Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Leginkább a vezetékezést nézd át. Szerintem pont ezt a hibát okozza ha az egyik hangszóró vezeték test zárlatos. Ha a hangszórókon tudsz mérni feszültséget, nulla hangerőn mindegyik mindkét lábán féltápot ( de mindenképp egyforma feszültséget) kellene mérned.Ha ez valahol hibádzik, lehet keresni az okot. A végfok szerintem nem okoz ilyet de nem kizárható. A másik ami még hiba lehet, az elégtelen ( kontakthibás), gyenge áramforrás. De a közvetlen akkura kötés előtt a többi hibát szűrném ki, a nagyobb károk elkerülése végett.
Szia! Köszönöm a választ!
![]() A mai napon megnéztem, a vezetékelés gyári vezetékekkel van, nem találtam problémát. A hangszórókat nem tudtam megmérni, mert bontással járt volna, hanem az akksit is és működés közben is megmértem a fejegység feszültségváltozását. A következőket tapasztaltuk, álló motor mellett. Minden elektromos eszköz kikapcsolva akkufeszültség: 12,41V. Gyújtás ráadva: 12,31V Légkondi be: 11,61V Csak magnó bekapcsolva, minden más kikapcsolva: 0 hangerő: 11,87V 20 hangerő: 11,69V 30 hangerő: 10-10,8V FM fokozaton, 50-es hangerő (maximum): 10,8V Járó motor mellett: alap, minden kikapcsolva: 13,58V Légkondícionáló: 13,08V Magnó+légkondi járó motor mellett, magas hangerő: 10,77V Csak magnó max hangerővel: 10,8V Amint ezt a feszültséget eléri, a fejegység torzítások közepette kikapcsol, majd újraindul. Viszont egy megfigyelés még, hogy járó motor mellett tartósan időszakonként megfigyelhető akár 14V-os feszültség is. A közvetlenre kötés ötletét köszönöm, még nem próbáltam, a közeljövőben azt is elvégzem. További szép estét! ![]()
Erősen cellazárlatos tüneteket mutat az akkumulátorod.(szerintem) Lehet elég lenne azt cserélni.
Álló motor mellett csak gyújtáson,hogy kapcsolod be a légkondit?
Az akkud is ki lehet, de a töltésed is rossz. Vidd el elektromos szakemberhez. A töltés terhelés mellett is 13,8-14,4V kell legyen (kivétel az ECU-val szabályzott generátoroknál). De öregebb autónál is meg kell lennie 13,6V-nak terhelve, emelt fordulaton.
De most nézem, ezzel a magnóval azért lehet valami, ha nagyobb terhelést jelent a generátornak, mint a légkondi...
Hali!
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Eléggé jártas vagyok járművillamosságban, a közel 14V-os töltő feszültségnek meg kell lenni, bár mit bekepcsolsz. A generátorral lesz probléma. A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2016
Ezeket a feszültségeket közvetlenül az akkumulátoron mérted, vagy az autórádión? Csak mert a felsorolásodból nem egyértelmű. Azt írod:
Idézet: Utána viszont két másik szempont szerint csoportosítod a mért értékeket, aszerint, hogy járt-e a motor, vagy nem? Ok, de melyiket hol mérted? „...az akksit is és működés közben is megmértem a fejegység feszültségváltozását.” A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2016
Bocsi, fogalmazási hiba történt.
![]() Szóval, az autórádióba befutó 12V-os ágat mértem meg, minden esetben. A két csoport igen, az az, hogy járó és álló motor mellett végeztem a mérést. Mindegyiket ugyanott, a fejegységbe befutó vezetéken.
Helló mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni! Egy számítógép tápegységet akarok összehozni egy Hyundai CR 1005 -ös fejegységgel. Azt szeretném kérdezni,h pontosan hová kellene bekötnöm a 12V-ot,és két hangszórót? Aki tud segíteni,kérem,h képszerkesztővel jelölje meg mit hová kössek! Előre is köszönöm a segítséget!
Helló mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni! Egy számítógép tápegységet akarok összehozni egy JVC KD-S641 -es fejegységgel. Azt szeretném kérdezni,h pontosan hová kellene bekötnöm a 12V-ot,és két hangszórót? Aki tud segíteni,kérem,h képszerkesztővel jelölje meg mit hová kössek! Előre is köszönöm a segítséget!
A4 A7 táp12V
A8 GND B3-B4 egyik oldal B5-B6 másik oldal
Toyota COV gyári rádiót meg tudna javítani valaki? Szervíz nem vállalta.
Köszönöm szépen!
A hozzászólás módosítva: Jún 8, 2016
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, tegnap az autó rádióm házához hozzá ért egy kábel amibe elektromos áram volt, valószínűleg a testelés halt meg a rádióba,abból gondolom hogy ha rá dugom a kábeleket és hozzá érintem a rádióházát egy fémhez(váltó rúd), akkor működik mihelyt eltávolodik ki kapcsol.Olyan kérdésem van hogy javítható a hiba?ha igen valaki írja le légyszíves hogyan! Biztosítékok jók, másik rádióval működik. Válaszokat előre köszönöm (nagy segítség).
Szia!
Hát köss a rádiód fémházára egy testet és kész is. A hozzászólás módosítva: Jún 9, 2016
Helló mindenkinek!
Szeretnék segítséget kérni a JVC KD-S641 bekötéséhez. Hogyan hozom össze egy 12V-os téppal,mit hová kell kötni? Ha minden igaz ezen a linken lehet megtalálni a kapcsolási rajzát. http://www.manualslib.com/manual/998891/Jvc-Kd-S641.html itt a 4 oldal Előre is köszönöm a segítséget! A hozzászólás módosítva: Jún 11, 2016
Helló! Csatoltam két képet, azon már eligazodsz. Azért kivett biztosíték mellett szakadásvizsgálóval mérj, hogy a képen a jobb felső( 8. ) érintkező ( TEST ) és a rádió fémváza között van-e kapcsolat! Rövidzárat kell mérned. Remélem nem a tükörképét néztem.
Sziasztok
vásároltam egy Blaupunkt New Orleans 220 fejegységet amit szakszerüen bekötöttek az autoba majd 2 hét használat után egyszerüen letiltott (semmi reakcio, mintha nem kapna áramot) viszamentem a szervizbe ahol bekötötték ott kivették az autobol és egy munkapadon bekötve nem produkálta a hibát. visza raktuk majd ujabb 2 hét elteltével ujra ugyan ez a hiba jelentkezett de ekkor már a szervizben sem kelt életre de a csatlakozok jelezték hogy az árramellátás megvan.. Mivel ujonnan vásároltam igy szervizbe viszaküldtem de mint ahogy elösször jártam vele én a szervizben ujra életre kelt és javitás nélkül visza küldték. Van e esetleg valami ötlet mi lehet a hiba? áramellátás? áramingadozás? tulmelegedés? tulterhelés?
Hangszórókábel testzárlat, vagy maga az egység kontakthibás, esetleg túl melege van...
A hozzászólás módosítva: Jún 23, 2016
Mérj rá a hangszóró vezetékekre, amikor ki van véve a fejegység! Testhez képest nem szabad, hogy legyen vezetés, valamint 4ohm alatt sem lehet az adott kimenet sokkal.
Hali!
Hozzám kerűlt egy BLAUPUNKT-GMBH tip. rádió. Meg van a kódja is. Bekapcsoláskor ezt írja ki: CANCHECK. Bár mit nyomok rajta nem reagál. Hogyan tovább? A hozzászólás módosítva: Júl 2, 2016
Szia.
Gondolom az csak a gyári helyén fog működni abba a kocsiba amibe szánták.
Légyszíves, ezt egy kicsit bővebben kifejteni, hogy miért.? A csatlakozások a hagyományos blaupunkt tip.
Ez csak tipp volt részemről mert, hogy azt írja ki, hogy CANCHECK,gondolom CANBUS-os és azért van ez.
Idézet: „gondolom CANBUS-os” Ez mit is jelent?
Az egy soros kommunikáció bővebben ITT tudsz róla olvasni.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |