Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor hiba
 
Témaindító: kisedison, idő: Jan 30, 2009
Lapozás: OK   4 / 4
(#) Hitmanus hozzászólása Nov 20, 2018 /
 
Erre van most állítva..

IMAG1152.jpg
    
(#) Hitmanus válasza Hitmanus hozzászólására (») Nov 20, 2018 /
 
És nem reagál semmire..szóval 6 bar a max.neki..
(#) fastaction válasza Hitmanus hozzászólására (») Nov 20, 2018 /
 
A 6 Bar sok mindenre elég ám . Főleg , ha gyorsan termel .
(#) erbe válasza Hitmanus hozzászólására (») Nov 20, 2018 /
 
A skála szerint az 7 bar lenne. A Diff-et kisebbre kell állítani. 1, legfeljebb 1,5-re.
(#) Hitmanus válasza erbe hozzászólására (») Nov 20, 2018 /
 
A diff az mi pontosan?Talán ha mondjuk 0.5-1 bar-t visszaesik a nyomás, akkor újra termel?Tehát hamarabb bekapcsol a kompresszor, ha kisebb értékre van állítva a DIFF?De lehet rosszúl gondolom.
Tudom, hogy a 6 bar az jó lehet dolgokra, de pl.egy tök egyszerű légkulcs már nem dolgozik vele?
(#) erbe válasza Hitmanus hozzászólására (») Nov 20, 2018 /
 
A diff az a hiszterézis, azaz a ki- és bekapcsolás közötti különbség. Ha nem elég a légkulcshoz, cserélni kell a nyomáskapcsolót meg a tartályt. No meg a kompresszort.
Félre a tréfával! A kompresszorod bőven elég sok mindenre, csak kissé lassú. Ha gyakran használod a légkulcsot, kellene mellé még egy tartály, hogy lassabban csökkenjen a nyomás. Ha a tartály(ok) bírják, a nyomáskapcsolót nagyobbra kell cserélni.
(#) macc152 hozzászólása Jan 10, 2019 /
 
Sziasztok! Egy Metabo classic air255.ös kompresszorról lenne szó.Egyik napról a másikra nem indult be csak búgott. Kicseréltem a kondenzátorját egy vadi újra ami gyárilag egy 450V 30µF-os üzemi volt. De el sem indult vele, vagy csak ritkán, ezután kicseréltem egy 50µF-osra, azzal indul és megy is folyamatosan de nem úgy, mint ahogy egy egészséges motornak menni kellene. Van valakinek valami ötlete hogy mitől van ez a jelenség, javítható esetleg vagy kuka? Válaszokat előre is köszi!! Üdv
(#) zolika60 válasza macc152 hozzászólására (») Jan 10, 2019 /
 
A tehermentesítő szelep működik benne?
(#) macc152 hozzászólása Jan 11, 2019 /
 
Igen azzal semmi gond.
(#) macc152 hozzászólása Jan 11, 2019 /
 
Ha az 50 µF-os kondival járatom bírja hosszú távon , vagy megsül a motor??
(#) zolika60 válasza macc152 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Próbáld ki, hogy mennyire melegszik. Ha nem forrósodik fel akkor bírni fogja.
(#) macc152 válasza zolika60 hozzászólására (») Jan 13, 2019 /
 
A gyári kondija ugyebár 30 µF-os volt az 1500 wattos motorhoz. Ha 100 wattonként 5 µF-al számolom akkor az több mint a duplája. Megértné kipróbálni/ üzemelni egy akkora kondival a kompresszort vagy hazavágná az egészet?
(#) VIM válasza macc152 hozzászólására (») Jan 13, 2019 /
 
Szia! Milyen indítású ez a motor a kompresszoron? Relés vagy röpsúlyos a kondenzátor kapcsolása? Vagy állandó üzemi kondenzátoros és tehermentesen van indítva? A tehermentes állapotban a motor ventillátor felőli végén ha le van véve annak burkolata, mennyire lehet kézi erővel elforgatni a tengelyt?
(#) macc152 válasza VIM hozzászólására (») Jan 13, 2019 /
 
Ez egy gyári metabo , visszacsapó szeleppel van tehermentesítve , illetve a hengerfejben. A tengely végét simán lehet forgatni.Eléggé feladta a leckét...
A hozzászólás módosítva: Jan 13, 2019
(#) toth123 hozzászólása Márc 14, 2019 /
 
Sziasztok!

Van egy defém kompresszorom , töltés közben furcsa, zörgős hang jön magasabb nyomáson ,olyan 5,5 -6 bar között kezdi el csinálni , és már akkor mikor bemelegedett. Arra gondoltam, hogy lehet jobb lenne újra csapágyazni, illetve ellenőrizni a szelepeket is. Ebbe kérnék segítséget, hogyan mit kezdjek leszedni ,szétszedni. Illetve hogy mire figyeljek oda szétszerelésnél , és mik azok a dolgok amiket mindenképp nézzek át.

Válaszotokat előre is köszönöm !
Következő: »»   4 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu