Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift P0420 hiba oka, magyarázata, és javítása
Lapozás: OK   1 / 1
(#) bubuszoft hozzászólása Szept 22, 2021 /
 
Sziasztok.
Csak és kizárólag a javítással kapcsolatos észrevételekkel, és tapasztalatok miatt nyitottam ezt a fórumot.
Rengetegen kerestetek meg privátban, azért gondoltam, hogy itt beszéljük meg.
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2021
Moderátor által szerkesztve
(#) PiperR hozzászólása Szept 22, 2021 /
 
Hali!
Megcsináltam ezt az átalakítást egy 1.5-ös Swiften. 2,2 Kohm NTC-t tettünk bele, jobb lett a helyzet 2 hét alatt csak 1x jött elő a check lámpa. Valószínű 3,3 Kohm lesz a nyerő. A műanyagot szintén le fűrészeltük, de nem tettük vissza, ez befolyásol valamit?
(#) Feri007 hozzászólása Szept 23, 2021 / 1
 
Egy leírás, hogy működik a MAF szenzor, konkrétan ez a Denso típus.

Denso MAF sensor
(#) bubuszoft válasza PiperR hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Szia, 3.3K alkalmazz. Azzal jó lessz. 2.7K a gyári érték
(#) Inhouse válasza PiperR hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Így a képről nézve tök felesleges ilyen brutális csonkítással levágni a terelő műanyagot. 2 oldalról hozzáférhetőnek tűnik annyira, hogy cserélni lehessen.
(#) bubuszoft válasza PiperR hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Ajánlatos visszarakni a lapkát! Az ügyesebbek lapka eltávolítás nélkül tudja cserélni.
(#) bubuszoft válasza Inhouse hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Én az újjakat már lapka eltávolítás nélkül csinálom. A cikkben az érthetőség miatt kelett így levágni a lapkát.
A hozzászólás módosítva: Szept 23, 2021
(#) PiperR válasza bubuszoft hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Szia, akkor 3.3K lesz betéve. Terelő lap nem lesz visszatéve, szerintem nem befolyásol semmit (ha visszaragasztjuk, lehet a rezonanciától leválik amúgy is).
(#) bubuszoft válasza PiperR hozzászólására (») Szept 23, 2021 /
 
Venturi efektus miatt kell!
(#) Faabee hozzászólása Csü, 19:57 /
 
Sziasztok,
Mint ahogy Feri007 írta, úgy működik a MAF szenzor. Amit itt cserélgettek az a beszívott levegő hőmérséklet kompenzáció miatt van a szenzorban. Ezáltal a szenzor elhiteti az ECU-val, hogy mondjuk hasra ütök -34.5 celsius fok a beszívott levegő hőmérséklet, illetve saját magával, hogy több levegő megy át rajta, , ami jóval több oxigént jelent, lehet dőteni a benzint nyugodtan. Még az is lehet, hogy ilyenkor nyílt hurkú szabályozás lép be, de ez csak gondolat, nem ismerem a szoftvert részletesen. Minden esetre a fogyasztás figyelemmel kísérése erősen ajánlott, amúgy ötletes a hekkelés.
(#) snpeter hozzászólása Pé, 14:57 /
 
Sziasztok!
SX4-re is az átalakítás? Nálunk is P0420 hiba van a benzinmotoroknál.
(#) bubuszoft válasza snpeter hozzászólására (») Szo, 16:40 /
 
Ez a légmennyiséget méri. Van amit Te mondasz, hogy a belépő levegő hőmérsékletét méri, de ez nem az (az külön érzékelő).
(#) bubuszoft válasza snpeter hozzászólására (») Szo, 16:42 /
 
Az Sx4-et nem ismerem, de a napokban kapok egy érzékelőt, Sx-4ből. Átalakítom, és kiderül.
Következő: »»   1 / 1
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem