Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Volkswagen Bora, Golf IV központi zár
Lapozás: OK   3 / 5
(#) szekfizsolt hozzászólása Dec 7, 2012 /
 
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy VW Polo Variant 2002-es évjáratú autónk. Ez, ami úgy néz ki, mint az elődje, de már az újabbik motor és belső tér van benne, illetve elektronika. Egyik napról a másikra meghalt benne a riasztó és a központi zár. A távirányító jó, de az autó nem reagál rá. Az összes biztosítékot átnéztem, megnéztem diagnosztikával (semmi), de valami más lehet. Hol keressem a hibát? hol van ebbe egyáltalán a vezérlő egysége a központizár-riasztónak? Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
(#) airwalker hozzászólása Nov 21, 2013 /
 
Sziasztok!
Felkértek, hogy egy Golf 4-esbe kellene beépítenem egy távirányítós központizár vezérlőt, mert a kulcs már elforog a zárban. Viszont felmerült bennem, hogy ez a széria valószínűleg már a CAN BUS-os témával van ellátva "modern" kocsi lévén. Abban szeretnék tanácsot kérni, hogy milyen vezérlőt vásároljanak bele, ami CAN BUS-hoz van sok tízezerért, vagy meg lehet oldani a hagyományos "analóg" vezérlővel? Mindenképp szükségem lenne valamilyen tanácsra, mert ilyen autóba még nem szereltem be központi vezérlőt.
Előre is köszi!
(#) zolika60 válasza airwalker hozzászólására (») Nov 21, 2013 /
 
Nem lenne egyszerűbb a gyári rendszert megjavítani? Például a zárat.
(#) Ricsi89 válasza airwalker hozzászólására (») Nov 21, 2013 / 2
 
A bal első ajtónál van egy kapcsoló, amivel tudod zárni/nyitni az ajtókat. Annak a kapcsolónak a kimenetére ráköthető egy sima távvezérlő modul. Meg kell keresni azt a vezetéket, ami ebből jön ki. Ez a kapcsoló úgy működik, hogy egyik állásban simán testre kapcsolja a vezetéket, másik állásban pedig 1kOhm-on keresztül testeli. Már nem emlékszem, hogy záráshoz, vagy nyitáshoz kell az 1kOhm, de próbával kideríthető. kapcsolót ki kell venni, egy ellenállás egyik végét egy vezetékkel testre kötni, a másik végét a csatiban a vezetékekhez érinteni. Amelyiknél hallod a motorok működését az a szál lesz az. Erre már csak be kell kötni a vezérlőt, úgy hogy a testet kapcsolja rá vagy ellenállással, vagy simán.
Persze nem árt megjavítani a zárat sem, mert ha esetleg lemerül az akku, bedöglik valami, akkor is lehessen nyitni.
Szerk.: Megtaláltam, sárga vezeték jön a kapcsolótól, arra kell bekötni a sima vezérlőt.
A hozzászólás módosítva: Nov 21, 2013
(#) airwalker válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 21, 2013 /
 
Köszönöm a gyors és részletes segítséget
(#) Lalle hozzászólása Feb 25, 2014 /
 
Sziasztok van egy 2001 évjáratu vwpolo ami azt produkalja hogy lezaras utan lehuzza a anyos ülés felöli ablakot.
A vezérlő elektronikát megtisztitottam átforrasztottam illetve volt egy rövidzár ami meg volt szakadva, mert beázzott. A rövidzárat visszaraktam és mükődött is, többször is probáltam, de reggel már újra produkálta a hibát.ötletet tanácsot elfogadnék.
A hozzászólás módosítva: Feb 25, 2014
(#) VIM válasza Lalle hozzászólására (») Feb 25, 2014 /
 
Szia! Nem értem, hogy hogyan ázott be és a rövid zár hogy szakadt meg amit visszaraktál? Az ablakemelő motor elektronikáját forrasztottad át? Az ablakemelők jól működnek a működtető kapcsolóik használatakor? A zárást távirányítóval vagy a zárhengerrel zárod?
(#) Lalle válasza VIM hozzászólására (») Feb 26, 2014 /
 
Hello
A hátsó lámpatest alol kimaradt a tömítés, azon keresztül bejutott a víz az elektronika részébe a csatlakozon keresztül. A távirányítóval lezárom és mikor beriasztom az emlitett ablak 5mp után lehuzzodik. Ha az elektronikát kikötöm akkor kulccsal tudom csak zárni. Ha ez számit nem garázsban van és reggel hidegebb volt, mint este
A hozzászólás módosítva: Feb 26, 2014
(#) VIM válasza Lalle hozzászólására (») Feb 26, 2014 /
 
Idézet:
„A hátsó lámpatest alol kimaradt a tömítés, azon keresztül bejutott a víz az elektronika részébe a csatlakozon keresztül.”
... már itt elvesztettem a fonalat, mert a hátsó lámpatestnél van az elektronika? Odáig megvagyok, hogy távirányítóval le tudod zárni. A beriasztás nélkül lezárnak az ajtók? Szerintem a riasztód csinál valami "renoncot" a központi zárral, mert éppen 5mp múlva kellene az esetlegesen nyitva maradt ablakokat felhúznia és nem leengednie, tehát mintha fordítva adná ki a zárást arra az egy ablakra.
(#) Lalle válasza VIM hozzászólására (») Feb 26, 2014 /
 
A hátsó lámpatest és a kerékjárati ív között, a csomagtartóban. És amit elfelejtettem közölni hogy a vezető oldalon nincs kapcsoló az ablakhoz, így lett véve, de ettől függetlenül 1héttel ezelöttig nem volt vele gond.
(#) Nono Bora hozzászólása Ápr 26, 2014 /
 
Sziasztok!
Problémám a következő: VW Bora kombi 2002es ATD motorkód...csomagtérzár nem nyílik, elvileg mikro kapcsolók jók, vezetéktörést nem találtam, központi zár összes része működik csak a csomagtér zár motorja nem kap áramot, ha a motort indítom külön táppal, akkor működik, már voltam autóvillamossági szerelőnél, de konkrét megoldás még nincs. Biztosíték nincs kimenve sehol, belső világítás mindenhol rendben van.
Ha valaki tud segíteni, megköszönném
(#) enree válasza Nono Bora hozzászólására (») Máj 3, 2014 /
 
Szia!
Az én Borán is ugyanezt csinálta. Nekem azt mondták, zár vezérlést kell cserélni benne. Arra nem volt pénzem, így loptam áramot a helyzetezőtől és egy relével (amit az eredeti nyomógomb vezérelt) megtápláltam a nyitó motort. Ha a világítás le volt kapcsolva, nem lehetett kinyitni a csomagteret, ezzel a "bezárás" kérdése is megoldódott.
(#) enree válasza Lalle hozzászólására (») Máj 3, 2014 /
 
Szia! Ha még nem oldódott meg a dolog, én is találkoztam egyszer ilyennel. Abban az autóban a mikrokapcsolónál letört egy kis darab az érintkezőről. Így kátyúba hajtáskor felhúzta az ablakot. Szerencsére szét tudtam szedni roncsolás nélkül...
(#) balazs88 hozzászólása Máj 12, 2014 /
 
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!Vw Golf3 autómba vettem egy univerzális központi zár vezérlőegységet!Be is szereltem ahogyan kell.Minden működik nyit-zár indexek villognak nyitásnál zárásnál ahogyan kell!!!DE!!!Ha kulccsal nyitom az ajtót és úgy hagyom a kulcsot akkor az ablakot leengedi, zárásnál pedig felemeli!Ez egy tök alap funkció, DE nem értem most ha a távirányítón hosszan nyomom a nyit-zár gombot akkor miért nem működik ez a funkció
Köszönöm a segítséget nektek!
(#) enree válasza balazs88 hozzászólására (») Máj 13, 2014 /
 
Szerintem, először is nézd meg, hogy az univerzális távirányító nyitó-záró kimenete mit csinál ha folyamatosan nyomod a gombot. Lehet, hogy csak egy impulzust ad...
(#) dkrissz hozzászólása Jún 7, 2014 /
 
Sziasztok! Segítséget kérnék! Golf4-em van és amikor nyitom ki a központi zárral a jobb hátsó ajtóm zárva marad! Semmi módon nem tudom kinyitni. Valakinek esetleg valami ötlet?
(#) Inhouse válasza dkrissz hozzászólására (») Jún 8, 2014 /
 
Idézet:
„Semmi módon nem tudom kinyitni.”

