Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kerékpár, robogó házilag
Lapozás: OK   142 / 228
(#) nagym6 válasza sandor npluszegy hozzászólására (») Júl 15, 2015 /
 
A visszatáplálásnál gondoljunk bele, milyen kevéske az az idő, amíg fékezünk.
Ekkor sem lehetne mindet visszatáplálni, mivel az akku max. töltőárama korlátozott.
A 15Km hatótávban általában pár perc az összes fékezési idő, azaz a visszatáplálási töltési idő. Szerintem hajszálnyi haszna lenne.
(#) femimi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2015 /
 
Kipróbáltam a ventilátort, valamit javul, valószínű vagy én vagyok túlsúlyos ehhez a "gyerekjáték"-hoz (250W), vagy a vezérlő akarja megadni magát.
Az a baj, hogy már leginkább csak ezzel a szerkezettel akarok/kell közlekednem.
(Az eredeti hozzászóllásaimat a témában a modérátor áthelyezte a E-rollerből az E-kerékpar-robogó elekronika témához - alig találtam meg őket)
(#) femimi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2015 /
 
Godoltam én is a motor szénkefére (Biró F.) tanácsára, de macerás munka - előtte ki kellene próbálnom egy új vezérlővel, de tényleg újjal, nem valahonnan kibontottal - nem tudom honnan lehetne hozzájutni? Ha azzal sem müködne - maradna a motor kiszerelése.
(#) femimi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 16, 2015 /
 
Már kb. 2 hete kinlódok egy vezérlővel, amit úgy kaptam. A sok próbálkozás útán végleg elfüstölt, lehet hogy már eleve hibásan került hozzám. Belefáradtam már az ilyen, valahonnan kibontott vezérlő próbálkozásba, amiről nem tudom, hogy az valóban működőképes-e. A viszavásárlás nem működne, hogy bizonyítom, hogy az eleve rossz volt? Annyira nem bonyolult szerkezet, nem tudom vállalná-e valaki a megépítését.
(#) femimi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 17, 2015 /
 
Nagyon megköszonném, ha segítenél!
(#) femimi válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 18, 2015 /
 
Küldöm a képet

E-scooter.jpg
    
(#) don_peter hozzászólása Júl 20, 2015 /
 
Uraim, egy e bike Falco 500w motor-ból jövő RX TX jelek adatait szeretném értelmezni, de nem találok hozzá semmilyen leírást. (valószínűleg mert nincs is, bár ezt nem lehet tudni)
Valaki esetleg találkozott már ilyennel?
Milyen mód van ezen adatok visszafejtéséhez, ha nincs hozzá leírás?
A próbálgatás és hetekre hónapokra elhúzódó tesztelgetés kizárt.
Előre is köszi..
(#) sandor npluszegy hozzászólása Júl 24, 2015 /
 
Egy két általam érdekességnek itélt dolgot szeretnék megosztani a forummal például a polymobilom bakon 1 amperral már forgatta a kereket ez 36w elég jó motor ez, ha ezt tudja. A motor általi töltést forsziroztam,de nagym6 hozzászólása igazitott rajtam, tényleg1- 2 amperral tölthető az akku és például hidról lefelé 10 sekundum alatt jelentéktelennek tünik a visszatáplálás az 5-10 amperos állandó fogyasztás mellett. Eredetileg minden e kerékpárnak gondolom van világitása amit az akku táplál az enyémnek is igy van megoldva de én inkább a önálló ledes bicikli lámpákat használok, sajnálom az az elektronokat elpocsékoln,i menjenek azok csak a motorba s dolgozzanak. Nem tudok megbarátkozni a súlyokkal, az akku 12 kg, a gép önsulya, nem mértem le de lehet 25-35 kg, kicsit durva, ehhez veszem a néhai dongót, volt a motor kb 7-8 kg, meg egy kis benzin tartályostül kb 3,5 kg, plusz a bicikli kb 18 kg összesen kb 30 kg szemben a mostani elektromossal ami kb 42 kg. Van még mit finomodni. Bátorkodok rákérdezni van -e valakinek 22x1,75-ös használt tehát kopott külsője,- maszekba, ha tudna értesiteni,megköszönném, már ingyen utazok elmennék érte. Vagy jön a HE találkozó talán ott sikerülne nyélbeütni a dolgot.
(#) ripi1 hozzászólása Júl 24, 2015 /
 
Szia mindenkinek !
Segítséget kérek Polymobil kerékpár vezérlő egységét cseréltem univerzálist kaptam , minden drót színe meg egyezett,és érdekesség a motor visszafelé forog.Kérdésem a fázisokat meg fordíthatom??Vagy más hiba lehetőség is van .?
(#) szsrobert válasza sandor npluszegy hozzászólására (») Júl 25, 2015 /
 
A villanymotor is könnyű nagy fordulatszámon pörögve.

A kerékagymotor előnye, hogy nincs szükség a láncra, annak veszteségére, árára, kenésigényére.
(#) fater0827 válasza ngyzoli hozzászólására (») Júl 26, 2015 /
 
Üdv .:
Bővebben: Link
(#) fater0827 válasza femimi hozzászólására (») Júl 26, 2015 /
 
Üdv
A műgyanta nagy ellensége a forró levegő . Van 300-600 fokos hőlégfúvó , na az meglágyítja a kemény szívét , csavarhúzó vagy hasonló szerszám óvatos használata és kész ! Vigyázat SMD forrasztott alkatrészek veszélyben lehetnek !!!
Üdv
(#) stu84 hozzászólása Júl 30, 2015 /
 
Sziasztok szeretnék kérdezni az Elektromos kerékpár egy ideig megy rendesen aztán veszít a sebességből az aksi egy hónapja volt cserélve a kapcsolót is néztem a töltőt is hátha tudtok segíteni
előre is köszi.
(#) ngyzoli válasza ripi1 hozzászólására (») Júl 31, 2015 /
 
Helló! Ha egyfázisú a keró',akkor meg kell cserélni a motorhoz menő kábeleket,ha háromfázisú(kék-zöld-sárga),akkor bármelyik kettőt kell megfordítani,és rendben lesz.
(#) sandor npluszegy hozzászólása Aug 3, 2015 /
 
szsrobert-nak válaszolnék a hozzászolására, láttam azt hiszem Panaszonik e kerékpárt, annak sokkal kissebb volt a motorja, meg láttam olyan agymotort amiben ha jól emlékszem valami fordulatcsökkentö áttétel van, és az is sokkal könnyebb mint ezek a kinai agymotorok. Még engedjetek meg egy kis kritikát polymobilommal, meg ugy általában az elektromos kerékpárokkal szemben, szóval a teljesitmény,- tényleg csak sik vidéken lehet használni, múltkor irtam a gyerekkorom dongó motorjáról az is kb 0,75 lóerő volt ami 552 watt, szóval nagy motorozást nem várhatunk ettől a 250-350 watt-tól, de azért lehet élvezni, hogy nem kell tekerni, például azoknak akiknek már "mérgezése" van a sok biciklizéstől. A hátsó kulsömön közel az abroncshoz megjelent agy vágás ami durrdefektveszélyt jelent, az első külső nem megy körszimmetrikusan a helyére, ugyhogy kérdezném hol vegyek 22x1,75-s külsőt, ha kaphatnék egy-két ajánlatot előze is köszönöm. Igazi villamos értekezéssel adós vagyok, remélem azzal is előállok nemsokára.
(#) zolika60 válasza sandor npluszegy hozzászólására (») Aug 3, 2015 /
 
Használd a hozzászólások fejlécében lévő Válasz gombot. Abból lehet tudni kinek írsz.
(#) ripi1 válasza ngyzoli hozzászólására (») Aug 4, 2015 /
 
Helló!
Köszi a jó tanácsot megfordítottam , de ha óvatosan indulok akkor kicsit hátra felé ránt egyet még és a kilométer óra sem működik meg az irányjelző is fordítottan hiába cserélem az izzókat a lámpa testbe. Kérdés ha a vezérlő vezetékben is meg fordítanám a sárgát, kéket vagy a zöldet akkor nem csinálnák bajt vele???
(#) sandor npluszegy válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 4, 2015 /
 
