Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TDA7294-ből épített erősítőre fejhallgató kimenet
Lapozás: OK   1 / 1
(#) Syrax hozzászólása Okt 30, 2008 /
 
Sziasztok.

A közelmúltban megépítettem életem első TDA7294-es IC-s erősítőjét. Tervezem, hogy megépítek még egyet, és igy kapok egy sztereó erősítőt.De igazából nem is ez a lényeg. Szeretnék fejhallgató kimenetet tenni rá. Amatőr vagyok a dologhoz, de úgy tudom hogy pár ellenállást kell a kimeneti jel és a fejhallagtó kimenete közé tenni. Ha valaki tudna e témában segíteni, azt nagyon megköszönném.
(#) szamóca válasza Syrax hozzászólására (») Okt 30, 2008 /
 
Jól tudod a fejhallgató ajzat és a TDA hangkimenetei közé sorosan bekötsz egy-egy 220Ohm/1W-os ellenállást .

füles.GIF
    
(#) Syrax hozzászólása Okt 30, 2008 /
 
Köszönöm a gyors reagálást
(#) tiggersoft válasza Syrax hozzászólására (») Okt 30, 2008 / 5
 
Én megnövelném azokat az ellenállásokat 330-470 Ohmra...A hangszoró kimenetet pedig relével választanám le.
(#) Syrax hozzászólása Okt 30, 2008 /
 
Gondolom a nagyobb ellenállások jobban 'védik' a fejhallgató hangszóróit, azáltal hogy nem engednek nagy jelet rájuk.A hangszóró kimenetekre kötendő relével azt akartad mondani, hogyha bedugom a fejhallgatót, kikapcsoljanak a hangszórók? Ha erre gondoltál, akkor azt már megoldottam. :yes:
(#) szamóca válasza tiggersoft hozzászólására (») Okt 30, 2008 /
 
A skicc, csak az elv bemutatását célozta. A legegyszerűbb ha a jack ajzat un. hangdoboz leválasztó kivitelben kerül beépítésre. Ja igen, kevertem a TDA-t egy másikkal. Valóban magasabb értékű ellenállás javasolt.
(#) tiggersoft válasza szamóca hozzászólására (») Okt 31, 2008 /
 
Sajnos ekkora teljesítményű erősítőnél azok a leválasztó érintkezők alkalmatlanok (nagy átmeneti ellenállás miatt) a feladatra, érezhető minőségromlást okoznak. Ezért írtam relével.
(#) MPedro válasza tiggersoft hozzászólására (») Nov 14, 2008 /