Gombbal, belső nyitóval sem?
A hozzászólás módosítva: Jún 8, 2014
(#) Valteri hozzászólása Aug 6, 2014 /
 
Sziasztok,
Van egy VW Golf 5 2007 1.4 TSi -m. Takarítása közben zenét hallgattam a rádión, majd a munka végeztével beszerettem volna indítani, de lemerült az akksi. Feltöltés után minden működött kivéve a jobb első, és jobb hátsó ajtó központi zárja, el. ablak, el. tükör.
Néztem VCDS-el. A Comfort Control Module-ban és A CAN Gateway-ben van hibakód. (Passenger door control module no communication, Rear Right Door no communication.) Van valakinek valami ötlete? Ezek azonos Can- buszra vannak fűzve? Egy autodata-s vagy más vezetékezési rajzért nagyon hálás lennék. Gondolom olyan szerencsém csak nincs ,hogy egyszerre behaljon mindkét vezérlőegység.

Köszönöm a segítséget!
(#) Valteri válasza Valteri hozzászólására (») Aug 7, 2014 / 2
 
Közben megtaláltam a hibát, Szétszedtem az utasoldali első ajtó vezérlő modulját, és átforrasztottam a panelon a csatlakozót , mert a tüskéket kézzel kilehetett húzni a panelból. Hurrá ólommentes technológia. A forrasztás után mindkét ajtó tökéletesen működik, a hibakódok nem jöttek vissza. Úgy tűnik, az első ajtó vezérlőegységére van fűzve a hátsó is, ezért nem ment. Gondoltam leírom, hátha valakinek hasonló gondja lesz.
Üdv.
(#) normalize hozzászólása Dec 14, 2014 /
 
Sziasztok

Szeretném a segítségetek kérni. Van egy 99-es ferdehátú GOLF IV -em.
Sajnálattal tapasztaltam hogy valami oknál fogva a hátsó csomgtartó zárja nem záródik le mikor zárom a kocsit. (történjen az a kulcsal az ajtóban elfordítva /mármint jobb első ajtó/, vagy a kulcs nyomógombjával, köpontizárral.

Sajnos a csomagtartó zárba nem lehet a kulcsot beletenni. Úgyértve gyárilag, ki tudja miért így lett gyártva, Csak központi zár révén lehetett nyitni zárni. Azonban most állandóan nyitva van, és nem igazán merem így otthagyni a kocsit sehol. Lehetséges hogy nem kap áramot a zárszerkezete? 12 V mennek ezek a szerkezetek vajon?

-Régen valami oknál fogva még olyat csinált a jobbhátsó ajtózárszerkezet, hogy pl ha lemerült az aksi, feltöltöttem majd visszaraktam az aku sarukat..mindent ahogy kell aztán mikor központi zárral zártam a kocsit a jobb hátsó ajtózár nem lépett működésbe. Mindíg kézzel kellett belülről lezárni.

-Mikor megint lemerült az aksi, miután feltöltöttem...és zártam a kocsit, akkor meg működöt.
-Megint lemerült feltölt... zárom a kocsit .. nem működik..
-következőnél megint működik... érdekes..

az is lehet hogy a köponti zár vezérlője vacakol? és ez lenne a ludas a csomagtartó ajtó zárás hiányában is?
Előre
(#) normalize válasza enree hozzászólására (») Dec 14, 2014 /
 
Gondolkozom azon is amit itt a kolega említ hogy a világítás helyzetjelzőjére kapcsolnám a zárszerkezetet, azonban... annak nem csak egy apró impulzus kéne? mármint a motor működtetéséhez? mert ugye ha csak simán rákötöm akkor folyamatosan adná neki a 12 V ot.
Elnézést ha zöldet kérdek, de sajnos nem vagyok annyira benne ebben az egészben.
Köszönöm.
(#) laller788 hozzászólása Dec 14, 2014 /
 
Sziasztok! Vettem egy VW borát 1,6 16v BCB motorkód és egy Spal AS 80 riasztó van benne . A problémám az lenne, hogy akár bekapcsolom akár kikapcsolom a riasztót vagy ha riaszt is az idexek nem villognak(viszont a belsővilágítás a műszerfal világítás és a rendszámtábla világítás villan) és még annyi, hogy rezgésekre a riasztó nem reagál( belerúgsz a kerékbe vagy rácsapsz az autóra) csak akkor szól ha kinyitod az ajtókat a riasztó kikapcsolása nélkül! Az ant. rövidítésű jelbe ( úgy néz ki mint egy RCA dugó) dugott csatlakozón lévő kábel nincs bekötve sehova! Azt hova kéne bekötni?

Jó lenne ha valaki tudna segíteni!
(#) laza2310 hozzászólása Dec 29, 2014 /
 
Üdv!
98 Vw G4-esem távirányítója egyik pillanatról a másikra nyitni nyitja a kocsit, zárni viszont egyáltalán nem!
Mi lehet a hiba illetve a megoldás?
(#) VIM válasza laza2310 hozzászólására (») Dec 30, 2014 /
 
Szia! A távirányító gombját működtetve a távvezérlő biztosan kiadja a nyitási engedélyt, vagy csak a kattanásából ítéled meg, hogy annak így működnie kell?
(#) laza2310 hozzászólása Dec 30, 2014 /
 
Szia!
A jobb első ajtót belűről lezárom a vezető oldalit meg kulccsal és utána megnyomom a nyitás gombot felvillannak az indexek és kinyitja az autót!
Lezárni meg egyáltalán nem!
(#) laller788 hozzászólása Jan 14, 2015 /
 
Sziasztok van pár darab ilyen mikrokapcsolóm eladó ha valakit érdekelne! Autó központi zárakba való kapcsolók! Én ezt raktam Borába ajtózár kapcsoló helyére és azóta is tökéletesen működik
(#) pityko40 hozzászólása Júl 23, 2015 /
 
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogyan lehetne átprogramozni a riasztóját a gépjárművemnek, amely egy VW Golf IV kombi 1.6! Jelenleg az a helyzet, hogy ha nyitva hagyom a központi zárat leállított motornál, akkor kb 1 perc elteltével leriaszt és, amikor ebben a helyzetben elindítom,le is fullasztja magát, aztán csak újra riasztás és kiriasztás után ehet vele elindulni. Ezt a helyzetet szeretném kedvezőbbé tenni. Különböző variációk érdekelnének, mert állítólag valamilyen elektromos berendezések működtetésével állítható a riasztó működése. Remélem,nem voltam nagyon nyakatekert a fogalmazásban, de a segítséget előre is köszönöm!
(#) pekary hozzászólása Aug 30, 2015 /
 
sziasztok
vw passat-om van és mostanában önálóstja magát gondol egyet és lehúzza az összes ablakokat és kinyitja az ajtótkat mi lehet a baj
(#) sanaxx válasza pekary hozzászólására (») Aug 30, 2015 /
 
B5, B5.5-nél gyakori hiba a kontroll modul beázása, vezetékek korrodálódása, rövid zárlata. Szóval szerintem ezt kellene kiszerelni és ellenőrizni.

Passat komfort elektronika kiszerelése képekkel angol

Másik oldal leírás
(#) sistvan hozzászólása Aug 30, 2015 /
 
Sziasztok,

egy kis segítséget kérnék: Egy VW Golf IV-be szeretnék olyan riasztót kötni, ami vezérli a központi zárat is. Mivel nincsen olyan kapcsoló, amivel belülről zárhatnék, a bal ajtó záró és nyitó impulzusára gondoltam a riasztó központizár vezérlőjét rákötni. Megtaláltam a két testtel vezérlő szálat, és működteti is a jobb oldali ajtót valamint a hátsó ajtót, de a bal ajtó nyitva marad.

Nem a nyitó és záró irányú testeléssel kellene vezérleni a gyári központit, hanem egy másik motorral? Vagy a motor kábeleit is a riasztóra kellene rákötnöm? de akkor hogy ad ki egyszerre valamelyik irányba pozitívat a bal ajtó motornak, testet a központizár vezérlőnek? Relézzem meg? nincs erre egy egyszerűbb megoldás?

köszi
A hozzászólás módosítva: Aug 31, 2015
Következő: »»   3 / 5
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem