Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Crystal radio - detektoros rádió
Lapozás: OK   72 / 152
(#) pucuka válasza tomi52 hozzászólására (») Márc 27, 2012 /
 
Ha szorgalmasan látogattad volna a műszaki könyvesboltot a Jókai téren, megvehetted volna.
(#) tomi52 válasza pucuka hozzászólására (») Márc 27, 2012 /
 
Nem nézted a dátumot......
Akkoriban tizenéves voltam, 8. osztályos. Ma meg már csak nosztalgiából vettem meg, mert ugyan nem igazán a végzettségem szerinti szakmában dolgoztam, de nyugdíjas villamos üzemmérnök vagyok.
(#) sz_ferko válasza tomi52 hozzászólására (») Márc 27, 2012 /
 
..és akkor még nem volt NET. Így, gondolom Te is megtapasztaltad mennyivel más érzés egy ilyen könyvbe bele lapozgatni, még évtizedekkel később is mint egy ebook-ban keresgélni valami után.
Fiataloknak csak ajánlani tudom legyenenek a könyves polcon is (nyomtatott) Kedvencek és ne feledkezzenek meg Öveges József fizika könyveiről sem.
(#) sz_ferko válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Márc 27, 2012 /
 
.. és persze ez is egy kitűnő lehetőség. sz_f
(#) pucuka válasza tomi52 hozzászólására (») Márc 27, 2012 /
 
De néztem a dátumot. Akkoriban már nekem erre nemigen volt szükségem, mert a Kandó III. évfolyamát tapostam. Ott szoktattak rá a könyvtárba járásra, és a szakkönyvek vásárlására, ami a heti 10 Ft-os zsebpénzből kellett megoldanom, sok mással együtt. (villamos hetijegy, alkatrészek az Ezermester boltokból). Persze abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy viszonylag bőséges szakirodalom állt rendelkezésre otthon, mert édesapám is szakmabéli volt, és a szükséges irányítást is helyben megkaptam, néha nyakleves formájában. (mégis eljutottam a nyugdíjas korig)
(#) tomi52 válasza pucuka hozzászólására (») Márc 27, 2012 /
 
Nekem a nagybátyám technikus volt a TV-nél, és volt mellékfoglalkozású rádió TV szerelésre iparengedélye. Én általában az ő műhelyében szereztem be sokmindent, szencsére nem sajnálta tőlem a "kacatokat".