Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kisgépek gyújtása
 
Témaindító: pinter18, idő: Márc 24, 2008
Lapozás: OK   2 / 7
(#) pinter18 válasza mex hozzászólására (») Ápr 9, 2008 /
 
hy
Nem veszem sértésnek, mert igazad van.Csak az a baj hogy senki nem akarja elvállalni!
És így elég nehéz.De amúgy nagyon jó dolgokat mondtál és látszik hogy sok mindenhez értessz!
Valahogy azért megpróbálom megállapítani a menetirányokat az uj (de elvileg rossz tekercsen)és megpróbálom ujratekercselni a tanácsaid alapján, de ha te foglalkozol ilyennel,vagy tudsz vkit aki megcsinálná akkor esetleg megegyezhetnénk!
Köszi:
(#) zoz11 válasza pinter18 hozzászólására (») Ápr 9, 2008 /
 
Hello
Én szívesen megcsinálnám ha itt lennél a közelbe :yes:
(#) mex válasza pinter18 hozzászólására (») Ápr 9, 2008 /
 
Ilyen esetekre van kitalálva a Posta. Javaslom privizzétek le zoz11-el....
(#) zoz11 hozzászólása Ápr 16, 2008 /
 
Gondoltam teszek fel egy-két képet az elkészült tekercsről, egész jól sikerült
Az újra tekert állórészen 18,5Ohm-ot mértem, a jeladó tekercsen meg 158Ohm-ot, meg most biztosan nem testzárlatos, 500V-ig tesztelve lett, szigetelésszint vizsgálóval, és minden ok volt
(#) mex válasza zoz11 hozzászólására (») Ápr 16, 2008 /
 
Igen tényleg jó lett,igy üzembiztos.
Még annyit szoktam a műgyanta száradása után,hogy körbemarom a vastestet,főleg a rögzitőfuratok környékén.
Egyébként meg gratula,tanulhatnak belőle a tekercseléssel most ismerkedők.
(#) zoz11 válasza mex hozzászólására (») Ápr 17, 2008 /
 
Köszönöm a dicséretet
A műgyanta természetesen onnét el lesz tüntetve ha megköt, ez a kép akkor készült mikor le lett kenve. Ezzel a műgyantával csak egy bajom van ha esetleg ki kellene bontani valamit akkor szinte lehetetlen, mert ha melegítem akkor nem hogy lágyulna hanem keményedik, csak szabályosan leégetni lehet
(#) bubuc17 hozzászólása Ápr 17, 2008 /
 
heló én nem szoktam szarakodni enyit.
ha nincs pénzem rá rárakom a babeta gyujtást!
a lendkerék mindenre ráesztergálható!simson,robogók.stb most készül egy yamaha zy re a következő. ajánlom mindenkinek müködik
(#) zoz11 válasza bubuc17 hozzászólására (») Ápr 17, 2008 / 4
 
Hello
Én azt mondom hogy inkább legyen rátéve a gyári tekercs jeladóval az a legbiztosabb, meg nem tudom hogy azért egy babeta gyújtás hogy viselkedik 8-9ezres fordulaton mivel ez is egy verseny cross gép és ennek pörögni-e kell. Meg az előgyújtás szabályzása is nagyon sokat számit, főleg akkora fordulat tartományban :yes: Yz-re se tennék én ilyen gyújtást, főleg azoknak nem is ilyen bonyolult a gyújtása, vagyis nagy részüknek, 1-2ezresből akár újra lehet csinálni a gyárit és akkor nem kell másik lendkerék meg ilyesmi
(#) burgdavid válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Ápr 17, 2008 /
 
Az eredeti "Cseskolslovakia PAL" gyártmányú hibátlanul
(#) zoz11 hozzászólása Ápr 30, 2008 /
 
Elkészült pintér18 motorja, ez az elektronikája :
(#) nyemi válasza zoz11 hozzászólására (») Ápr 30, 2008 /
 
Gratulálok, nagyon szépen kivitelezet áramkör. A kapcsolást fel raknád.(mert látom elég tanulságos) Üdv nyemi.
(#) kuka0701 hozzászólása Máj 4, 2008 /
 
hello ugyanijen motorom van, de nekem az egész gyujtás elszált,engem az érdekelne hogy nem lehet valami másik gyujtást beleszerkeszteni a motorba?
(#) szabori válasza pinter18 hozzászólására (») Aug 9, 2008 /
 
Hello. Az egyik haveromnak egy 125sx-e van az is gyújtáshibával, az szégyenszemre 2004-es ! A szerelő szerint a tekercsel van valamiféle probléma bár nincs rajt külső elváltozás és nem tudják megcsináltatni. Igazából nem tudjuk hogy érdemes-e megtekecseltetni ugyanis nem tudjuk most a szükséges adatokat. Valami tanácsot tudnál adni mire figyeljünk oda, mi az ami mérendő adat?
Köszi...
(#) dz26 hozzászólása Jan 2, 2009 /
 
Hy .ez lenne agyújtás
(#) zoz11 válasza dz26 hozzászólására (») Jan 2, 2009 /
 
Hali
Mit csináljunk ezekkel a képekkel most? Mert hiába olvastam vissza de egyikhez se kapcsolódott!
Üdv: Zoli
(#) dz26 hozzászólása Jan 4, 2009 /
 
Hy.Mexnek kültem,hátha sikerül beazonosítani h az eredeti e
(#) mex válasza dz26 hozzászólására (») Jan 4, 2009 /
 
Ez a gyújtás szemmelláthatólag legalább egyszer már volt javitva. A gerjesztőtekercs a képen a ~2óra irányába esik,a szegmensen van egy szerelhető rövidzár-alu keret. A ~4óra irányban levő alukeret a jeladóé,ami külön hengeres házból áll,félig lelapolt a vasmagja és az egész bele van sajtolva a szegmensbe. A gyenge szikra oka valószinűleg az ismételten menetzárlatossá vált gerjesztőtekercs.
(#) 19ludwig92 hozzászólása Máj 7, 2009 /
 
Hello

Nekem is van egy kTm hobby motorom, amugy mellesleg megsugom hogy amatör vagyok.Hát megvettem a motort és másnap lemostam És vizet kapott a gyújtótekercsmár lassan 1 hete várok rá hogy kiszáadjon de nem...aza baj hogy nagyon nem értek hozzá és ugytudom hogy ilyen alkatrészt már nem lehet kapni hozzá sajnos, nem tudom képet feltolteni mert a villanyszerelö elvitte a tekercset, csak a motorol tudok képet mutatni
http://img.beta.expressz.hu/02/ae/c3/cd-main.jpg
remélem tudtok segiteni hogy most milyen tekercset vegyek bele mert én sok boltba jártam de ilyenröl nem is hallotak...nekem azt monták hogy tirisztoros kell bele de hát nemtom váron a javaslatokatköszi
(#) Tsabi5 hozzászólása Szept 13, 2010 /
 
Sziasztok

Tudnátok segíteni?nekem egy Peugeot típusú robogóm van,az lenne a bajom,hogy indításnál nem mindig van szikra,de furcsa mód menet közben mindig van.Miután megérkeztem vele,ha.1-2 óra múlva megyek vele legközelebb,akkor indul,ha több ideig áll,akkor nincs szikra.Más fórumon azt mondták,hogy lehet,hogy az alaplap zárlatos.Elképzelhető ilyen?És ha igen,akkor az egészet ki kell cserélnem,vagy csak az álló vagy forgó részt? köszi előre is a segítséget! Az alaplap így néz ki,az enyémet még nem bontottam ki.
(#) faragozoltan2 hozzászólása Szept 16, 2012 1 /
 
Segítséget szeretnék kérni a fórumozóktól.Van egy husqvarna61 fűrészem és sajnos a gyertyán nincs szikra a gyertya cserélve lett,és mégsincs.Látható hiba nincs.Kérdezném,hogy lehet kimérni műszerrel a tirisztort illetve az egész gyujtásrendszert.Köszönöm a hozzáértő segítséget.
(#) zolika60 válasza faragozoltan2 hozzászólására (») Szept 16, 2012 /
 
Azt nem tudom hogy nyitottad kétszer is meg ezt a topicot, de mérni nincs mit. Ha minden vezeték épp akkor csak a csere segít.
(#) Temela válasza faragozoltan2 hozzászólására (») Szept 16, 2012 /
 
Helló!
- szerintem sehogy, próba-csere! Sajna az új ilyenekbe sokba fáj...
- meg, ha ki is lehetne mérni- hogyan cserélnéd? - egybe öntött kutyvasz az egész, de még szakadt tekercs is lehet!

Azért a "leállító gomb" környékén vizsgálódnék, nem-e ott vagy a vezeték testzárlatos...
(#) BODHEAD válasza faragozoltan2 hozzászólására (») Szept 17, 2012 /
 
Szevasztok. A kapcsolót kösd ki a vezeték ami rá megy kösd le testre, ha beindul a kapcsoló a rossz.
(#) zolika60 válasza BODHEAD hozzászólására (») Szept 17, 2012 /
 
Emlékeim szerint az pont fordítva működik. Ha testre kötöd nincs szikra.
(#) sanga hozzászólása Szept 17, 2012 / 1
 
Szia!Nemrég "szenvedtem"ilyen hibával.Kapcsolóról húzd le a drótot,akkor mennie kell.Rövidzár a leállításhoz kell!
(#) vizor válasza sanga hozzászólására (») Szept 19, 2012 /
 
Ezzel meg nekem segítettél, én leállítani nem tudom a fűrészt a kapcsolóval, csak lefullasztani a gépet. Ezek szerint szakadt a kapcsoló, vagy elszakadt a vezetéke? Eddig nem szedtem szét mert macerás összerakni, de ha csak ennyi a baja akkor megnézem...
(#) nyemi válasza faragozoltan2 hozzászólására (») Szept 19, 2012 /
 
Szia faragozoltan2
Csak valahogy így.

Üdv nyemi
(#) mikrobi1 válasza faragozoltan2 hozzászólására (») Szept 19, 2012 /
 
HQ márkaszervízben dolgozom.
Amit megtehetsz. lehúzod a leállítás vezetékét a gyújtótekercsről, rámérhetsz a gyertyapipára néhány kOhm-ot kell mutatni. lendkerék és a tekercs közti légrés ne legye több 0.5mm-nél, és ha így sincs szikra, akkor csere!
(#) Temela válasza vizor hozzászólására (») Szept 19, 2012 /
 
Helló!

Kopás, kosz és gyári zsír egyvelege lehet... - nincs megfelelő kontakt.
(#) sanga válasza vizor hozzászólására (») Szept 20, 2012 /
 
Örülök,hogy segítettem.Vagy a kapcsoló,vagy a drót.Szétszedni macerás tudom,de nem úszod meg.Kapcsolót "fillérekért"lehet venni.Én 1 ősrégi PC tápból szedtem ki,az enyémhez pont méret volt.
Következő: »»   2 / 7
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem