Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Minden, ami modell
 
Témaindító: H.Viktor, idő: Nov 28, 2007
Lapozás: OK   85 / 85
(#) Massawa válasza RealHefi hozzászólására (») Sze, 19:39 /
 
Mabuchi, Johnson, Daypower nagyteljesitményü motorok, a Conradnak saját márkája van.
(#) RealHefi hozzászólása Csü, 19:45 /
 
Nem igazán találom a megfelelő motort. Az összes amit találtam, az drónokhoz való, nagyon magas KV-val. Azokat nem nagyon tudnám használni, mivel gyengék. Amit meg simán lehet venni DC motor, az nem tudom mennyire lenne alkalmas, meg ahhoz milyen ESC-t lehetne használni...

Ti milyen motort használtatok ilyen célra? Minnél kisebb fordulatszám kellene.
(#) Massawa válasza RealHefi hozzászólására (») Csü, 20:02 /
 
Te olvasol is, vagy csak irkálsz? A minap irtam, hogy felejtsd el azokat a BLDC motorokat. Eddig halvány fogalmad sincs a mechanikárol az elektronikát ne is mondjam, de egyböl kiszemelsz valamit, amivel nem tudsz mit kezdeni.
Tegnap irtam a kefés motorok gyártoit, s ha annyi idöt töltenél a kereséssel mint mindenféle KV meg egyéb számodra ismeretlen fogalomrmal akkor már régen találtál volna sima DC motort áttétellel, amire egyböl rahozhatod a kerekeket..
igy erösen kétlem, hogy valaha is megmozdul a lánctalpasod....
(#) RealHefi válasza Massawa hozzászólására (») Pé, 18:52 /
 
Elektronikát illetően, már csak motor és ESC kell. Találtam motort, de nem tudom milyen ESC való hozzá.
Itt azt mondta valaki, hogy kefe nélküli motort használjak, mert az sokkal jobb. Ezért azokat kerestem. Most azt mondod hogy kefés legyen. Hát legyen.
Ahhoz bármilyen ESC jó lenne, ami kefés motorhoz való?
(#) Massawa válasza RealHefi hozzászólására (») Pé, 21:08 /
 
Általában igen, csak a teljesitmények egyezzenek illetve tudjon irányt váltani.
A hozzászólás módosítva: Pé, 21:09
(#) RealHefi válasza Massawa hozzászólására (») Pé, 21:32 /
 
Teljesítmény alatt az amperre gondolsz? Ha minden igaz 60A-os ESC kell, ha ez a motor lesz. Melléklek 2 képet, megtennéd, hogy vetsz rá 2 pillantást, hogy szerinted jó lehet-e?
KÖszönöm!
(#) Massawa válasza RealHefi hozzászólására (») Szo, 7:20 /
 
Egy kicsit kevés lehet a 60A, mert ha megakad a gép akkor a motoráram 55A-ra felmehet ( ha ennyit le tud adni az akku). Én nagyobbat keresnék.
(#) Pafi válasza Massawa hozzászólására (») Szo, 8:35 /
 
A motor áramát nem szabad hagyni hogy 55 A-re felmenjen, mert leég. Be kell korlátoznia a vezérlőnek max. 30-ra, azt is csak rövid időre.
(#) Massawa válasza Pafi hozzászólására (») Szo, 19:07 /
 
Na erre miböl jöttél rá?????
(#) RealHefi válasza Massawa hozzászólására (») Szo, 19:25 /
 
Ha a gyártó szerint elbírja, akkor nem kéne leégnie tőle, nem?
(#) Pafi válasza Massawa hozzászólására (») Szo, 19:40 /
 
Mondjuk abból hogy egy ilyen viszonylag kicsi, álló forgórészt 55A*12V=660 W disszipáció meglehetősen gyorsan leéget, ezen kívül a kb. 600 N feszítő erő sem feltétlenül tesz jót a lánctalpat hajtó tengelynek, illetve nem igazán életszerű hogy bármikor hasznos lenne ekkora erő a haladáshoz. Az aksinak sem előnyös ha az energiáját a motor fűtésére pazaroljuk.
(#) Massawa válasza RealHefi hozzászólására (») Szo, 19:45 /
 
Arra kell reagálnia az áramkörnwk meg a védelemnek. Nagyon valoszinü, hogy ennyi áramot az akkubol sem tudsz kicsikarni, de ha mégis akkor a védelemnek kell beavatkoznia. Azt valoszinü, hogy nem fogod tudni kizárni, hogy a jármü ne akadjon meg.
Következő: »»   85 / 85
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Okt, 17. Kedd
20:29:22
Jelenleg 431 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu