Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Volkswagen Bora, Golf IV központi zár
 
Témaindító: enree, idő: Nov 7, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   4 / 4
(#) Inhouse válasza sistvan hozzászólására (») Aug 31, 2015 /
 
Lehet, hogy azzal a spórolással állsz szemben, ahol a bal elsőben csak a mikrokapcsoló van és nincs motor. Hiszen kulccsal, vagy a gombbal mechanikusan úgyis átbillented...régebben volt ez "divat", de inkább japán autóknál... Esetleg az lehet még, hogy a bal elsőben a motor meghalt, vagy éppen az a szál szakadt meg az átvezetésben...
(#) clipart hozzászólása Okt 30, 2015 /
 
Sziasztok!
Kis segítséget kérek,hol kezdjem a szerelést?? Golf 4 1,6 kombi autóm központizárja minden előzetes hibajel nélkül nem nyitja az ajtókat. Egy nyomásra bal első, két nyomásra az összes ajtó kinyílt eddig,most egyik sem.Külön riasztó is van beszerelve,aminek a működtetésére az ajtó kinyílik,de a gyári kulcsba épített vezérlésre nem.Mit szedjek szét elsőként???
Gyári távvezérlőben cseréltem elemet,semmi ..

Ja,és még valami,a rádió magától bekapcsol, illetve a risztóval történt nyitás után egy ideig rendben működik a központizár,reggelre azonban kuka
A hozzászólás módosítva: Okt 30, 2015
(#) Bakman válasza clipart hozzászólására (») Okt 30, 2015 /
 
Idézet:
„risztóval történt nyitás után egy ideig rendben működik a központizár,reggelre azonban kuka”
Kezd hideg lenni, lehet, hogy az autó akkumulátora a végét járja. Annyira lemerül, hogy a központi zár nem működik, de annyi még van benne, hogy el tudod indítani.
(#) clipart válasza Bakman hozzászólására (») Okt 30, 2015 /
 
Ezt így nem értem,az indításhoz kicsit talán több energia kell mint egy központizárhoz!!!
Nagyságrendekkel többb
(#) Bakman válasza clipart hozzászólására (») Okt 30, 2015 /
 
Igen, ez igaz, de lehet, hogy a központi zár egy bizonyos feszültség alatt nem működik, miközben az autót el lehet indítani. Indítás előtt kell megmérni a rendszerben lévő feszültséget, majd este is, fél órával azután, miután leállítottad az autót.

Több ilyen esettel találkoztam.
(#) Benteng17 hozzászólása Jan 30, 2016 /
 
Valamiért riasztóval ha bezárom a kocsit, majd kinyitom a csomagtartó zárva marad. Ilyenkor újra beriasztom, majd ki és már nyílik is. Miért lehet ez? Beragad a motorja? Az aksi zsír új.
(#) sagidaniel hozzászólása Máj 24, 2016 /
 
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Több ideig le volt húzva az aksi és nem tudom aktiválni a riasztót. Sima kulcs van hozzá nem bicska tehát ha duplán forgatom a zárban akkor lehet ki be kapcsolni. Valószínűleg elvesztette ezt funkciót. Valakinek van tapasztalata? Valamilyen elforgatási kombináció kell hozzá csak nem tudom a sorrendet
(#) Lezli46 hozzászólása Aug 20, 2016 /
 
Sziasztok!
Tudom,Lerágott csont a zárban lévő ajtó nyitás érzékelő mikrokapcsoló hibàja..ennek kivàltàsáról. valahol láttam egy fényképes leirást, amit sajnos nem találok, kb arról szólt hogy egy különálló "hagyományos" ajtokapcsoló kerűlt beépítésre, ugy hogy az eredeti mikró benntmaradt a zárba, a levágott vezetésére lett ràkötve az új ajtokapcsoló vezetéke, maga az új kapcsoló pedig az ajtóoszlopba hagyományos módón, vagy alternatívaként az ajtó kárpit és a műszerfal bizt.tàbla fedele melletti részre..,úgy rémlik egy német oldal volt..,esetleg ha valaki tudná konkrétabban a helyét..,lényegesen egyszerűbbnek tünt akkor mint az eredeti mikró cseréje. Köszönöm!!!!
(#) diamik hozzászólása Nov 8, 2016 /
 
Sziasztok!

Elemet cseréltem a Golf IV-esem (1999-es, ALH motorkód) pót távirányítójában. Szeretném betanítani. A gúglis találatokat próbáltam, de a dolgok nem a leírtak szerint történtek.
Aki csinált már hasonlót, tudna nekem segíteni?
(#) Benteng17 hozzászólása Nov 10, 2016 /
 
Üdv! Valakinek volt már olyan problémája, hogy beriasztás után a csomagtartó zár csak sokadik ki-be riasztásra nyílik ki újra. Kiszedtem a képen látható nem tudom mi a nevét (igen elvan törve, de azóta megcsináltam és előtte is csinálta a problémát), ennek a motorja haldokolna??
(#) sonkaneri hozzászólása Nov 12, 2016 /
 
Tisztelt Urak!
Létezik az,hogy 2002 bora komfort modulnak (1C0959799) 1 csatlakozós, nem rádiófrekvenciás a vezérlése?
A válaszokat előre is köszönöm
(#) zolika60 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 12, 2016 /
 
Ez maga a zármotor. Gondolom már azelőtt repedt volt, hogy eltört volna, vagy szorul a mechanika amit mozgatnia kell.
(#) szabiika1111 hozzászólása Dec 20, 2016 /
 
Sziasztok
Meg tudja mondani valaki hogy 2003 as borában milyen betüjelü komfort elektronika van gyárilag B vagy F?Jelenleg az autóban nem rádiófrekvenciás modul van ami egy csatlakozós,de vettem egy rádiós modult B-s végü kulcsal együtt.A lenne a probléma vele hogy a csomagtérajtót nem vezérli rendesen mikor bezárom akkor nyitja a csomagtér ajtó mikrokapcsolóját. Ha kulcsal nyitom akkor is ugyan ez van
A modul egy 3 ajtós angol golf 4 ből való ha jól tudom.
Elöre is köszönöm a segítséget
(#) brrr hozzászólása Okt 9, 2018 /
 
Üdv mindenkinek!
Golf 4 autóm központi zárja semmire nem reagál, sem nyitásra sem zárásra, elemet cseréltem, akkor sem. Valakinek valami ötlete, ?
(#) Ricchard hozzászólása Okt 11, 2018 /
 
Sziasztok!
Seat toledo 2001 1J0 959 799 AH komfortmodul,tehát gyári, a probléma az hogy csak nagyon közelről lehet bezárni illetve kinyitni is (olykor a vezető oldali ajto mellett egeszen).
Tapasztalt már valaki ilyet?
Mi lehet a megoldás erre?
Következő: »»   4 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu