Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Tuti hogy van, vagy a motortérben az akksi körül vagy balra alul a kormányoszloptól balra a tűzfalon (le kell bontani a kormány alatti burkolatokat) függőlegesen de ne kérdezd hogy pontosan melyik, de ha szét van szedve és ráadod a gyújtást akkor zúgnia kellene kb 5-10 mp-ig ha műküdik. Ha a kezedet ráteszed a relére jobban érzékeled hogy melyik dolgozik.
Üdv Mindenki!
NEm Skoda de elektromos a gond és sok szaki jár ide talán tudnak okosságot mondani nekem erre : Van egy 2006 os Ford tranzitunk aminek világít az ABS visszajelzője és nem alszik el . A kocsin a két első kerék lett leszedve majd bakon kipörgetve hogy üt-e ezután jött a hiba az abs -el a jeladókat mértem nem szakadtak a csatik is jónak tűnnek a fékolaj kicsit kevés volt azt után töltötten mondjuk az egyik munkahenger kicsit ereszt de az csak nem jelent még gondot esetleg a hibakódot kéne kiolvastatni törölni de miért lenne hibakód benne ? Valankinek van ötlete mit nézzek meg még, mi lehet a gond ?
Nincs megsérülve a jeladó háza?
Nincs rajta fémszemcse, forgács, egyéb? Ellenállás mennyi rajta? Vezeték épség? Nem lett véletlen rárakva a vezetékre bakoláskor? Kiolvasni nem ártana. Lehet más probléma is. ![]()
Kerékagy csapágy nem volt mostanában cserélve?
Köszönöm mindenkinek aki foglakozott a problematikámmal! Olvastam egy amerikai fórumon én is a kerékcsapágy mizériáról ,hogy létezik ABS-es és nem ABS-es de egy árban vannak stb... mindenesre ahhoz nem nyúltunk.
Csak a kerekek lettek átforgatva mert tojásosra koptak valamiért ezért is lett megpörgetve emelőn az egész. A probléma megoldódott kb a 3. kilométer autózásnál elaludt a lámpa és azóta jó! :yes:
Épp minden, a csatik egy kicsit porosak voltak az ellenállást igaz csak dióda mérővel mértem de ugyanannyi volt mind a 4/na jó 10 százalék eltéréssel/ de pár km után rendbe jött! Köszönöm a segítséged!
Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek.2006-os Octaviám időnként melegen elgyengül, az ECU-ban szegény keverék hibaüzenet van. A motor 1.6-os 74 KW-os ,motorkód:BFQ. Ha valaki tudna segíteni megköszöném! ![]()
Szia!
Megtudod mondani, hogy mi volt a hibakód száma (mit olvasott ki a VAG)?
Szia!
Sajnos nem! A hőgombát cserélem ki hétfőn ill. a levegőmennyiség mérőt akarom megtisztítani. Utána elviszem újra diagnosztikára. Esetleg nem tudsz ajánlani valamilyen kábelt , progit laptophoz?
Szia!
Szerimtem nem a hőgomba okozhatja a problémát, hanem a szívócső nyomás jeladó és légtömeg mérő közül valamelyik, vagy valahol repedés van a levegős csatorna rendszerben. A progit meg a hozzá tartozó csatit majd megkérdezem a cimbitől, aki nekem is segített kiolvasni a hibát a kocsinkból, hogy milyen is kell a Te kocsidhoz.
Hali!
Az elgyengülés csak hosszabb távon produkálja , akkor se mindig. A szívócső nyomás jeladót hol találom?
Az érzékelőt a motor bal oldalán, belülről a levegő csatorna végében (közel a blokkhoz), kell keresni.
A progi és csati kérdése folyamatban.
Szia!
Ilyen elrendezésűek az érzékelők a 8V-n is? EGR van benne?
Szia!
Az enyém is hasonlót produkált. A hibatárolóban szegény keverék üzi volt. A hőgomba kb. 20 C°-ot csalt a pc szerint. Kicseréltem az üzenet eltünt a kocsi jól megy eddig. köszönöm a segítséget mindenkinek aki segí ![]()
Sziasztok!
Elfelejtetem írni, hogy megtisztítottam a légtömegmérőt is.
sziasztok
2000 évi octavia 1.4 8v alapjárat ingadozik ha a höfokmutato eléri azoptimális értéket -középre beáll- akkor megtorpan és utánna fulladcsak.de hüvös idöben csutka fütéssel nemcsinálja.valami tulmelegedne ?ha valaki tud valamit irja már meg kösszi. AMD-tipus
Szia!
Az óra nekem is 90°-on állt de az ECU 107°-ot mutatott. A hibaüzenet szegény keverék volt.
akkor högomba cserét mondasz?és az pontosan hol van a motorban nem nagyon vagyok othon hogy melyik mi en meg hol van.
![]()
Szia!
Itt van amit keresel. Bővebben: Link
hali. lehet hogy hülye a kérdés de a müszerfalon a mutato avizhöfokát vagy az olajhöfokát mutatja mert nekem akkor van galiba ha beáll a mutato középre na akkor befullad 2000 ig huz utánna fullad. 5.ben padlon olyankor 100 atmegy maxtovább nem leet huzatni
akkor most melyet cseréljem ki? ![]()
hali! 1-2 ezer forintért kiolvasák a hibatárolódat. Ez olcsobb megoldás , mint megvenni minden felesleges alkatrészt. Kompreszió? Egyébként én a vízhőfok gombát cseréltem.
Azért fullad meleg motornál mert mikor hideg a motor akkor a motorvezérlő nem veszi figyelembe a lamda jelt mert ez egy E2 es motor és mikor bemelegedik akkor figyeli a lamdát. A szegény keverék ért nem a hőgomba a hibás, ha az a rossz akkor hidegen nehezen indul mert nem tudja melyik üzem módban van. Az teljesen normális hogy az óra 90 ot mutat közben meg 100 os a motor 110 foknál kapcsolja a ventilátort.
Ez tipikus lamda hiba hogy melegen minden baja van.
És honnan tudja az autó, hogy mikor kell figyelni a lambdára?
Honnan tudja az autó mikor üzemmeleg? ![]()
honnan mert énsemtudom
Kedves fórumozó társam!
Én a helyedben először is átnézném a csatlakozási pontokat, valamint a pillangószelepet és környékét alaposan áttisztítanám. Nekem minden bajom volt az autómmal (octavia 1600ccm) de szerencsémre sikerült házilag megjavítanom, holott a "szakszerviz" már mindent cserélt volna (kb. 100-120 e forintért.) Vedd mérvadónak sufnituning és szamara véleményeit nagyon sokat segíthet. (Hozzáértő jószándékú emberkék. Köszönet nekik, és a többi segítőnek.) Előző hozzászólásaimban megtalálod az én hibáimat amit sikerült megoldanom. További jó munkát és sikeres javítást kívánok. Csibai, Salgótarján
mefogadom holnap elkezdem bontani meg hozzák az ujj gombát s majd meglátjuk.köcce mindenkinek maj irok hogy mi lett hátha másnak is tudok segitteni
![]()
ha hidegen nem csinálja és melegen igen akkor valószínű tudja hogy melyik üzemállapotba van.
helló!
szintén skodával szenvedek. 2006-os oktávia 1,6 tele problémával. hidegen nem mindig indul, nem húzza rá a szívatót, csak néha. a meleg motornál az indítás idegölő sok köszörüléssel indul. kipufogógáz ellenőrző lámpa állandóan világít. a szerviz többször tesztelte, semmilyen hibakódot nem mutatott. még hozzá tartozik, hogy a gáz is be van szerelve. még a klíma is elromlott, vagyis nagyon gyengén hűt, mi a teendő??? a takarítás befolyásolja? a csövek sem hidegek. hol kell takarítani? a fórumban eddig melegen nehéz indításról nem olvastam. ha tud valaki segíteni, előre is köszönöm.
És mi van akkor, ha rossz adatot küld a lambdaszonda és elszegényíti a keveréket?
Esetleg ahogy előttem is írta valaki, hogy a hőgomba rossz értéke miatt a vezérlőegység előbb visszavette a befecskendezési időt? (mivel melegnek tudta a vezérlő a hidegebb motort). A hőmérséklet meg nem valószínű, annak elég pontosnak kell lenni, pont az előbb elmondottak miatt.
hali.akkor most vegyek högombát vagy ne?
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |