Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   43 / 43
(#) gordonfreemN válasza dB_Thunder hozzászólására (») Márc 2, 2023 /
 
A bemenetek lehetnek áram és feszültség bemenetek. Ötleted van, mit várhat a bemenete az ECU-nak a szenzortól?
A második amit kérdezel, csak tipp (egy fesz osztóhoz minimum 3 pont kell ugye, egy be, egy közös GND és egy ki).
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2023
(#) Tamás79 hozzászólása Ápr 7, 2023 /
 
Sziasztok valaki megtudná mondani miért nem kap áramot az A/C pumpa abisztositék az jo
(#) adapter válasza Tamás79 hozzászólására (») Ápr 7, 2023 /
 
Kicsit pontosítanod kéne a típust hogy a hozzáértők megszakértsék mert pl. : az MK3-ban volt hozzá relé is az áramkörben.
(#) Tamás79 hozzászólása Ápr 7, 2023 /
 
1997 szuzuki swift 1.3 glxsedan
A hozzászólás módosítva: Ápr 7, 2023
(#) adapter válasza Tamás79 hozzászólására (») Ápr 7, 2023 /
 
Nekem céges volt 99-es Swift, ott, ha jól emlékszem még, akkor a következő linken találhatóak alapján volt gyártva.
(11) -- Fuel pump
(#) Tamás79 hozzászólása Ápr 7, 2023 /
 
Nekem még ez van
(#) adapter válasza Tamás79 hozzászólására (») Ápr 7, 2023 /
 
Hát ez nyilvánvalóan nem egyezik az általam ismerttel...
(#) VIM válasza Tamás79 hozzászólására (») Ápr 8, 2023 /
 
Szia! Ezek a rajzok talán segítenek a hibakeresésben.
(#) Tamás79 hozzászólása Ápr 8, 2023 /
 
Köszi meg nézem
A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2023
(#) Lezli46 hozzászólása Máj 5, 2023 /
 
Sziasztok!

Swift 2005- s. Gyári távirànyitóval szerelt.

Központizàrról kellene egy kapcsolàsi rajz-- csomagtérnyitó részröl is.

Köszi minden segitséget!

Üdv C.
(#) HA5AWS válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 5, 2023 / 1
 
Szia!
Ezt találtam...
Üdv: Gábor

ajtó.pdf
    
(#) Lezli46 válasza HA5AWS hozzászólására (») Máj 5, 2023 /
 
Szia!

Nagyon szépen kószönöm.., csomagtényitás volt aktuális.., azt hiszem sikerült értelmeznem..., Tehát , Ha O05 kapcsolót

Megnyomom , az testet ad be a BCM- nek.., az meg +12V- t kapcsol ki a O04 csmomagtérnyitó motornak.


Üdv Laci
(#) HA5AWS válasza Lezli46 hozzászólására (») Máj 5, 2023 /
 
Szia!
Remélem meg lesz a hiba. A csatlakozások elég kritikusak meg a testelés is. Nem elég azt megnézni megvan-e a 12 volt a test is megvan-e? Lassan minden az elektronikákon keresztül kapcsolódik sok vezetékkel.
Üdv: Gábor
(#) bubuszoft hozzászólása Máj 18, 2023 /
 
Sziasztok.

1.5 suzuki swifthez vvt hol kaphatok vss (kilóméter jeladó) csatlakozót? Nagyon sok oldalt néztem, de nem merem megrendelni, mert nem teljesen olyan. Köszönöm a segítséget.
(#) mustang74 hozzászólása Jún 12, 2023 /
 
Sziasztok!

Négy évvel ezelőtt vettem egy 1996-os 1.0-ás Swiftet. Ezidő alatt párszor előfordult hogy nehezen akart elindulni. Ezen kívül semmi baja nem volt, sehol nem hagyott ott.
Három héttel ezelőtt pár kilométer után megállt. Sehogy sem akart elindulni. Bevitettem szervízbe. Kis idő múlva arra jutottak hogy injektort kell cserélni, nem kap üzemanyagot a motor. Ezután kiderült hogy jó az injektor, egy másik motorban elindult. Kiderült hogy valamikor volt az autóban indításgátló, viszont most már csak a kábele van meg és az okoz problémát, valamelyik szál, az akadályozza meg hogy működjön az injektor. Valami ilyesmit mondtak. Ezt kell kivizsgálniuk. Mivel nincs róla dokumentáció hogyan kötötték be.
Van valakinek erről dokumentációja?
A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2023
(#) zolika60 válasza mustang74 hozzászólására (») Jún 12, 2023 / 1
 
Ne az idításgátlóval foglalkozz. Keress rajzot az autóhoz. Aztán mindent állíts vissza eredetire.
A hozzászólás módosítva: Jún 12, 2023
(#) Norbi1988 hozzászólása Feb 8, 2024 /
 
Nem ad gyújtást az autó és a műszerfalon sem gyullad ki semmi.

Sziasztok!

Az autó Suzuki Swift 1.3, 2000-es évjárat, ferdehátú.

Ki volt rohadva az üzemanyag beöntő cső felső része, így azt kicseréltük.
A 2 hátsó dobfék fékfolyadék munkahengeréből jött az olaj és ráment a dobfék alkatrészeire is. Cseréltük a munkahengert és a fékpofákat is.
Lecseréltük a fékfolyadékot is és légtelenítettük a hátsó fékeket.

Közben megnéztük, hogy a motortérben lévő biztosítékok rendben vannak e. Talán nem kellett volna, talán nincs befolyással rá, de kihúztunk párat, aztán visszadugtuk. Nem voltak kiégve.

