Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   92 / 92
(#) patexati válasza VIM hozzászólására (») Szo, 21:44 /
 
Szia! Köszönöm! Ezek sokat segítenek a szelepek állapotellenőrzésében! Az a baj találtam más bibit az adagolóvezérlőben nincs bent egy kis tranzisztor és egy ellenállás,hogy ez mikor esett ki belőle azt nem tudom de nem nálam mikor átforrasztottam(lehet mikor szétszedtem kihullott olyan pici) és mivel így is ugyanaz a hiba.. Egy nagy felbontású kép lenne jó a nyákról ha esetleg ebben tudnál segíteni,hogy pótolhassam..Kapcsolási rajz ehhez valószínű elérhetetlen..
(#) VIM válasza patexati hozzászólására (») Szo, 23:09 /
 
Az nincs de egy ilyet nem árt végig nézni ez ügyben.
(#) patexati hozzászólása Vas, 10:00 /
 
Bekarikáztam a két hiányzó elemet a tranzisztor megvan de az ellenállás az nem látszik sehol..

DSC_0567.JPG
    
(#) patexati hozzászólása Vas, 20:09 /
 
Megtaláltam 13K Ohm Kedden kiderül mi lesz a válasza..Köszönöm mindenkinek az értékes hozzászólásait és linkjeit
(#) nagyati682 hozzászólása Hé, 8:30 /
 
Sziasztok !
Opel astra G 2000 1,6 16 v benzin Gázpedál kicserélve , folytószelep kicserélve , Egr Kipucolva / mellesleg 1 éve vadi új / mégis hibába esik .
Valaki ?
A hozzászólás módosítva: Hé, 8:39
(#) BarnaPili válasza nagyati682 hozzászólására (») Hé, 9:20 /
 
Mi volt az eredeti hiba, ami miatt ezt a vagon cuccot kicseréltétek?
Milyen hibakódot jelez?
Mi a hibajelenség?
(#) mlaci989 válasza nagyati682 hozzászólására (») Hé, 13:05 /
 
Hibába esik de mi? Mi a hibajelenség???
(#) Georgee válasza patexati hozzászólására (») Kedd, 11:15 /
 
Debrecenben foglalkoznak ECU javítással. Egyébként sok minden lehet. Akár eltömődött üzemanyagszűrő is. EGR szelep pl nekem menetközben állította meg az autót. Esetleg jeladó is lehet. Érdemes lenne egy élőadatot nézni, az ad elég támpontot a hiba lehetséges okára. Másrészről sima hibakód, Pl nekem a hűtő rács levan takarva (rövid távon járok gyorsabban melegszik a motor) A beszívott levegő kevés volt neki, nagy sebesség meleg motornál. Lambda hibára hozta, szegény kipufogógáz. Sokak szeretik egyből azt az alkatrészt cserélni, amit kihoz hibára. Ez egy folyamat, érdemes végig gondolni esetleg más nem-e kavarhat be.
(#) Georgee válasza nagyati682 hozzászólására (») Kedd, 11:21 /
 
Ha utángyártottat vettél, akkor abba a hibába estél amibe én Nekem a HansPries (Topran) EGR-t 800km után kellett kidobni. Az autószerelő szentül állította, hogy az EGR jó, a motorvezérlő a ludas. 230ezerbe akarta cserélni az ECU-t. Opcom élőadat==> egyből lebuktatta az EGR-t. Bontó törött Astra, hátulról rongyoltak bele, EGR még donornak jó. Azóta is inkább járok bontóba alkatrészért, de több ilyen utángyártott cuccot nem veszek (Hasonlóan jártam a termosztáttal is már 72fokon nyitott, szintén élőadat buktatta le). De ha konkrétan leírod a hibát, akkor könnyebb segíteni.
Autószerelővel konzultálva: még 3 opel és egy skoda esett ki ezzel az EGR-el. Másik autószerelő azt kérdezte mi ez a sz... ilyet ne vegyél.
(#) patexati válasza Georgee hozzászólására (») Kedd, 11:45 /
 
Szia! Most volt felrakva de most is leállt és furcsán ment először a motor..Most holtponti jeladó lesz cserélve azt kiderül (nem eredeti van bent és azt mindig hozta hibának indítás után) így nem tudni valóban jó e ezért azt kicseréljük..Ezt már nem javítják meg azt írta aki csinálja mert volt "gányolva" így ha most sem jó még egyszer ízekre szedem nem igaz nm találom meg a baját minden főalkatrész jó bent ..Gondoltunk arra,hogy a relé esetleg rossz mi a tápot adja neki gyújtáskor és ahogy melegszik az érintkező úgy leesik a táp ezért áll meg..Még azt is ellenőrizzük.. 80 ezres kicsit sok egy EDU-ért egy ilyen öreg autóba..
A hozzászólás módosítva: Kedd, 11:46
(#) Georgee válasza patexati hozzászólására (») Kedd, 11:51 /
 
Esetleg opel csoport? Ott érdekem érdeklődni, mert akad ECU olcsón is.
(#) patexati válasza Georgee hozzászólására (») Kedd, 12:29 /
 
Majd meglátom lesz e rá szükség..Egy csoportba felmentem a face-n ott megy a hirdetés rendesen a felújításra..40 alatt hasznát sincs ami nem biztos,hogy működik mire van garancia,hogy jó az 50..Ha nem háromrétegű lenne esküszöm megcsinálnám a nyáktervét és le is gyártanám
A hozzászólás módosítva: Kedd, 12:31
(#) Georgee válasza patexati hozzászólására (») Kedd, 12:55 /
 
Elnézést, elgépeltem vagy autocorrect. A vagy az biztos, szóval érdemes akart lenni
(#) Melphi hozzászólása Kedd, 19:04 /
 
Sziasztok!

G Astrámra vonószerkezetet tettem, most már csak az elektromos csatlakozót kellene beépíteni, de kell egy műszerfali visszajelző, amit a mellékelt cikk alapján ki is építettem, de a cikk arról nem beszél hogy hova megy tovább a 23-as csatlakozási pont vezetéke, elektronikába, vagy a kocsi hátuljába?
Esetleg nem tudna valaki segíteni ez ügyben?
Leírás

Köszönöm
(#) zolika60 válasza Melphi hozzászólására (») Kedd, 19:27 /
 
Ahogy én értelmezem a Műszeregység csatlakozójának 7-es pontját kell összekötni a multitimer csatlakozójának 23-as pontjával.
(#) Melphi válasza zolika60 hozzászólására (») Kedd, 20:01 /
 
Ez tiszta sor, csak az nem volt tiszta hogy hogy érzékeli az utánfutót, de mind kiderült, ha ezen leírás alapján elrendezem a dolgokat akkor már éles is a rendszer, ezt a LEDet az hozza működésben ha a hátsó 2x21Wos izzóteljesítményhez hozzácsatlakozik még 2x21W, vagyis a futó világítása.
(#) zolika60 válasza Melphi hozzászólására (») Kedd, 20:09 / 1
 
Így van.
(#) Melphi válasza zolika60 hozzászólására (») Kedd, 20:23 /
 
Köszönöm a megerősítést, remélem a gyártó is így gondolta, majd valamelyik nap letesztelem.
(#) Ricsi89 válasza Melphi hozzászólására (») Kedd, 21:49 /
 
Működni fog.
(#) Melphi válasza Ricsi89 hozzászólására (») Sze, 21:01 /
 
Ma összeraktam és működik szépen ahogy kell, volt is öröm.
(#) Zilaji80 hozzászólása Csü, 8:47 /
 
Helló!

Olyan gondon lenne, hogy f astra időről időre kicsapja a benzinszivattyú biztosítékját mi lehet a gond?
a szűrő szennyezett és emiatt a szivattyú túl van terhelve és emiat lehet vagy valahol a vezeték ér össze vagy testel le.A válaszokat előre is köszönöm!

Sanyi
(#) fastaction válasza Zilaji80 hozzászólására (») Csü, 8:55 /
 
Szia ! Elsőnek kiszedném az AC pumpát , mert össze tud égni az is , vagy megszorulni . Pláne , ha mindig kevés a tartályban a benzin .Utána a relét is , mert lehet az is . Vezetékeket hagyja utoljára mindenki . Üdv.
Következő: »»   92 / 92
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu