt? köszi előre is a segítséget! Az alaplap így néz ki,az enyémet még nem bontottam ki.
Segítséget szeretnék kérni a fórumozóktól.Van egy husqvarna61 fűrészem és sajnos a gyertyán nincs szikra a gyertya cserélve lett,és mégsincs.Látható hiba nincs.Kérdezném,hogy lehet kimérni műszerrel a tirisztort illetve az egész gyujtásrendszert.Köszönöm a hozzáértő segítséget.
Azt nem tudom hogy nyitottad kétszer is meg ezt a topicot, de mérni nincs mit. Ha minden vezeték épp akkor csak a csere segít.
Helló!
- szerintem sehogy, próba-csere! Sajna az új ilyenekbe sokba fáj... - meg, ha ki is lehetne mérni- hogyan cserélnéd? - egybe öntött kutyvasz az egész, de még szakadt tekercs is lehet! Azért a "leállító gomb" környékén vizsgálódnék, nem-e ott vagy a vezeték testzárlatos...
Szevasztok. A kapcsolót kösd ki a vezeték ami rá megy kösd le testre, ha beindul a kapcsoló a rossz.
Emlékeim szerint az pont fordítva működik. Ha testre kötöd nincs szikra.
Szia!Nemrég "szenvedtem"ilyen hibával.Kapcsolóról húzd le a drótot,akkor mennie kell.Rövidzár a leállításhoz kell!
Ezzel meg nekem segítettél, én leállítani nem tudom a fűrészt a kapcsolóval, csak lefullasztani a gépet. Ezek szerint szakadt a kapcsoló, vagy elszakadt a vezetéke? Eddig nem szedtem szét mert macerás összerakni, de ha csak ennyi a baja akkor megnézem...
HQ márkaszervízben dolgozom.
Amit megtehetsz. lehúzod a leállítás vezetékét a gyújtótekercsről, rámérhetsz a gyertyapipára néhány kOhm-ot kell mutatni. lendkerék és a tekercs közti légrés ne legye több 0.5mm-nél, és ha így sincs szikra, akkor csere! ![]()
Helló!
Kopás, kosz és gyári zsír egyvelege lehet... - nincs megfelelő kontakt. |
Bejelentkezés
Hirdetés |