Az autóba betéve a kulcsot se gyújtást nem produkált, se nem írt ki semmit a műszerfalon. A jobb oldali kesztyűtartó mögül halk sípolás hallatszódott és ahogy kivettem a kulcsot úgy meg is szűnt.

Megnéztem az akkut, de nem az a baja, van érintkezés.
Van indításgátló az autóban. Van hozzá egy kis 10 amperes biztosíték, amit a kormány alá dugva ki lehet kapcsolni az indításgátlót. Ez is megtörtént, de semmi jelet nem adott az autó.
A kormány alatti biztosítékok nincsenek kiégve szemrevételezés alapján.
Ennyit tudtam megnézni, mivel azt az ampermérős ketyerét nem tudom használni mérésre.

Mik lehetnek a hiba okai? Van valakinek valami ötlete?
Köszönöm.
(#) dB_Thunder válasza Norbi1988 hozzászólására (») Feb 8, 2024 / 1
 
Idézet:
„Ennyit tudtam megnézni, mivel azt az ampermérős ketyerét nem tudom használni mérésre.”

Idézet:
„Mik lehetnek a hiba okai? Van valakinek valami ötlete?”


Egyem a lelked! Mivel akarsz villamos hibát keresni, fabottal?
Kezdjük az elején! Akku jó??
(#) Norbi1988 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Feb 9, 2024 /
 
Az akku biztosan jó, szerelés előtt indult az autó és nem is régi az akku.
Tervben van egy villamossági szakember, csak attól függ mikor lesz ideje, ugyanis az autó nem indul, nem ad gyújtást és semmi hangot. Egyedül a kulcs bedugása után a jobb oldali kesztyűtartó mögül jön egy érdekesen halkan szakaszosan sípoló jel, ami a kulcs kihúzása után megszűnik.
(#) Epu2 válasza Norbi1988 hozzászólására (») Feb 9, 2024 /
 
Ha világítás sincs, akkor a babrált biztosíték aljaztok valamelyik érintkezője lehet a gond. De azért a fő kábeleket is érdemes megnézni.
(#) Norbi1988 válasza Epu2 hozzászólására (») Feb 9, 2024 /
 
Azokat megnézetném a szerelővel mindenképp.
Több furcsa dolgot is csinált már az autó, bár nem figyeltem rá oda eléggé.
Régóta világít a check engine felirat a műszerfalon és az folyamatosan világít is mindig mikor beindítom az autót. Alapjáraton is egyenetlenül jár az autó. Nincs tiszta alapjárata neki.
Kissé remeg a sebességmérő állása.

Ezt találtam az egyenetlen alapjáratról, bár ezen kívül is millió baja lehet.

"Egyenetlen motorjárás - a common rail injektorok legfontosabb jellemzője a szállított üzemanyag mennyisége. Nincs két pontosan egyforma szállítású injektor, de a motorvezérlő (ECU) bizonyos határokon belül képes kikorrigálni az egyes injektorok közötti eltéréseket. Azonban, ha az eltérés már olyan nagy, hogy azt a vezérlés már nem képes korrigálni, akkor a motor egyenetlenül fog járni. Ezt a problémát jellemzően az injektor fúvóka vagy az injektor mágnesszelep hibája okozza."


Most néztük az autót az akksit leszívja valami, ugyanis 1 hónapja töltöttem fullra és mentem is vele minden héten, nem kellett volna egy másfél hetes szerelés után lemerülni.
A hozzászólás módosítva: Feb 9, 2024
(#) Udvari Zsombor válasza Norbi1988 hozzászólására (») Feb 9, 2024 /
 
Tégy be egy biztosan töltött akkut, akár másikat is, addig nem érdemes ezen tovább görcsölni, míg ez nincs kizárva. Ezután lehet majd nekiállni megkeresni, hogy mi szívja le az akkut.
(#) szs válasza Norbi1988 hozzászólására (») Feb 9, 2024 /
 
Idézet:
„Régóta világít a check engine felirat a műszerfalon és az folyamatosan világít is mindig mikor beindítom az autót. Alapjáraton is egyenetlenül jár az autó.”

Üzemanyagszivattyú, üzemanyagszűrő és üzemanyagcső eltömődés. Akár egyben is huszonéves autónál. (miközben a "CHECK ENGINE" miatt feszt katalizátort akartak a nejemmel cseréltetni). Csak nem cseréltette. Egyszercsak elkezdett a szivattyú ki-bekapcsolgatva járni, és nehezebben indulni. És lemerülőben volt az akku -hallhatóan.(előtte is már háromszori felpumpáltatás után volt rendes alapjárat, egyébként egyenetlen volt).
Először vettünk szűrőt, nem lett jobb. Vettünk üzemanyagszivattyút, beszerelték, rosszabb lett mint volt. Kitisztították a csöveket is: szuper. ÉS(!!!!) nem volt többé "CHECK ENGINE" lámpa...
Ez DaewooMatizzal esett meg.

Azelőtt: RenaultMaster (ami véletlen sem huszonéves) egyszercsak fuldoklott, meg-megállt, bindítani is nehéz volt, hallhatóan kínlódott az üzemanyagszivattyú. És pont úgy jártam: az akkut is lemerítette, mentést kellett hívnom. (a Masternek érdekesebb üzemanyagszivattyúja van, 72 litert rátankoltam a 100 literes tankba, külső akkuról beindítottuk, ment, mint a nyúl. Aztán tanktakarítás, mostmár lemehetek jobban, tegnap 86 litert tankoltam. És a hibaüzenet is NAGYON távolról célozta a lényeget: "CHECK EMISSION"...)
A hozzászólás módosítva: Feb 9, 2024
Következő: »»   43 / 43
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem