Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
A fenti fejegységhez kellene kapcsolásirajz! A hiba a következő volt: Bekapcsoláskor csippan egyet, a kijelzőn nem jelenik meg semmi... ha leveszem az előlapot a szignal led normálisan villog ahogyan szokott, szédszedtem a végfoknak nincs baja a standby feszt meg kapja a TDA7384 ez 4,5volt. Ha tud valaki segíteni nagyon megköszönném! ui:A következő oldalon találtam kapcsolási rajzot hozzá, de valahogy nem stimmel mert azon TDA7377-es végfok szerepel, és nem egészen így néz ki a belseje mint a letöltött pdf-ben. http://www.eserviceinfo.com
Hello sztem itt komoly gondjaid lesznek a kapcsolási rajz terén mivel a kisebb gyártók mindig úgy fejlesztenek ahogy nekik anyagilag megéri ezért egy szérián belül akár 10féle sasszé is létezhet viszont amiröl te beszélsz az nekem központi egység hibát jelez de nem nagyon szoktam autó fejegységeket csinálgatni sztem ott próbálkozz a méregetésekkel jah és még valami keresgélj a panelon SMD 0ohmos ellenállásokat mostanában az a divat hogy ezeket többet is elhelyeznek a panelon biztositék helyett és elég gyorsan elsülnek az ilyenek ha találsz egyet nagy valoszinuseggel meg lesz a problema is.
Szia Creativ!
Igen! a megbontás után egy smd hegynek tűnő szénakazal tárult elém, na most az lenne a kérdésem hogy hogyan tudom beazonosítani az smd alkatrészeket? mert ugye a hagyományos alk van színkód számsor stb.. igaz elég jó a szemem, de ehez biztosan mikroszkóp kell Kicsit reménytelennek tűnik számomra a javítása, de hátha megbírkózok vele... Köszönöm az insrtukciódat
A nulla ohm-os ellenállásokat egy 0 betűvel jelzik. Csak egy nagy "0" szám van rajta.
Igen Bocs kozbe meloztam vagy egy nulla van rajta vagy harom nulla altalaban fekete vagy feher a szine
Szia!
Én közben végig itt görcsölök fölötte, találtam egy tucat 0-ohmos smd-t de eggyik sem szakadtt.. Tudsz, vagy tudnátok adni pár infót hogyan lenne jó elkezdeni a hibakeresést!? pár fotó mellékelve...
Huhh eleg gyer a panel alig van rajta valami es az smd reszeket nem is fotoztad le nem mintha ha nagyon lehetne latni a kepet
elosszor is nezd meg az elolap es a fopanel kornyeken ahol csatlakoznak a dolgok hogy odaig elmennek e a feszultsegek jok e a kondik... jah es a legfontosabb tápvonalon keress egy jo nagy kondit es csereld ki hatha az a baj hogy kiszaradt es nem tud belole kivenni eleg feszt a magno ezert nem kapcsol be (tudom ez altalaban tv-k nel van de hatha itt is van ilyen gond) Remi tudtam segiteni aztan irj hogy mivan
Szia!
Javítottam egy kicsit a fotó minőséget, az előző webcammal csináltam A nagy puffernek semmi baja, de szerintem ennek nincs szerepe a bekapcsolásnál.... a tápot szűrné ha minden igaz... Ha valakinek esetleg lenne valami jó ötlete, esetleg javított már fejegységet, szivesen venném a segítségét Egyébként az előlapot is szétkaptam, az egyik csavart ki kellett fúrnom nem akart ki jönni Az összes smd-t végig bóklásztam nincs benne hiba, valamelyik févezető lessz a bűnös, csak kérdés hogy melyik?! A fotón az alkatrészoldalon lehet látni egy árnyékolt dobozkát azt is megbontottam az alatt van egy kis zavarszűrő +két elkó egy zpd, és egy stabil ic, standby-ban 1,8v mérhető rajta, ha megnyomom a powert akkor ez a feszültség vissza esik 0,4v-ra ez nem normális jelenség szerintem... MONDGYATOK VALAMI OKOSAT
Nah kedves kollega azert a tapszuresnel nagyobb feladata van annak a kondinak tegyuk fel van benne egy ket kiegeszito dc/dc atalakito akkor mindenkepp kell neki amibol stabil szurt feszultseget vehet ki tehat mindenkepp tegyel bele egy masik ugyanolyat ugyanis ha bekapcsolasnal lerantja a kondi feszultseget es az keves neki illetve a benne tarolt aram akkor nem lesz neki eleg egy bekapcsolashoz illetve mikor megprobal a kondi ujratolteni akkor elveszi a 12voltot a magnotol tehat neki nem marad ereje bekapcsolni erre utal a feszultseg visszaeses is tehat mindenkepp egy kondi lesz a bunos illetve az is ha nem sult el mellette egy felvez is de sztem azokkal nem lesz gond de ha egy kicsit gondolkozol akkor rajossz hogy a kocsiban allandoan meleg van valtozik a tapfesz az idojarasi viszonyok ezt egy rossz minosegu elektrolit kondi nem birja hosszutavon.... Próbáld csak meg
Jah megneztem a kepet igaz nem a legjobb minoseg de lattam benne olyat ami innen rosznak tunik azokat ki kellene cserelni hidd el megeri azt a par forintot nem azert irtam neked egesz nap hogy ne higyj nekem
Szia!
Egy elko ekora gubancot tud okozni?! Nem tudtam, sorry... Szoval ezeket az elkokat dobáljam ki belőle... Szét néztem itthon a kicsiket kibirom cserélni ugyan olyanra de a nagy "3300uF" nincs itthon, nagyobbat találtam 4700µF ezzel neki mehetek?! Közben telón kaptam egy olyan infót hogy ez az egész bekapcsolási téma úgy működik amikor powert adok neki egy kondi föltöltődik és átbillen stanbyból - on-ra de nekem úgy mondták hogy ez kis kondi lesz 100µF-470uf-ig szokott lenni... Ma már nem is, de holnap mindenképpen beszámolok a történtekről...
Igen Dody ezt magyaraztam neked hogy a kondi fog feltoltodni bekapcsolaskor ez olyan mint a tapegysegekben vagy mint a kapcsolo uzemu tapegysegekben soroljam meg? a kondinak ez a lenyege gyorsan tud neked aramot szolgatatni amikor kell jo nem ez a lenyege de jelen esetben errol van szo Probald ki egyebkent nem tudom hogy baj lenne e a nagyobb kondi de egy probat megerne en ugy gondolom bajod nem lesz belole max nem kapcsol be
Nah hello
Mit sikerult intezned a magnoval? udv Creative
Hy sikerült megoldani a problémát... Nem a kondik voltak a bűnösök ha nem egy kis huncut tranyó:2SB1240. Ez kapcsolja a tápot ezért ment csak standby-ba... Fajinul működik ismét, de azt hiszem megválok tőle, már kiszemeltem egy Clarion DB358-ast....
Köszönöm a segítséget... üdvody
Hali! Nem akartam új totyikot nyitni, azért írom ide:
Van egy kenwood fejem, és van rajt az a szokásos kenwood CD/MD/LINE IN/DATA dugalj. Egy vonal bemenetet akarok rá varázsolni, lehet hozzá kapni kábelt 8000 (nyolcezer) forintért. Talán nem meglepő, hogy varázsolni akarok... Szal arra gondoltam, hogy beforrasztok egy darab RCA-t fixen. Ez még OK, de azon a konnektoron van két pin, amivel valamit kell csinálni (összezárni, vagy ellenállással, vagy testre vagy tápra húzni), amiből tudja a fej menürendszere, hogy van mégegy jelforrás. Ebben segítsetek PLS!!!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Nagy örömömre sikerült egy nagyon profi fejegységet szereznem, de rögvest van is egy kis problémám! (... rögvest 2 is!) Ha valakinek lenne bekötési rajza, vagy bármilyen leírása a következő típusú fejegységhez! BOSE NO55 66 DV0B Na már most ez a masina Japán piacra szánt Mazda MX 5-ösben vólt - de szinte ua. ez van a Subaru Imprezában - és ebből adódik, hogy a rádiója Japán normás (66Mhz-100Mhz-ig) és a bajt tetézi, hogy jJapán a nyelv is benne!!! :eek2: Az tudom, hogy a rádiót nem nagy ördöngőség átnormázni, de azt nem tudom, hogy a nyelvet át állítani hogyan lehetne - ha lehet - ?
Sziasztok van egy Sevic sbl0203mp4-es dvd lejátszóm kocsiba most cseréltem haverral de egyszerűen problémám akadt a bekötéssel a használati útutatóbol néztem ki a bekötést és kiderült hogy teljesen fordított a fel állás a csatlakozon és valószínűleg a hangszóró kiment kapott +12v multi méterrel rá mértem de ebben nem vagyok eléggé tájékozott a zárlat kereső részével kerestem a testet volt ahol simán 1est írt kide valahova 4.3 írt ki az mitől van, meg találtam a testet rajta meg sztem a pozítív is meg van mert ha adok neki - is és + is akkor világít a bekapcs gomb de nem akar bekapcsolni ez mitől lehet? valaki segítsen köszönöm
Valószínűleg két pozitív van, mint minden rádión. Keresd meg a másikat is, ha nincs hozzá bekötési rajz. Itt egy PDF
h tudom azt megkeresni?:S és az nem baj h a multi méter az nem mindenhol 1est ír?
