Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Érdekességek
Nincs tisztában, söt állitom, hogy fogalma sincs hol és mikor van a hiba. Egyszerüen nincs sem idö sem kapacitás egy bonyolultabb berendezést részletesen leellenörizni, föleg olyan esetben, amikor teljesen váratlan bemeneti infok vannak, amire a berendezésnek reagálnia kell. Ennyi szituáciot mesterségesen nem igen lehet elöidézni.
Készül az új generációs lift.
Én már vagy 55 évvel ezelött utaztam ilyen liften.
Gyermekkorom egyik visszatérő álma volt, hogy a belvárosban így közlekedtem az óvodai társaimhoz játszani. Halványan emlékszem, nevek voltak a gombokon, a mi házunkban beszálltam, megnyomtam a kiválasztott társam nevét és a szerkezet ment házakon keresztül, utcák felett a kívánt célig, ahol a megfelelő emeleten állt meg. A mi liftünkkel el lehetett menni az Astória szállóig is, sokszor mentem oda sütizni.
Zil 130 Hot Rod
A hozzászólás módosítva: Júl 7, 2017
Jó lesz, már akku kivétellel sem tudod megakadályozni a hallgatózást.
Érdekes, mert nekem pont az jutott eszembe, mikor lemerül a telefonod, de fel kell valakit hívnod, mekkora segítség lenne. Ennek a hallgatózásnak akkor lenne értelme, ha valami fejes, vagy gengszter lennél. Nekem szerencsére egyiktől sem kell tartanom, így csak a pozitív oldalát látom a hírnek.
Ha nagyon meg akarják tudni a dolgaidat, akkor rád állítanak egy olyan embert, aki a gyógyszerei nélkül hallja a gondolataidat. Akkor pedig nincsen menekvés, nem segít a faraday-kalitka, sem az alufólia süveg.
Ez már a szép új világ. A gondolatrendőrség előszobája. Nem kell ahhoz fejesnek lenni, hogy meg akarják határozni mire gondolhatsz mire nem. Már mostanság is vannak erre utaló jelek.
Mióta Orwel kikotyogta a jövőt, azóta taktikát váltottak. Egyszerűen meghatározzák min lehet gondolkodni. Az a kevés ki immunis erre, az nemigazán számít.
Ma láttam egy műsort a neuromarketingről. Amikor már előszűrőzik, melyik reklámra, filmelőzetesre, hogyan reagálunk majd. Nekem már ez sem tetszik, mert erősen manipulál.
Igen, és igen komoly iparág lett az agymosás. Ha újrakezdhetném, akkor abban nyomulnék...
Hát.. ehhez nehéz mit hozzátenni. Annak ellenére, hogy pont tegnap történt egy messze nem materiális jellegű tapasztalásom.
Az ilyen jellegű dolgokkal csak az nyer, aki 8eFt-ért elad egy gyertyát.
Az egész agymosós dologhoz csak ennyivel járulnék hozzá:
Ha nem vagy tisztában azzal, hogy kimossák az agyad, akkor már kimosták azt. Érdemes ezen elgondolkodni...
A Titanic 1912. áprilisi katasztrófája hívta fel Spencer figyelmét a vezeték nélküli rádiózás jelentőségére.
Link javítva. A hozzászólás módosítva: Júl 11, 2017
Egy kis magyar repülés történet.
Éppen egy leendő horgászhelyet keresgéltem. Az adott helyen készült a kép.
A felírat "Alapvető utasítások mielőtt elhagyod a földet"
Időjárási anomália. Mostanában furcsa az időjárás. A met.hu radarképekből válogattam ki 3 egymásutánit.
Időkép válaszolt egy hasonlóra: Bővebben: Link
Újabb lépés az örökmozgó megvalósítása felé: részvény ára: 250 Ft.
Még mindig jobb mintha gázt szerelne, mert az életveszélyes.
Legalább nem stróman, aki mindenhez ért.
Remekek az ilyen cikkek - csurog a nyál amikor olvassuk, és az ember nagyot csalodik, ha majd egyszer egy ilyen kocsit akarna venni. ( tavasszal voltam ilyesmivel elfoglalva).
A hibrid hajtás remek a városban, az osztrák Alpokban meg szinte használhatatlan. Valamilyen nagyokos kitalálta, hogy a megfizethetö kategoriában az auto összesen 200 LEs lehet. Ha az akku ebböl 80 LE, akkor a motorra marad 120LE meg a 2,5t öntömeg és a kapcsolhato akku töltö, ami szintén megeszik 20-40LE-t. Alig bir felmenni a hegyre - a gyárto ajánlata, hogy ilyenkor el kell menni ebédre és a motorral vagy a hálozatrol feltölteni az akkut 3 évig volt olyan kocsim amiben a müszerfal egy nagy display volt. Remek éjszaka, csak nehogy kisüssön a nap, hogy fel kelljen venni a napszemüveget. A displayröl eltünik az infok 50-60%-a.... A touchscreen autoban meg egyenesen egy agymenés. Rendszerint föleg az ujlenyomatokat látni rajta, s ami még rosszabb, a displayre kell nézni vezetés közben, hogy az ember eltalálja a kivánt felületet. (Vagy dumálni a kocsihoz amit kimondottan utálok - föleg ha társaság is van a kocsiban). Azután jönnek olyan aproságok amire a nagy gyártoknak már nem szokott lenni kapacitásuk ( saját börömön tapasztaltam). Az autot tökéletesen be lehet zárni, biztositani a cloudrol figyelni hogy hol van - mindezt 4 lehuzott ablakkal is!!!. Amiket csak belülröl lehet zárni. Nagyon megnyugtato tud lenni, ha leteszem a kocsit a nyilvános parkoloházban majd több kilométerröl látom, hogy elfelejtettem felhuzni az ablakot.... ( ilyen az utobbi 20 évben joval olcsobb autoknál sem fordult velem még elö). Arrol meg nem is beszélve, hogy az ilyen nagyágyuk még gyakran a standard felszerelést is csak extra pénzért akarják ránk sozni. ( pl a hátso ülésekhez egy 12V-s csatlakozo, olvaso lámpa vagy klima kifuvo stb). Mindezt megtetözi az ilyen kocsi rendelése. Kapsz egy 100-160 oldalas katalogust, ahol egyenként ugy ahogy fel vannak sorolva az egyes dolgok, de sem a vevönek, sem a "jol képzett" eladonak sincs fogalma arrol mi mivel függ össze. Elindulsz kiválasztani amit akarsz (2-3 ora minimum), eljutsz valahova, amikor azt mondja a gép, hogy ez benne van ebban vagy abban a csomagban, azaz kezdheted elölröl. . Ilyen kocsit gyakorlatilag csak használtan lehet venni, mert akkor látod valoban mit kapsz. A gyártol erre esélyed sincs. Az autopilot nekem tetszik és használom is, de sok ember nem bizik bennük, igy nekik nem kell.
Régen én is szerettem volna német autót. A design ma is tetszik (bár néha már az sem - elszaladt velük a ló). Ma már nem szeretnék venni. Nem csak az áruk miatt, ami jelentősen túlárazott, hanem a minőség rohamos romlása miatt sem. Hiába a sok csicsamicsa és csilivili, a németek már évek óta maguk is sokan japán autókkal járnak. Ez sok mindent elárul. Van Audis ismerősöm, örömében sírt, amikor elvitték az autóját, annyi gond volt vele. Mercedesben utazó ismerőseim csak szitkozódnak az új(!!!) autók pocsék összeszerelése miatt - pedig nem alsó kategóriáról beszélünk árban. Az opel fényévekkel le van maradva az új vetélytársaktól is, mert annyira konzervatívok maradtak, hogy 30 éve alig változott az irány, ugyanolyan unalmas és túlárazott. A VW-ről inkább nem is beszélek, mert biztosan már csak a nevében Volks. Persze ízlések és pofonok. Én így látom a magam szubjektív módján. Főleg ha az új feltörekvő gyártókat is megnézi az ember. A Tesla is azért tud ennyire sikeres lenni, mert olyat tett, amit ezeknek a nagy konszerneknek régen meg kellett volna lépni. Nem beszélve a Koenigsegg-ről, vagy a kínaiak és a koreaiak villámgyors térnyeréséről. Ma már röhögőgörcs fog el, amikor egy-egy német autóban extraként sorolnak fel egy elektromos ablakemelőt, amikor a japán autókban évtizedek óta a szériaár része. Nem beszélve a már-már legendás megbízhatóságukról. Én egy 15 éves Toyotát hajtok, de már 20 éve nem is közlekedem mással csak japán autóval. Bármelyiket adtam el - mindegyikért többet kaptam, mint vételkor. Ez önmagáért beszél. Egy szó mint száz - az én nyálam nem csurran ki az Audi láttán, azaz sok mindenben hasonlóan látom én is. A touchscreen nem agyrém, hanem büntetés. Teljesen elvon 2 érzékszervet is a vezetéstől, nem beszélve az állandó frissítési és szerviz kényszerről.
Csodaautó? Hozzá képest a Tesla elavult? Nem tudom mit szívott a cikkíró, de valamilyen fogyatékossága is lehet.
Mivel nem full elektromos, ezért csak egy csilli-villi benzinzabáló tragacs az én szememben a Tesla-hoz képest. (Mindig így fogalmazok, mert az embereknek rá kell szerintem jönniük, hogy le kell váltani az összes belsőégésű motort, főleg hogy már tényleg meg tudjuk ezt tenni). Idézet: „le kell váltani az összes belsőégésű motort” A Choppereket kivéve. Azt a feelinget nem lehet villanymotorral pótolni. Egyebekben teljesen egyet értek. A hozzászólás módosítva: Júl 15, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |