Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Szünetmentes táp javítása, élesztése
Lapozás: OK   21 / 43
(#) bobyka23 válasza didyman hozzászólására (») Okt 3, 2015 /
 
milyen szoftverrel tusok rácsatlakozni a szünetmentesre
(#) didyman válasza bobyka23 hozzászólására (») Okt 3, 2015 /
 
Arra gondolok, hogy nem jegyzem meg név szerint, hogy mikor, ki, milyen UPS-ről érdeklődik. De ha a régebbi kérdésedre válaszul fűzöd a következő kérdést, akkor egyből tudjuk. SU1000INET? APC-től letöltöd a Powerchute aktuális verzióját, az való hozzá.
(#) Djatis hozzászólása Okt 4, 2015 /
 
Sziasztok!

Elég kezdő vagyok a témában de lenne egy kérdésem.
Kábel tévém van meg egy DVB-T set top box-om van.
Na most a DVB-t boxot lehet e átalakítani kábelesre esetleg valami kiegészítővel ?
(#) didyman válasza Djatis hozzászólására (») Okt 4, 2015 /
 
Szünetmentes DVB-T box?
Amúgy, nem.
(#) Joe_001 válasza Djatis hozzászólására (») Okt 4, 2015 /
 
A T DVB-C-t használ. más rendszer.
(#) pietro hozzászólása Okt 4, 2015 /
 
Hi,
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_1667.html?pg=8
ezen a képen szereplő két kicsi transzformátor adatait keresem, de nem találom.
Valaki tudna segíteni, vagy linket küldeni a paramétereiről?
(#) nzozz hozzászólása Okt 16, 2015 /
 
Sziasztok!
Azok a szünetmentesek, amelyek nem kimondottan tiszta szinuszos jelet állítanak elő, használhatók erősítők (pl. saját építésű Quad 405) táplálására vagy ott már okozhatnak valami problémát? Ilyesmi UPS -ről lenne szó, a régebbi évjáratok közül.

Köszönöm
(#) KBal76 hozzászólása Okt 19, 2015 /
 
Sziasztok,
Hozzám került egy évek óta porosodó szünetmentes, Fiskars PS10. Az akkuk 0V-osak, és persze így se kép se hang. Két darab 12V/7Ah akku lakott benne, amit kivettem most. Ránézésre érintetlen gyári állapotban van belül (kívül is egész szép).
Meg szeretnék győződni róla, hogy egyáltalán érdemes-e beleinvesztálni akkukat (és használni), vagy valami hibája is van (és akkor elbontom, vagy megkísérlem a javítását).