Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   140 / 164
(#) Inhouse válasza faggio hozzászólására (») Ápr 21, 2017 /
 
Azért van kettő, mert így független a két oldal. Ha simán párhuzamosan kötnéd, csak vészvillogózni tudnál. Diódával is szokták csinálni. A vészvillogó általában kapcsolja a +12V-ot és közben össze is köti a két oldalt, de amíg nem nyomod be, nincs közösítés. Ahogy írta vargaf a bal és jobb oldalon is keress egy index izzó szálat! Én anno sokszor az első ajtók előtti kis segéd jelző izzók kivezetését találtam meg legkönnyebben a műszerfal alatt. Követhető hol jön be a kaszniba.
(#) faggio hozzászólása Ápr 21, 2017 /
 
Köszönöm a segítséget megoldottam.
(#) Bender92 hozzászólása Ápr 22, 2017 /
 
Sziasztok! Segítséget szeretnáék kérni egy Giordon SMP G9 riasztó szett beszerelésével kapcsolatban. Adott egy 2004-es Ford Fiesta, a meglévő központi zár vezérlővel átalakítás nélkűl össze éehet kötni olyan módon, hogy a vezető oldali ajtó zármotorjára kötöm? Jelenleg minden motor a GEM modulba van kötve. Okozhat bármi féle problémát ha a fent említett módom kötöm be a vezérlőt?

Válaszaitokat előre is köszönöm.
(#) FEC0 hozzászólása Ápr 22, 2017 /
 
Üdv! Van egy giordon riasztós központizár vezérlőm. Az a gondom ,hogy pneumatikus zárat szeretnék vele vezérelni de sajnos rövid idejig hajtja meg a kompresszort és így nem tudja nyitni ill. Zárni az ajtókat. Csak megmozdítja. Hogy lehetne megnövelni a kapcsolás idejét.Elég lenne szerintem 2-3 mp -cel hoszabb idő. Mondták hogy egy 2000 mf-os kondit forraszak a relére. De hová kellene?
(#) Inhouse válasza FEC0 hozzászólására (») Ápr 22, 2017 /
 
Mivel ebben az átlagnál komolyabb elektronika van, az is lehet, hogy kondival nem megoldható. Nincs meg a leírása? Még az is lehet, hogy programozható...
(#) Inhouse válasza Bender92 hozzászólására (») Ápr 22, 2017 /
 
Ha jól látom sima, mostanában divatos 6 vezetékes bekötésű a vezérlőd. Már csak az kell, hogy milyen a gyári kp zár? Mivel semmi más infót nem adtál, és ráadásul Ford, lehet akár + vezérlésű is...meg kellene nézned... Levegős, motoros?
Az tág fogalom, hogy a motorra kötni...ha közvetlenül az elektromotor kivezetéseire gondolsz, akkor az nem lesz jó. Ha a motornak vannak mikrokapcsoló kivezetései, akkor arra már lehetséges.
(#) Bender92 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 22, 2017 /
 
Motoros az zár. Jelenleg kulcsot elfordítva hozom működésbe a meglévő kp-zárat, nekem ebből az jön le hogy 5 vezetékes és van benne mikrokapcsoló. Lehet rosszul gondolom, nem vagyok autóelektromos.
(#) Inhouse válasza Bender92 hozzászólására (») Ápr 22, 2017 /
 
Látatlanban 5 vezetéket jósolni? Ez egy gyári zár, nem univerzális. Lehetséges, de az angolok sokszor trükkösek...meg kellene nézni! Hacsak nincs konkrét infó róla...
A hozzászólás módosítva: Ápr 22, 2017
(#) cupika97 hozzászólása Ápr 26, 2017 /
 
Sziaszok. Van egy kettes Puntónk. Központi zár van benne, szeretném megcsináni tévirányításúra. Vettem is egy univerzálisat. Hol találom meg a vezérlőt ebben a kocsiban? Illetve gondolkoztam olyanon is hogy viszek 12V-ot a bal ajtóba és oda teszem be.
(#) Inhouse válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Ne tedd az ajtóba, jó az a műszerfal alá. A vezérlőt sem fontos megtalálni, elég, ha a vezető felőli mester motor kivezetései meg vannak. Ezek a vezetékek pedig hozzáférhetőek a kasznin belül az ajtóátvezetőnél.
(#) cupika97 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
És 12V ot az akkuról húzzam el, vagy ott keressek?
(#) Inhouse válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Írtam, hogy hol keress. Az akkunál nincsenek meg ezek a szálak.
(#) cupika97 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Vezérlő kábelokat ott meg fogom találni, de a vezérlőmnek kell ugye 12V.
(#) Inhouse válasza cupika97 hozzászólására (») Ápr 27, 2017 /
 
Az is van a műszerfal alatt, hiszen ott valahol szokott lenni egy biztosítéktábla. Nem gond, hogy az akkutól hoztad egyébként. Raktál a +12V-ra biztosítékot közel a saruhoz?
A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2017
(#) nordman hozzászólása Ápr 30, 2017 /
 
Üdv mindenkinek!

Egy Gemini 935-ös motorkerékpár-riasztó bekötéséhez szeretnék segítséget kérni.

A legtöbb láb bekötése világos, de van, ami összezavart.
Ha valaki ért hozzá, kérem, igazolja vissza, hogy jól értelmeztem-e az útmutatót!

A) A motor blokkolás funkciót egyáltalán NEM kívánom használni, mert a járműnek van sajátja, gyári kialakítású immobilizer.

