Fórum témák
» Több friss téma |
A bannert ,vartát ajánlják !,ezenkívűl van rocket , zap-silver , bosch ! Pedig a héten meg kell vennem mert nem szeretnék végíg evezni !
Szia! Talán ez jó is lehet ha az ára is megfelelne?
![]()
Szia !
Szerinted a ROCKET jó ? ,van benne tapasztalatod ? ,mert nekem egyikben sincs sajna !Mert ha ez jó akkor ilyent rendelek és kettőt,hogy tartalék is legyen a csónakban !(hétfőn már meg is rendelem ) Üdv : Józsi A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2017
Nem használtunk munka akkut indítóként, sem fordítva. Azt jeleztem, hogy ennek a márkának forgalmaztuk az indító akkumulátorait és negatív a tapasztalatunk. Fura, hogy munkaakkuban ennyire jó. Ez még évekkel ezelőtt volt, és az is lehet, hogy a magyar forgalmazó valami beragadt régebbi szállítmánnyal talált meg minket.
Sajnos én benzines motort használok, de azért már korábban szemeztem az elektromos motorokkal is. "hajós" fórumokon olvasgattam arról, hogy nagyon nem mindegy hogy milyen felhasználásra tervezték az akkumulátort. Az egyik hajós bolt választékára rákerestem. Ebből a boltból szoktam leginkább rendelni Nos a választékuk közül azoknál ahol indító áramot ad meg az már eleve gyanús. pl. a Banner a leírás alapján szimpatikus.
Munka akkumulátorok
Szia! Nekem nincs benne tapasztalatom de az ismeretségi körömben ezt a megfizethető "márkát" már használták és nagyon meg voltak vele elégedve. Ez azt jelenti, hogy aki és amire használta arra nagyon megfelelt neki (Tisza tavi tekergésre).
![]()
Szia!
Ezt én sem értem, egy munkaakkunál miért emlegetik az indító áramot? ![]()
Ezeket az akkukat motorok táplálására használják. Egy motor áramfelvétele (ha jól tudom) induláskor többszöröse az üzemi áramnak. Például egy hajótest megmozdításakor.
Gondolod, hogy nincs egy szabályzó a motor előtt? Nem gondolnám, hogy full gázon indítanak egy hajótestet. Mondjuk magamból indultam ki, én nem tenném.
Még a legegyszerűbb csónakmotoron is van legalább 3 fokozat. Ez nem zárja ki azt, hogy a motornak nagyobb áram kell, mint üzem közben.
Igen van 50 A -os PWM szabályozó és nem full gázon kezd !
Sziasztok! Van egy 43Ah autó aksim amivel egyszer nem indult el a kocsi, így vettem bele egy új aksit. A kivett 43Ah aksit később feltöltöttem. De meg szeretném tudni hogy azért nem indította el a kocsit mert:
- egyszerűen lemerült (túl sokszor indítottam a kocsit, sokáig nem használtam, nem mentem vele pár percnél többet), vagy - tönkrement az aksi az évek során..? Hogy lehetne megmérni az aksit (anélkül hogy visszaraknám a kocsiba) hogy jó-e még? vagy kidobható? (esetleg másra használnám: szünetmentes tápegység aksinak) Most feltöltve 12,2V-ot mutat. Töltéskor pár másodperc alatt felmegy 14.7V-ra a feszültsége ahol kikapcsol a töltőm. Valami izzót kössek rá tesztelésre és mérjem az időt..? A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2017
Az évek során az aksi meghal, nem örök életű. Ha a feltöltött aksit félre teszed pár napra, hétre nem mehet 12V alá. akkorsem ha terheled. (50W izzó) Ha 12 volt alá megy eldobandó.
Tks. Egy 7 ohm ellenállással terhelve leesik a feszültsége 11V alá.. Eszerint kuka..
![]() A hozzászólás módosítva: Okt 24, 2017
Szia, Próbálkozhatsz még a deszulfátor töltővel, de anno a Wagon-R emben 2 évente kellett cserélni ezt a fajta kis aksit, mert olyan vékony ólomlemezből készítik, hog nem bír többet...
Az "Akkumulátor töltő" topicban tegnap raktam fel egy bejegyzést akksi regenerálásról, de az 60Ah, és 22Kg, igaz munka, s nem indító.
Savszintet ellenőrizted anno, pótolgattad deszt.vízzel?
Ha gondozásmentes is ( marketing szöveg ), gondozni kell. Szépen levenni a fedelet és után tölteni hogy 10-15mm-re ellepje a lemezeket. Viszont ahogy írták előttem is. Egy akku regeneráló sokszor csodákra képes. bővebben A hozzászólás módosítva: Okt 25, 2017
Gondozni..? Soha semmit.
![]() Érdemes ezt még javítgatni szétszedni a szoba közepén a szőnyegen miközben átcsöpög az Alien savas vére az alattam levő 3.szomszédhoz is..? ![]() A teteje oldalából sikerült kivennem egy kis dugót, de nem sikerült leszednem azt a fedőlemezszerűséget mert a késem is belegörbült.. ![]() De szerintem nem is érdemes, mert semmi vizem, savam se másom nincs hozzá. Auchan-ban vettem volt az új akkut, gondolom ott leadhatom majd ezt a régit.. A hozzászólás módosítva: Okt 25, 2017
Szia!
Ha végül úgy döntesz, hogy leadod az akkut, akkor én szívesen elhoznám "alternatív" felhasználásra. Horgászathoz esti világításra még tökéletes lenne. Anti
Sziasztok.
Az mitől lehet, hogy egy 72Ah/720A-s akkumulátor nyugalmi feszültsége 12,74V 3 napi állás után is, ami tökéletesnek mondható, viszont áram az egyenlő a nullával. Annyira kevés, hogy egy 5Wattos izzó nem világít róla. Cellazárlat nem lehet mert akkor a feszültség se lenne meg. Mi okozhat ilyen jellegű hibát?
Rossz benne min. egy cella. Ha nem zárt akkor rövidre zárva látható, a rossz cella elkezd pezsegni. A rossz cella (ha egy van) átkötésével valamire még használható. Cella zárlat nem meríti le az akkut, átvezet ezért lehet benne fesz. de nem használható csak átkötéssel.
A hozzászólás módosítva: Okt 25, 2017
Amit kiszedtél az egy szelep hogy ha töltéskor gázosodna akkor "kilövi".
A szoba közepén semmiképpen sem, de még a szobába sem tárolnám hanem irány le a pince, garázs stb. Valami méretes, izmos csavarhúzóval lejön az. Auchanban venni új akkut? ![]() Nem tudom, szerintem lehet fizetni kellene ott utána valami veszélyes hulladék vagy ilyesmi díjat. Inkább add oda valakinek, aki még felhasználná.
Nekem volt egy Bosch akkum, arra úgy ráragasztották a fedelet, hogy levésni sem tudtam, megfúrás lett a vége.
Idézet: „Nem tudom, szerintem lehet fizetni kellene ott utána valami veszélyes hulladék vagy ilyesmi díjat.” Na az szép lenne! Méhtelepen 120-150 forint/kg áron veszik át (pénzt adnak érte).
Ott vettem ahol megállt a kocsi és aksicseréig meg se mozdult..
Csere után folytathattam utamat. Szerencsére olyan bolt előtt robbant le ahol aksit is árulnak.. (nemcsak grillcsirkét) ![]()
Ha jó az az izzó, akkor az akku "szakadt" (annyira kicsi keresztmetszeten érintkezik a kivezetéssel, hogy a legkisebb terhelésre is leesik a feszültség, a műszer persze nem terheli), vagy nagyon szulfátos, irtó gyenge. Cellazárlat esetén még világítana az izzó, csak halványabban.
Az izzó 100% jó.
Annyira gyenge, hogy egy 0,2-es sodrott réz kábellel rövidre zárom és még csak meg se mozdul a kábel, hogy el akarna égni ![]() Akkor már persze leesik nullára a feszültség is.
Szia, Pontos ez az, ami szulfátként benne marad az elektrolitban, az töltés után hiányozni fog az amúgy sem vastag ólom lemezből, s a annyival csökken a kapacitása, a végén a 72Ah-s egy biciklilámpát sem bír el.
Ha átugrassz Ír-be annyi aksit adok, hogy nem bírod el a hátadon!
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |