Fórum témák
» Több friss téma |
Jogos, most olvasom újra és látom H astra, (már annyira megszokott a G astra ). Akkor viszont opel diaggal tesztelhető a dolog. Meg lesz mellette hibakód is valószínűleg.
Ez így van a legtöbb esetben, de emlékeim szerint a ködlámpa pont nem ilyen.
Sajnos nem tudom most megnézni a kapcsolási rajzot, de mintha a ködlámpák relén keresztül lennének kapcsolva és ott éppen emiatt nem nézi az áramot.
Közben találtam egy kapcsolási rajzot a lámpáról. Itt lásztik hogy a biztosító után egy relé kapcsolja a ködlámpákat, itt nincs áram figyelés (a rajzon jobb oldalt): Bővebben: Link
Ill. különbözőképpen lehet bekötve attól függően, hogy van-e REC, vagy nincs. Ez ugyan egy Zafira fórum (most ezt találtm), de a kapcsolás az ua. az Aatra H-val: Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Ápr 22, 2024
Ez is egy verzio, de itt nincs REC modul sem!
Üdv.
Van egy 2016 os 1.0 turbós k astrám. Párás éjszaka után reggel nem indul picit pörög a motor lefullad. Kisüt a nap fél óra múlva mintha semmi baja nem lenne valószínűleg kiszárd. Hiba kódot nehezen kiolvastuk. P1682 Motor fojtószelep hibás működés. Én fojtó szelepre vagy gáz pedál elektronikára tippelk. Egyéb ötlete tippje valakinek?
Inkább valami motortéri csatlakozó. Azok tisztogatása segíthet.
Ezek az új gépek érzékenyek az akkura, kontakt hibára. Nézz körül az akku körül. Kezdd saru tisztítással. Nekem például elindult az autó, de az összes műszer, belső világítás, rádió, ablakemelő stb halott volt. De a kocsi ment, mondjuk nem tudom mennyivel, de lábon hazamentem. Akkusaru tisztítás után egyből éledt minden. A hibakódot mindenképpen egyeztetném az élőadattal. Sokan úgy ugranak neki (szerelők is), hogy a hibakód a konkrét hibát jelzi. Én azért keresnék egy ok-okozati összefüggést. Az adott hibakódra a youtube hoz nem egy lehetséges megoldást. Érdemes esetleg szétnézni ott is. Én elsőkörben a kontaktokat nézném végig.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |