Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   14 / 3945
(#) imi388 hozzászólása Máj 31, 2006 /
 
Sziasztok!

Mivel teljesen kezdő vagyok az elektronikában, néhány dolgot szeretnék megkérdezni. Hogyan lehet helyesen behelyezni az alkatrészeket a kapcsolásba? :help:
Gondolok itt a tranzisztorokra, tirisztorokra, feszültség stabilizátorra stb...tehát aminek kettőnél több "lába" van. Előre is köszi.

/ui.Te is voltál kezdő!!/
(#) Stefan válasza imi388 hozzászólására (») Máj 31, 2006 /
 
nezd meg a cikkek es a kapcsolasok menut tele vannak alapkapkapcsolasokkal aztan meg itt is talalsz leirast az alapokrol
(#) Stefan válasza Stefan hozzászólására (») Máj 31, 2006 /
 
ja es meg egy hasznos LINK
itt megtalalod az oszes alkatresz adatlapjat amiben benne van minden a labkiosztas is
(#) KeserűCukor válasza Slope hozzászólására (») Jún 1, 2006 /
 
Ilyen fader kapcsolása nincs valakinek?
THX:
---ZoLee---
(#) stefi válasza KeserűCukor hozzászólására (») Jún 1, 2006 /
 
Hi!

Találtam a neten egy féklámpa kapcsolást, szerintem nagyon jó, csak nem merem addig megépíteni, míg ti azt nem mondjátok, hogy jó
Csináltam még hozzá eagle-val kapcsolási rajzot, de a NYÁK-tervet már nem sikerült befejezni
Ebben kérném a segítségeteket, hogy ha nem lenne nagy gond, akkor esetleg betudnátok fejezni (és ha kell javítani).
Itt találtam a kapcsolást!!!!!!

Előre is köszönöm!

Üdv: stefi
(#) _JANI_ válasza stefi hozzászólására (») Jún 2, 2006 /