Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Gitár torzító / Effekt / Erősítő / Pickup
Lapozás: OK   266 / 317
(#) davix95 hozzászólása Máj 21, 2015 /

Üdv.
Ellenüemű kimenő trafó méetezésében kérnék segítségt. Magyari Béla rádiótechnikai zsebkönyv alapján számolnám, és abban szerepel lm mágneses fluxszus közepes hossza ,cm ben (506 oldal ) valamint IAo egy cső nyugalmi anódárama és Ia egy cső anód-váltakozó áramú csúcsértéke (507 oldal) ha valaki segítene azt megköszönném.
(#) Peet19 válasza Gránátalma hozzászólására (») Máj 22, 2015 /

Értem, köszönöm.
Megnéztem az LM1875 adatlapját amit Kriegger ajánlott (köszi) és lehet hogy abból építkezek. Persze akkor egy előfokkal együtt.
Köszönöm Zsozsó neked is és igen kezdő vagyok még erősítők terén. Eddig csak a suliba építettünk egyet-kettőt
de most már saját magam szeretnék tervezni egyet. Azért gondoltam hogy az IC-k adatlapján lévő áramkörökől indulok ki. De találtam komplett gitár erősítő kapcs. rajzot előfokkal együtt. Lehet hogy kezdésnek azt építem meg ami tuti; hogy legyen egy kis sikerélményem elsőre, aztán ráérek kisérletezgetni .
Majd este vagy holnap felrakom a rajzot mert egy hangszínt is szeretnék belerakni csak nemtudom hova. Arra gondolt az előfok kimenetére raknám a végfok bemenete elé hogy a már csak a szűrt jelet erősítse. De majd feltőltöm a rajzot kíváncsi vagyok a véleményetekre.
(#) ZSozsóó válasza davix95 hozzászólására (») Máj 22, 2015 /

Ne bonyoítsd el. A kimenőtranszformátor is csak egy transzformátor, ahogy a nevében van. Mivel a feszültség, áram és impedancia úgy fonódik össze mint a tér és az idő, ezért mindegy melyik szemszögéből méretezel a három közül, akármilyen képletekkel számolod is ki a végén, akármilyen hihetetlen: mindegyikre érvényes lesz. Válaszd a legegyszerűbb megoldást! Szép napot! Zs.
(#) davix95 válasza ZSozsóó hozzászólására (») Máj 22, 2015 /