Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift P0420 hiba oka, magyarázata, és javítása
Lapozás: OK   2 / 2
(#) csavajda válasza bubuszoft hozzászólására (») Dec 21, 2021 /
 
Szia! ECU tanítás megvolt. De nem felejtette el a sárga tengeralattjárót. Dobja újra a P0420-at így is.
(#) bubuszoft válasza csavajda hozzászólására (») Dec 21, 2021 /
 
Akkor ott más is van. Próbáltad esetleg egy másik Maf szenzorral? Vagy nem lehet mechanikailag sérült a katalizátor kerámia? EGR mikor volt teljesen kitakarítva?
(#) popeye válasza Faabee hozzászólására (») Dec 27, 2021 /
 
Szia! Ez Így igaz. A termisztornak csak annyi a szerepe a keverékképzésben hogy tudatja az ECM -mel hogy milyen hőmérsékletű azaz sűrűségű a beszívott levegő. Minél hidegebb annál több oxigénatomot kell tartalmaznia adott térfogat arányban - "régen gyorsulási versenyeken ezért raktak szárazjeget a légszűrőházba " - s ehhez több üzemanyagot lehet számolni. A légtömeget az előfűtött platinaszálon átfolyó referencia áramból s az abszolút szívócső nyomás értékéből számol az ECM. A termisztor ellenállás cseréje nem megoldás a problémára .A gond szerintem a benzinbe kevert bioetanolban keresendő mivel ezek a lambda szonda problémák ennek következtében szaporodtak meg.
(#) csavajda válasza bubuszoft hozzászólására (») Dec 28, 2021 /
 
Szia! Új MAF szenzort is tettem már bele. Gyári DENSO. Katalizátor ki lett cserélve BOSAL (új), így az is kizárt, hogy rossz legyen. EGR fél éve lett takarítva., de akkor se tűnt koszosnak. Hát nem tudom mitévő legyek..., Ha van ötlet kipróbálom mind. Egyik csak bejön. Köszi
(#) bubuszoft válasza csavajda hozzászólására (») Dec 30, 2021 /
 
Diagnosztika (normális, Pl Wow Würth), és mindent, de mindent megnézni! Volt például egy autóstársl, aki utángyáttott (nem gyári, fotón szereplő sorozattszámú) szenzort alakított át, és csodálkozott, hogy miért fullad le az autó. Volt pont hozzám hozták az autót, hogy sokat eszik így hidegben az autó, és beindítás után még tíz perc elteltével is nyomja a szivatót az ECU diagnosztika kiderítette, hogy a hűtőfolyadék jeladó volt a hibás. Nagyon ritka, de előfordul, ez alapján tudja az Ecu, hogy kell-e és ha igen milyen mértékben szivatót alkalmazni.
Következő: »»   2 / 2
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem