Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Bár szerintem az áramot tiltja le de ez csak az én véleményem.
Na ha az áramot tiltja le akkor meg érdekes dolog mert akkor kizárt hogy az immo a rossz mert áram jön töle és igy kap áramot a trafó.... tehát elég nagy a valószinüsége hogy a trafó a rossz szerintem ... ez elképzelhetö ?
Én is erre gondoltam. Ha tudsz szerezni trafót akkor kiderül úgy is,hogy az e a hunyó
Értem akkor még a héten szerzek és proba képp meglátjuk mi lessz köszi addig is a segítséget irok ha van változás
OKÉ! Remélem csak trafó lesz a gond
Szia! Ez a fajta motorvezérlő állítólag problémás szokott lenni. Ezen az oldalon legalul a legelső a sorban a Weber -Marelli 16F.EB egység. Csak viszonyításként linkeltem be az oldalt az immo kiütéshez .... de ha IDE beregelsz akkor kapsz egy "mentesítőt" ha tudsz vele kezdeni valamit. Ha nem az immo volna a probléma akkor a főtengely jeladó lehet még okozója a fordulatérzékelés hiányának. Ennek az értéke 575-750ohm közötti értéket mérve jónak mondható. A fogaskoszorús házban az érzékelőre felhalmozódó fémpor okozhat még jelalak pontatlanságot, ami szintén okozhat hibás működést. A trafó az BAE800AK jelzésű aminek a primer oldala 0.5-0.6 a szekundere 6660-8140ohmig megfelelő értékű.
Szia! Már éppen kérdezni akartam, hogy mi lett a vége a "csörtének" a kocsiddal. A hiba pontosabb meghatározásához több infóra és időre lett volna szükség, ami éppen nem állt rendelkezésre. De így utólag ránézve és megismerve a képről sem lesz oktalan a dolog.
ezek fiat tipohoz való értékek és szerintem nem egyezik a fiat punto van 55 s 1.1 benzinesével..... de köszi a hozzászolásst ... és oké hogy irsz nekem értékeket de egy ha tiponak az értékei nem nagyon szeretném arra beállitani aztán másrészt pedig a jeladó meg se lett moccantva eddig is jo volt és magátol az állástol nem tud tönkre menni fémpor meg nem tudom hogy kerülhetett bele vagy a fogaskerekekhez mivel még a jeladó is le van burkolva müanyag burkolattal és tegnap rá nézve még por sincs rajta..... elsönek megnézzzük a gyujtótrafót ha nem müködik akkor sem na majd utána találgatunk---- és több infot nem tudok ennél adni mivel leirtam a korábbi hozzászolásokban hogy mi volt a probléma de röviden összefoglalom... elszakadt a vezérmüszij mivel befagyott a vizpuma mert amikor vettem fagyálló volt benne és kiderült idöközben mikor már persze elromlott hogy repedtek voltak a fütöradiátor csövei igy elfolyt szép lassan a viz és téli minuszokban befagyott a vizem teljesen észre nem vettem mivel nem naponta nézem na most induláskor kiállva a kocsibejárora sikitott az ékszij gondoltam vizes mentem is vele kb 4 szomszédnyit és megtorpant mint mikor kifogy a benzin csak érdekes hogy tankotam bele elötte nap 10 litert.... vissza kettö semmi vissza egy semmi le is álltam vele eltoltam egy szabad kocsibejárohoz aztán haza kerülés után kiderült mi a gond ugye elszakadt az ékszij pontosabban ledaráltaq a fogakat a beragadt vizpumpa vezzem uj szíjat uj pumpát felkerülve kiderült hogy el is ferdültek a szelepek akkor orvosolva egyszerüen ki cseréltem komplett hengerfejet ugyan ilyen 1.1 benzines PUNTOÉRA feltéve ékszij feltéve tömités feltéve minden helyén (tehát jeladó meg se moccant mert alul van az olajszürö másik végében ) elsö insitásnál nem volt elég feszej a szij igy tuti hogy azért nem idnult mivel már majdnem hogy ""pöfögött"" este is lett gondoltam majd holnap egy szij feszités ujra jelre állitása a tengelyeknek és hurrá hát nem nem hurrá mert össze rakva jelrte állitva nem volt hirtelen szikra ( hozzá tenném lehet nem tett jot apám autojábol az akksi ami 72 -es akksi hogy azzal inditoztam mivel a sjaátom már lemerült a sok probálkozástol...) na most közben mivel nem indult az auto igy szét keptuk a müszerfalat mert a fütöradiátort csak ugy lehet cserélni vissza téve az uj és már a kábelekben se volt áram ami a gyujtótrafóhoz megy ..... pár napja ne kérdezzétek hogy hogan miképp de csatlakozokat kihuztam vissza rá mértem multiméterrel mi a gáz a gyujtáskapcsolotol jött áram az immobilizerig és utána is jött áram de a motortérben meg nem volt tehát ott volt a gáz kimérés után meglett mi a hiba a vezetékeknél pár vezeték már csunya volt meg mozgattam befujkodtam öket és láss csodát lett áram a trafóhoz vezetö vezetékekben na de a trafó meg megse mukkant és most itt tartok
És nálam nem villog a ""code"" felirat hanem elalszik kis idö mulva kb 1 másodperc mulva.....tehát szerintem kizárhato az immobilizer hiba....
Kérlek, hogy használd a "Válasz" gombot. Amit és akinek írtam az szerintem úgy jó és az nem vonatkozik a Te problémádhoz. A vezérlés beállításához nyújtanak segítséget a képek és az esetleges forgásérzékelő csatlakozási hibájának az ellenőrzéséhez. A CKP az nincs túl messze az ECU-hoz, így gondolom egyből oda csatlakozik, ha nem akkor a csatlakozási stekkereket kellene megnézni majd ha a vezérlést letudtad.
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy bravom 2001 es kiadás klímás változat. a fűtésem olyat csinál hogy hol megy maxon hol bírom szabályozni.elsőnek az előtét ellenállásra gondoltam de ugye akkor nem lehet szabályozni a fokozatokat (mikor ép engedi) szétszedtem ezt a fajtát ( http://rbcdn.hu/b/201512/71/9896576_1024x768.jpg ) alut megtakarítottam kapott új pasztát visszaraktam a hiba továbbra is fent áll. Azt mondták a szervízben hogy a klíma vezérlőm a rossz. ő pedig ez a fajta ( http://shop.euroimpex.lt/product_images/00011507_8219383647.jpg?big=1) hátoldalát végignéztem minden egyes szálat ami megy a vezérlő chiptől végigkövetem multi szakadás vizsgálóval mindenhol volt igy érintkezés.
az auto darabokban és nincs sok kedvem több 10e fizetni feleslegesen. kérem akinek van ötlete az írjon. vagy ha volt hasonló hibája
Értem s én kérek elnézést ám egy kérdés már iták páran hogy ellenörizzem a stekkereket de az mi ? a gyujtótrafó belsö része? vagy mi ????
Akkor ezek szerint megy a fűtésed illetve a klíma dolgozik csak szabályozni nem tudod csak akkor amikor engedi?
Szerintem az aksi nem befolyásolja a jelenséget csak a 72-es többet bír mint az 55-ös vagy a 45-ös. A két motor fajta már mint a Tipo és a Puntoé szinte majdnem ugyan az. Sőt még az érzékelők és a váltó is. Inkább a kabátjuk más. A Puntöba egy két kütyüvel több van mint a Tipoba de ez is csak a felszereltség függvényében.
Pontosan ... és köszi a választ elvileg holnap hozok proba trafót és irok ha tudok valamit
Oké remélem csak ennyi lesz a gond.
igen pontosan néha megy rendesen az 1-2-3-4 fokozat illetve a 0 is. de egyre kevésbé és ilyenkor 4 es megy egyhuzamban.. ha már gyujtásom van már megy is. gondoltam a kábelre is negyed órán át mozgatam amit lehetett de nem történt változás . ( ha maxon ment a fűtés nem állt el, ha ép 1 esbe akkor nem lett 4 es)
A Kapcsolódat nézted?
őő nem de akkor holnap meglesem. ezenkívül még ötlet? mert sajnos csak a szombaton van szerelgetni amit lehet megakarok nézni.és köszönöm a segítséget
Egyelőre nincs de szerintem nagy hibája nem lehet ha működik csak a kapcsoló rakoncátlankodik. Egy kis tisztítás lehet,hogy ráfér. de ha be van égve akkor másik állja a helyét.
Köszönöm szépen holnap esek is neki. meg se fordult a fejembe a kapcsoló pedig mindig a legegyszerűbb dolog az utolsó
Szia!
Egy alapos takarítás után a relé táblát is megnéztem és a világításnál a 10-15A relé fordítva volt berakva fejjel lefelé volt csatlakoztatva ... Ezt megfordítottam és mepucoltam minden relét , láss csodát működött a világítás van tompítottam van helyzetjelzőm van reflektorom.. Még annyit kérdeznék hogy nem vagyok megelégedve a fényszóró világítási távolságával ez egy nagyobb égőcserével orvosolható? Illetve a régebbi lámpatestem nem világít olyan szinten mint az új lámpatest ez normális dolog?
sziasztok,. esetleg Fiat féklámpa hiba ügyben nem tud e valaki okosat mondani?
már egy hete kinlodom vele,és folyamatosan kis sárga háromszög világit,és ki irja azt hogy B R K E lamp failure,,,az izzókat kicseréltem,a foglalatok tiszták,és jók,,a csatlakozók jók,a kapcsoló is jónak tünik. eddig egy napig volt hogy nem csinálta,,tegnap jó volt,,ma reggel egyből világitott! mit lehet csinálni?ötlet??
Szia,gagyi kérdésem lenne,de nekem nem jött át az irásból,hogy a féklámpáid égnek?
Milyen Fiat?Ha van benne lámpamodul,okozhatja.Ha nincs,akkor a lámpa földelési pontját nézd meg ahol a kasztnira megy,lehet,hogy elvan oxidálodva.Üdv
Hello szerintem a kapcsoló okés. kipróbáltam ezt a hibaokod olvasót max def high fokozat és akkor auto-0 auto 0 és kiirja hogy error 00 akkor a kapcsoló csak jo nem?
Az jó! bár nem tudom előtted ki rakta össze! Különben úgy hívják,hogy alkoholos filc. Persze,hogy normális mert a régi lámpa tested vakottásabb mint az új.mekkora égők vannak a lámpába? De lehet az is,hogy lefelé világítanak. Próbálj meg a magasságon állítani lehet,hogy csak az a baj.
Hány szálas a féklámpa kapcsolód? Mert lehat,hogy ott lesz a gond. Bár Fiatnál ezt pontosan nem lehet tudni. Milota van Fiatod?
A nagyobb teljesítményű izzó a csatlakozót égeti szét, na meg a szemből jövők retináját. Sokszor egy jó minőségű izzó a megfelelő "tuning" a látás visszaszerzésére. Nem reklámnak szánom, nekem eddig a Tungsram, Osram, Tesla izzók jó vetítési képet adtak. A 600 Forintos hulladékkal meg a falnak lehet menni....
Szia.ez egy 2002 es 1.8 as benzines foat stilo.5 ajtos.nincs kulon testkabel.es a hiba uzenet,es a sarga haromszog ellenere minden vilagitas mükodik! Csak hiba jelzes van de az szinte folyamstos! Volt hogy egy napig nm volt semmi jelzes de masnapra megint volt! Mindent megtakaritottam.izzokat csereltem.elvileg minden oke! A fek jol mukodik,es akkor vilagit mikor kell.nm ertem az egeszet..
|
Bejelentkezés
Hirdetés |