B) 14-es láb megy egy biztosítékkal a fix "+"ra.

C) 2-es láb megy "-"ra. De ez már nem világos: a 2. képen van egy megjegyzés, miszerint ne kössük a föld vezetéket a jármű vázához. Akkor hova, direktben az akku "-"hoz?

D) Az 1-es láb is kérdéses. Ehhez a kivitelhez nincs elektronikus kulcs, csak egy szimpla led. Ebben az esetben jut szerep az 1-es lábnak?

E) A 7-est a gyújtászár test felőli oldalára kell kötni?

F) A 4-es megy a csomagtartó-nyitás jeladójához, a 13/15-ösök az indexlámpákhoz. A műszerfali kontroll-lednek saját, dupla csatlakozója van a kábelkötegen, azt csak össze kell dugni az ellendarabbal.

G) A felsoroltakon kívül van még valami, amit be kell kötni valahova?

H) Szerintetek van ezen a készüléken olyan kivezetés, amelyik egy külső modulnak küldene valamilyen jelet a riasztó élesítésekor? Ugyanis szereztem egy Meta M16-os, 4 vezetékes emelésérzékelőt, amit szintén szeretnék hozzá kötni. Másképp fogalmazva, mi az a "lila kábel", ami az emelésérzékelő bekötési rajzán látható? (Az, hogy emeléskor hova jön vissza a jel a riasztóba, az világos.)

Válaszaitokat előre is köszönöm
(#) Kryper hozzászólása Máj 3, 2017 /
 
Sziasztok.

Adott egy 2001-es BMW X5. A csomagtartót nem nyitja a kp zár. A vezérlőben a relé kattan, ki volt cserélve a vezérlő és maga a zár is ugy se jó. Van 4 szál ami a képen is látszik. Az 1-es szálon test van, a 2-es szàlon 0,85V, a 3-as barnaszálon semmi, a 4-es szálon a nyitás pillanatában kap egy 12V /10A áramot. Mi lehet a gond. Tudjavalaki hogy milyen feszkóknak kell lennie? Előre is köszönöm.

IMG_8137.JPG
    
(#) Balabmw válasza Kryper hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
10-ből 9 ilyen hiba az átvezető kábelek törése.
Itt a kapcsolás ezen része. Elég így, vagy magyarázzam?
A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2017

ZV1.jpg
    
(#) Kryper hozzászólása Máj 4, 2017 /
 
Sajnos nem tudom így értelelmezni a rajzot, egy részletes magyarázást nagyon megköszönök.
(#) Kryper hozzászólása Máj 4, 2017 /
 
Ja még annyit, hogy az átvezető résznél nincs törés. Az egész előzménye az volt , hogy hivatalos szervizben megjavították a jobb első ajtót mert azt nem zárta a kp zár. Azóta nem működik a csomagtérnyitás elektromosan. Garanciálisan pedig nem hajlandóak megcsinálni.
(#) Balabmw válasza Kryper hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Kezdésnek
a képeden látható csatlakozóban a pin4 és pin3 között megjelenik ~12V?
MERHK egy pozitív nyitás jel a grundmodultól, a 31 meg értelemszerűen test.
A többi egyelőre nem lényeges.
A tippem az, hogy a pin3-on nincs test.
(#) Kryper hozzászólása Máj 4, 2017 /
 
A csomagtér oldalán, a 4-es pin en van egy 12V os jel de cssak abban a pillanatban amikor megnyomom a nyitó gombot.
(#) Balabmw válasza Kryper hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Ezt értettem elsőre is,
de a pin3-on van test??
(#) Kryper válasza Balabmw hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Azt hogyan mérjem ki?
(#) Balabmw válasza Kryper hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Mondjuk egy multimeter feszültség mérés funkción a pin4 pin3 közé.
Vagy szakadás vizsgálat a pin3 és az autó fémváza között.
(#) Kryper hozzászólása Máj 4, 2017 /
 
Tehát ha jól értem akkor vagy azt csinálom h a pin3 ra rakom a multi pirost a kasztnira meg a feketét és kisípoltatom vagy pedig a pin 4re és a pin3 ra rakom a multit feszkó mérésen? bocsi, hogy ilyen ovis szinten kérdezek de lelkes amatőr vagyok a témában viszont érdekel az elektronika és motivált vagyok
A hozzászólás módosítva: Máj 4, 2017
(#) Balabmw válasza Kryper hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Igen,ez a módszer.
(#) Kryper válasza Balabmw hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Köszönöm, ezt reggel meg is nézem.
(#) willam69 hozzászólása Máj 4, 2017 /
 
Sziasztok, szeretnék segitséget kérni Suzuki Swift be Kp zár bicskás vezérlővel, mi lehet a gond, mert van rajta egy oldalsó mikró nyomógomb, megnyomtam, fel illantak az irányjelzők, és azóta se kép se hang, távirányitóval nem müködtethető a zár
(#) dokibácsi123456 válasza willam69 hozzászólására (») Máj 4, 2017 / 1
 
Gondolom nekiálltál programozni az irányítót.
Csak törölni sikerült.
(#) willam69 válasza dokibácsi123456 hozzászólására (») Máj 4, 2017 /
 
Szia Dokibácsi, igen valószinü lehet, de hogyan tudom vissza állitani a régi flállást? ha tudnál benne segitteni, meg köszönném
Következő: »»   140 / 164
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem