Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   90 / 90
(#) FAZ1 hozzászólása Szept 13, 2018 /
 
Most jön a nagy bukfenc.
Az AC reléje működik, biztosítéka jó.
Az AC pumpát ma kiszereltem, majd +12V-ot ráadva - a szivattyú szépen üzemel. (most, hogy csak úgy forog /mert hangot ad/, vagy hozzá némi nyomást is produkál, azt egyenlőre nem tudom),
Mint ahogyan azt sem, valójában az autóba beépítve megkapja-e a tápfeszültséget a gyujtás ráadásakor. Ezt holnap fogom kilámpázni és megmérni.
Érdekesség, de mintha egy kis víz lett volna a tartály aljában, ahogy szívtam kifelé a benzint ...
Ha persze a végén minden jó, és összerakva pöccre indul, akkor rögtön nem szóltam egy szót sem.
De hogy már 2 napja meg se nyekkent az utcán, az számomra bizony elég érdekes.
Van valami szerkezet az AC pumpa fedelében, lehet hogy az a hunyó mindenben? Azon át jön ki a benzincső, és némi áramot is kap a bemenetről ...
Lehetséges, hogy valami nyomásszabályozó, vagy esetleg az átfolyás-érzékelője? (Valójában még nem néztem meg tüzetesebben) De ami késik, az ...
(#) freddyke válasza FAZ1 hozzászólására (») Szept 15, 2018 /
 
Milyen motorod van pontosan? Z12XE-nél a K16-os jelölésű relé (amelyiknél biztosíték van) lehet az AC pumpa reléje. Jobbra mellette a K18-as jelölésű "ECU", pl. a légtömegmérőt kapcsolja be. A közelebbi fekete K11-es jelölésű "időzítő, lámpamosó". Ne vedd 100%-ig biztosra, rajzon más elrendezésben vannak a relék.
(#) freddyke válasza FAZ1 hozzászólására (») Szept 15, 2018 /
 
Az AC pumpa rajz alapján egy motor. A 8-as biztosítéktábládban a zöld 30A-es (az előző hozzászólásban betett képed alapján balról a harmadik) az F6-os biztosíték. A rajz alapján 20A-esnek kellene lennie. Erről kapja az áramot a K16 és K18 is. A biztosíték bemenő oldala az akkun van (állandó áram), nincs köze a gyújtáshoz.
(#) FAZ1 válasza freddyke hozzászólására (») Szept 16, 2018 /
 
Az az igazság, hogy a biztosítékos lenne az AC reléje, erre már én is rájöttem. Szép lilásrózsaszín doboza van. A mellette levő szintén ugyanolyan szinű nem tudom mit kapcsol.
És szintén nem tudom, mit kapcsol még ebben a dobozban a fekete színű és fele akkora méretű relé, mert amint írod, az a K11 valami "időzítő, lámpamosó" relé lenne, ámde nekem nincsen az autómon semmiféle lámpamosó! Lehetséges, hogy a relé csak ott van, de minek?
És utólagosan persze ott van (én építettem bele - egy biztosítékkal együtt) a nappali fény reléjét.
Amúgy a motorom - ZX12XE 19CH tipusú.
(#) FAZ1 válasza FAZ1 hozzászólására (») Szept 16, 2018 /
 
Nos - a végkifejlet.
3-4 indítózás után rendre lehalt az akksim.
Tegnap aztán vettem és tettem bele egy vadi újat (úgyis kellett volna a közelgő tél miatt, no meg -az az akksi már 7 éves volt), és egyből másodikra pöccre beindult a szerkezet.

Tehát - köszönöm az ötleteket és jótanácsokat, ám a továbbiakban ez a téma okafogyottá vált.
(#) kissgab hozzászólása Vas, 19:07 /
 
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni az alábbi "érdekes" jelenségre:

Az autóm egy 2001. évi g astra 1. cabrio, aminek teljesen random módon, néha az indexe "beragad", azaz bármerre kapcsolok, az izzók és a műszerfali visszajelző is csak világít folyamatosan, nem villog. Ilyenkor, ha megállok, kiszállok és bezárom a kulcs távirányítójával az autót, az indexlámpák nem alszanak el, csak ha újra ráadom a gyújtást. Az is előfordult már, hogy ilyenkor nem nyit/zár a távirányító, viszont kulccsal tudok zárni. Index reléket már cseréltem.

Előre is köszi!

Köszi!
(#) blasz válasza kissgab hozzászólására (») Vas, 19:35 /
 
Szia riasztója van?
(#) kissgab hozzászólása Hé, 6:43 /
 
Szia!
Nincs, 4 hete vettem, előtte nem tudom, hogy mit mókoltak benne.
Következő: »»   90 / 90
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu