Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Stirling motor építése házilag
Lapozás: OK   2 / 5
(#) Sarok Adrián válasza mex hozzászólására (») Jan 7, 2011 /
 
Igényes munka, gratulálok. Öröm ránézni egy ilyen motorra.
(#) kezdőépítő hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Sziasztok!Én kezdő vagyok és kiváncsi lennék egy tervrajzra amely tarltammazza az anyagokat és a méreteket.Építettem már 2 stirling-motrot de egyik sem működött. Pedig az egyik 80 cm magas volt és gázégővel melegítettem 10 percen keresztül.Ez egy alpha tipusú volt és munkaközegnek szén-dioxid-ot használtam.A hőkülönbség 90C fok volt de még megsem emelkedett a dugattyú.Akárhogy löktem meg a lendkereket el se indult Szóval szeretnék tőletek egy részletes tervrajzot kérni.
(#) kezdőépítő hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Még egy dolog: Nagyon érdekel hogyan építitek a dugattyúkat és miből.
(#) t0bi válasza kezdőépítő hozzászólására (») Jan 14, 2012 /
 
Kezdésnek ne mindjárt a legnehezebb verziót próbáld, hanem itt egy egyszerű, ami könnyen tud sikerélményt okozni (nekem is ez volt az első ), aztán lehet továbbmenni...
Egy modell Ltd Stirling motorjának a tervei
Bővebben: Link
(#) t0bi válasza kezdőépítő hozzászólására (») Jan 14, 2012 /
 
Bocs, valahova elkeveredett, de itt a tervrajz:
(#) kezdőépítő hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Köszi szépen!
(#) kezdőépítő hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Lenne még egy kérdés egy alpha megépítéséhez mennyi időt kell az interneten kutakodnod?
(#) csbob hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Számos leírás alapján nekem is sikerült egy gépet építenem, az élmény, amikor a gép működik, felemelő.

Bővebben: Link videó a gépemről.

Egy angol nyelvű könyvet tudok ajánlani, ebben az elméleti alapokon kívül leírás is megtalálható egy megépíthető gépről.

a könyv
(#) BarnaPili válasza csbob hozzászólására (») Jan 14, 2012 /
 
Első,és Második Stirling motorom..
(#) pagaby hozzászólása Jan 14, 2012 /
 
Csatoltam pár Stirling motor tervrajzot. Pontosan már nem emlékszem honnan töltöttem le talán innen.