Bővebben: Link
Az előbb valamiért lemaradt. Valószínűleg kicsúsztam az időből.
Nem baj. Nem tudhatod mit mihez mérsz. Ha nincs meg a gyári csatlakozója a vezetékekkel mint a használati utasításban van, akkor vedd le a fedelét és a NYÁK-on keress feliratokat. Ha szerencséd van lesz. Ha nem akkor vissza kell követni bekötést. Ha nem megy tegyél fel fotókat a NYÁK két oldaláról.
Sziasztok!
VW Passat 98 tipusba autórádió beszereléshez segítségre lenne szükségem. Hátul cd tartó van. A rádió beszerelése után egy hang sem jön ki egyetlen hangszóróból sem. A rádió láthatóan működik "hang nélkül". Kapcsolási rajz van valakinek? Tanácstalan vagyok, de szakértő sem.
Hello. Lenne nekem egy pioneer fejegységem. Tökéketesen müködik viszont szeretném az autóm gyári kijelzöjére árvinni sz adatokat. 3 szál kábelröl van szó ami a kijelzönek a három pinje / scl, mrq, sda / jelekkel van ellátva. A fejegység panelén ezeket a feliratokat nem látom, esetleg ezeknél másképpen jelölik ezt a három adatot? Nem tudja valaki hogy mit keressek a panelen?
Sziasztok. Lenne egy autós magnom aminek nincs meg a gyári csatlakozója ami szabványra forditaná a kivezetéseket. A +12 - es a hangszórók megvannak végfok ic röl lekövetve. A problémám a memoria 12v (sárga vezeték) bemenetet nem tudom hogyan lehetne kideriteni melyik lehet az. Valakinek tanácsa lenne , milyen alkatrészt szokott táplálni ez az ág.
Talán dobna egy nagyot a kívánt válaszokon, ha a rádió típusát is megadnád az infók közé.
Igaz tipus de szerintem nem sokat segit. tokai lar 5506r
Sziasztok! Nem tudom, mennyire a témába tartozik a kérdésem, de megpróbálom itt. Kenwood és JVC fejegységek Mitsumi csatlakozóján van egy Steering Wheel Remote Control elnevezésű szál. Kicsit utánaolvasva találni a neten mindenféle autóhoz illesztő elektronikát egy külön kis dobozban, illetve autóspecifikus átalakító vezetékeket. Nem tudja esetleg, hogy ezeket a rádiókat ezen az egy szálon hogy lehet megvezérelni? Gyanítom valami digitális jel lesz itt, de egyelőre nem találtam hozzá dokumentációt a neten. Nem akarom megvenni az illesztő elektronikát, építeni szeretnék hozzá, csak fogalmam sincs, hogy milyen jeleket kéne küldenem a rádiónak. Az autómban a kormány felől érkező jelek "dekódolásával" semmi problémám nincs.
Szerk: Az én kormányomhoz például ezt ajánlja, 2005 Toyota Avensis, a fejegység pedig egy Kenwood KMM-BT306. Na ezt a dobozt szeretném kiváltani egy saját elektronikával, anélkül, hogy megvennék egyet kiméregetni. Köszönöm! A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2020
Sziasztok!
A RENAULT által több cikkszámmal, több gyártóval is készíttetett autós fejegységhez keresek kapcsolási rajzot. Mindegyik cikkszám ugyanahhoz a fejegységhez tartozik, csak a gyártók különböznek (illetve van CD-s és mechanikai nélküli kivitel): HARN1002 vagy HARN1004 (Humax gyártmányok) AGC-1220 vagy AGC-1220RF vagy AGC-1220RF-A (Daewoo gyártmány CD-vel) ARA-1230RF (Daewoo gyártmány CD nélkül) Egy hibát már megtaláltunk és orvosoltunk (feszültségszabályzóval volt gond), viszont a 3,3V-os ágon van még egy zárlat, de többrétegű a nyomtatott áramkör és nem tudjuk mindenhol végigkövetni. Az is segítség lenne, ha tudnátok olyan oldalakat ajánlani, ahol aktív közösség van, akik közül talán feltölt valaki. |
Bejelentkezés
Hirdetés |