Köszönöm az észrevételt igyekszem fejlődni, olyan , hogy tempomat is van egynémely e kerékpáron a polymobilon, az enyémen, azt hiszem nincs, úgy tudom a gázkarnál kéne egy nyomógombnak lenni. Azért merült fel ez a dolog mert a felszerelt ampermérő mutatja az áramot és én nem akarok 5 ampernál többet fogyasztani ez kb 18-20 km/ óra, ha ennyivel megyek kissé lerobbant akkummal még vissza is tudok jönni valahonnan nemcsak odamenni. Ezt kérdezném valakitől, aki tudja ezt a tempomatot pontosan, szeretnék felvilágosulni. Meg egyáltalán a tempomat sebességét lehet változtatni? Előre is köszönettel, üdvözlök mindenkit.
(#) nagym6 válasza sandor npluszegy hozzászólására (») Aug 5, 2015 /
 
Ha lassabban mész, kevesebb áram fogy, de tovább tart -időben- ugyanaz a távolság. Tehát rövidebb ideig több áram, vagy hosszabb ideig kevesebb áramfogyasztás, kb. ugyanannyi fog kijönni az akkuból. Tempomat sokat nem ér, enyém max. sebessége csak 20Km/h, ezen nincs mit lassítani, mindig maximumon megyek. Talán annyi, hogy nem kell tartani a markolatot maximumon. Tempomat gombnyomásra bekapcsol, a gombnyomáskori gázmarkolat állást fogja tartani, miközben tekerhetjük bárhova. Újabb gombnyomásra kikapcsol, gázmarkolat máshova állítva, ismét megnyomva, új gázmarkolat állást tárolja, tartja új sebességet. Illetve fékezésre is kikapcsol a tempomat.
A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2015
(#) ngyzoli válasza ripi1 hozzászólására (») Aug 5, 2015 /
 
Próbáld meg,elvileg nem lehet baj belőle.Az enyémben is másik elektronika van.Nem szedtem szét,de annyit ki tudtam mérni,hogy TTL-szintű négyszögjel-sorozatot generál a kerék minden 5-10 fokonkénti elfordulására.Ha nem boldogulsz vele,ajánlatos elvinni a járművet egy olyan szakemberhez,aki meg tudja oldani a cserét.Nehogy az legyen a vége,hogy elszáll az új vezérlő is.Igen könnyen át lehet küldeni a másvilágra,ha nem vagy tisztában azzal,mit is csinálsz...
(#) janbor válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Aug 9, 2015 /
 
A rendszeres, egyenkénti akkumulátor töltést felejtsd el.
Nagyon kellene figyelni a töltés folyamatát- ami 3-4 akkumulátor esetében-
már nagyon macerás.
A gyári töltő nagyon sokat tud. Szükségtelen átalakítani.

A töltésmennyiség figyelése pedig költséges készüléket igényel.
Javaslom a kapcsolóórás konnektort (8-900Ft).
A töltésidőt max.6órára javaslom állítani.
Nekem ez bevált.
Üdv: janbor.
(#) janbor válasza sandor npluszegy hozzászólására (») Aug 9, 2015 /
 
"Válasz • Jún 6, 2015"
Sajnállak a bajlódásod miatt.
Ragasztás: amennyiben hibás a védőszalag,többször ragasztott a belső és hibás a
külső-ez már csőd.
Én is jártam ebben a cipőben. kb. 4év után a küllőanya átrágta magát a védőszalagon
Így a belső is tönkrement, javaslom a dupla falú alu felnit.
Akku: javaslom a hozzászólásokat olvasd el, mert sok mérgelődéstől
megmenekülhetszt (más kárán tanul az okos).
T:janbor.
(#) Yano-2 hozzászólása Aug 11, 2015 /
 
