Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok . Nagyon kezdő vagyok ,de szeretnék venni programozot és elkezdeni probálkozni. Tudtok ajánlani programokat és megtudjáok mondani milyen nyelven érdemes kezdeni ?
A nyelv kérdése örök vitatéma. Sokan az assembly-re esküsznek (én is
) vannak akik a C-re vagy valamelyik hasonlóra. Biztos kicsit részrehajló vagyok, de szerintem az elmúlt időkben több példát is láttam/láttunk, ami C-ben és társaiban majdnem megoldhatatlan, legalábbis ugyanazon a PIC-en biztosan. A 12F/16F/18F szériás PIC-ek adatlapjaiban az utasításkészlet és a mintapéldák is assembly nyelven vannak. A hozzászólás módosítva: Nov 29, 2015
Köszönöm. Assembly hez program iró szoftver esetleg?
Köszönöm. Elvileg akkor ezzel a progival Assembly ben megírom a programot es azt fel tudom egyből írni PIC re vagy még át kell kosolnpm egy másikkal?
Ezzel meg tudsz oldani mindent. Bár én Notepad++-ban írom általában a forrást, de ez az én saját perverzióm. Nézd meg ezt a videót kezdésnek. Bevezet az Mplab-ba is.
En meg FAR commander editoraval ( F4). Az is jo kis perverzio, de azt szoktam meg. A feher alap nem jon be
Szia! Köszönöm a segítséget, végül sikerült működésre bírni a DAC-ot. A mikroC saját SPI függvényeivel. Nem tudom miért, de a fordító is produkált furcsaságokat, a projektbe amivel több napja szórakoztam nem lehetett már új változót deklarálni. Egy új projekt nyitása megoldotta a problémát.
Először így sem ment, aztán mégis megjavult valahogyan...
Üdv.
Mi a memória bank fogalma és mi az utasítás végrehajtás lépései ?
Örülök, hogy megoldódott. Ezek a jelalakok már sokkal szimpatikusabbak!
Sziasztok!
A PIC analóg bemenete megharagszik, ha nem 10k poti megy rá hanem 4.7k poti?
Sziasztok. Ujra kérdezek. esetleg nem létezik valami pic emulátor program amivel elkezdhetnék bibelödni mig nem jön meg a programozom? Pickit2 az nekem elég ugye?