Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » IR távirányító
 
Témaindító: tibiiii00, idő: Jan 14, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 7
(#) kobold válasza szucsy3 hozzászólására (») Feb 28, 2009 /
 
Ha már van két gombod, küldhetsz két kódot, és azokat dolgozhatod fel a vevőnél. Vagy egyetlen kóddal és egy tárolóval elsők üldésre nyitás, másodikra zárás - ez sem megoldhatatlan.
(#) szucsy3 válasza kobold hozzászólására (») Feb 28, 2009 /
 
kapcsolásod esetleg? vagy mégis hogyan kezdjem el?
megvan az adó! a vevő is megvan már papíron...át kell alakítanom őket?
(#) pleso hozzászólása Júl 28, 2009 /
 
Sziasztok

Van egy olasz gyártmányú DVD-lejátszóm (FUEGO FG-DVX9900s) és ahhoz szeretnék egy távirányítót készíteni. Még kezdő vagyok a témában. Mit javasoltok?
A válaszokat előre is köszönöm!
(#) gerry válasza pleso hozzászólására (») Júl 28, 2009 /
 
Szia!
Esetleg univerzális távirányítóval kellene megpróbálni, ha az viszi, akkor visszaolvasva a távirányítóról a kódot, már okosabbak lehetünk, hogy melyik készüléké (kompatibilis) ezzel a típussal.
:pardon1:
(#) pleso válasza gerry hozzászólására (») Júl 29, 2009 /
 
Köszi!
Ezt teszem, és írok ha valami van!
(#) levy_k hozzászólása Aug 20, 2009 /
 
Sziasztok!

Készítettem egy távirányító adót a SONY szabvány alapján, (40kHz vivő freki, 3/4 kitöltés, 600us periódus) ami működik ugyan, de közel sincs olyan jó hatótáv mint a gyárié. Szétkaptam a gyárit, kicseréltem az infra LED-eket, és akkor is a gyári teljesít jobban. Szegény infra LED már kb. 200mA-os impulzusokat kap, az adatlap szerint 100mA lenne a normális. Növeltem a kitöltési tényezőt is 1/2-re, a jelenség ua. A gyárit szinte rá sem kell irányítani ahhoz, hogy vezéreljen, míg az építettet irányba kell állítani a vevővel.
Tapasztalatok, tippek?
(#) mhatalyak hozzászólása Aug 27, 2009 /
 
Hello mindenki!