Sajnos feborult a moci. 36V-os. A gázkar vezetéke megsérült.
A 3 vezetéket külün -külön elvágtam, a sérült részt lecsiptem.
Áramtalanítottam a művelet elött.
Össze forrasztás után rendesen tette a dolgát, de a motor nem indul.
Mit kellene megnéznem és hogyan?
Segítségeteket várom és köszönöm előre is.
(#) etm válasza Yano-2 hozzászólására (») Aug 11, 2015 /
 
Hali! Ha a gázkar vezetéke meg sérült,akkor nincs kizárva,hogy a fékkarok vezetékei is sérültek,esetleg kiszakadtak vagy zárlatosak lettek a kapcsolónál. Akkor viszont bizony nem fog indulni a kicsike.! Üdv!
(#) szsrobert válasza janbor hozzászólására (») Aug 12, 2015 /
 
Idézet:
„A rendszeres, egyenkénti akkumulátor töltést felejtsd el.
Nagyon kellene figyelni a töltés folyamatát- ami 3-4 akkumulátor esetében-
már nagyon macerás.”


Nagyon figyeli a 12V-os automata töltő.
(#) etm hozzászólása Aug 14, 2015 /
 
Hali! Van nálam egy 3 kerekű elektromos rokkantkocsi. Szétszerelve hozták el. HALL-okat cseréltem. Jó a motor,hibátlanul megy,csak éppen hátra felé. Ha cserélgetem a fázisokat,vagy a HALL-okat,akkor van amikor előre megy,de morog a motor. Gondolom ez nem jó,mert hátra felé teljesen zajtalan szépen fut. A kerék nincs fordítva benne,mert a fék felfogatása ebben vezet.Gondoltam,hogy kell rajta lenni hátra menetnek,de sehol egy erre utaló kapcsoló.Találkozott valaki ilyennel? Mi lehet a hiba?
(#) cupika97 válasza etm hozzászólására (») Aug 15, 2015 /
 
Igen. Ugyan úgy raktam össze ahogy kell, és hátrafele ment nem előre. Szerintem azért van mert le lett véve az akkuról, és a vezérlő megbolondult. Akkucserénél, bekell iktatni egy pótakkut is, hogy úgy szolgáljon mint az alaplapon az elem? Nem vagyok benne biztos, hülyeséget nem akarok írni, de mintha megforditotta a gazdája a bemenő plusz-minusz-t, és jólett. De te ne próbáld ezt ki, max ha egy profi is leirja itt neked. Én nem értek hozzá annyira. Amúgy jólenne tudni a pontos tipusát.
(#) etm válasza cupika97 hozzászólására (») Aug 15, 2015 /
 
Hali! Ez az:Bővebben: Link
Ugyan ez. Itt irja,hogy van rajta előre-hátra menet. Csak tudnám melyik kapcsoló szolgál hátra menetre,mert mindet próbáltam,de mind működik is,és egyik sem hátra menet. Csak a világítás,sziréna,irányjelzők kapcsolói vannak. A másik dolog pedig hogy szét van húzva a gyorsítás gátló,és így sem megy fel a sebesség mérő csak 20-ig.(40-ig van a beosztás) Ha összedugom akkor pedig csak 10-ig megy fel a mutató. Tehát lassú.Majdnem úgy viselkedik mintha hátramenetben lenne kapcsolva,és azért is lassú. Több százat javítottam mér,de ez kifogott rajtam,és még az is probléma,hogy nem én szedtem szét,és a gazdája már nem él,hogy felvilágosítana a javítás előzményeiről.Így mindent csak találgatok. Várom a segítségeteket!
(#) cupika97 válasza etm hozzászólására (») Aug 15, 2015 /
 
Sajnos nem tudok segiteni. Majd jönnek a profik.
(#) Biro F. válasza etm hozzászólására (») Aug 15, 2015 /
 
Üdv.
A kapcsoló, ami az előre-hátra müveletet végzi ennél a tipusnál a kormány alatt van balkéz felől. Mérd ki a kapcsolót és vezetéket nincs-e szakadás.
Következő: »»   142 / 228
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem