Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK-tervező programok
 
Témaindító: (Felhasználó 449), idő: Nov 10, 2005
Lapozás: OK   23 / 30
(#) pjg válasza kaqkk hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Úgy 30 éve volt a Racal Redac nevű program. Több millióba került. Csak a doksija a polcon vagy 1 métert foglalt el. Nem tudom létezik e még.
(#) teszti hozzászólása Júl 4, 2016 /
 
Sziasztok!

Olyan nyáktervezőt keresek amivel általános alkatrész típusokból lehet megszerkeszteni egy nyáktervet. Letöltöttem a Sprint Layout demóját, de abban ha össze kötöttem a pontokat, és megmozgatom akkor nem viszi magával az új vonalat.

Olyat keresnék, amiben a vezetékek hozzá csatlakoznak a lábakhoz, és ha mozgatom az ict, akkor menjen vele együtt a vezeték is.

Kezdő vagyok, egyszerű programot keresnék.
(#) morgo válasza teszti hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Szia!
Ezt próbáltad már a Sprintben?
A hozzászólás módosítva: Júl 4, 2016
(#) teszti válasza morgo hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Szia!

Nem. De rákattintottam de nem vonszolja magával a vezetékeket. Mit kell még csinálni?
A hozzászólás módosítva: Júl 4, 2016
(#) morgo válasza teszti hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Ha pontosan rá van téve a "vezeték" vége az alkatrészlábra, akkor vonszolnia kéne. Kapcsold be a mellette lévő forrpontra illesztés/ugrást is, úgy könnyebb lesz pontosan illeszteni.
(#) (Felhasználó 119324) válasza kaqkk hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
És a programhoz egy emberkét is, aki ingyen meg is rajzolja vele a nyáklapot ...
(#) Hp41C válasza HA3GX hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Idézet:
„bepakolgatom az alkatrészeket, légvonalban összehuzalozom,”

A megszerkesztett kapcsolási rajzból indulnak... Eagle, Proteus, stb.
(#) jimmi12 válasza Zsora hozzászólására (») Júl 4, 2016 /
 
Helo,

Esetleg ezt nézd meg: Prontoview

Régebben használtam, a grafikája nem a legszebb, viszont hibakeresésre nagyon jó volt.
(#) teszti válasza morgo hozzászólására (») Júl 4, 2016 /