Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vitatkozzunk! / Beszéljük meg!
Moderátorok által fokozottan megfigyelt, és moderált topik! Kulturáltan, egymást észérvekkel meggyőzni vágyók témája!
Lapozás: OK   69 / 111
(#) otvenkilenc válasza kaqkk hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
De figyelek, mert vezetésközben figyelni kell a forgalomra, de személyautó BMW kivételével nem jött közel, hogy toljon, a teherautó viszont igen. Nyugodtan megelőzhetett volna de a primtiív agyával úgy döntött, hogy majd engem tol mert ő a nagyobb. Nos én meg megvillantottam a féklámpát nem tudta hogyan taposson a fékbe. Rögtön tudta mi a követési távolság. Ezt általában majd minden teherautó sofőr eljátszotta. Egyáltalán az hogyan jut eszébe, hogy rámenjen másikra mert ő teherautóval van. Na itt kell az alkalmasságú vizsgálat mer ezeknél az embereknél valami nagyon nem működik, Ezek közveszélyesek. Nem csak ez van.. de nem akarok mesélni. Az ogy a szuzukis versenyzőt játszik ritka ez is veszélyes de nem gyakori.
(#) nedudgi válasza otvenkilenc hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Véletlenül nem volt ott egy teherautóval előzni tilos tábla?
(#) usane hozzászólása Máj 31, 2018 /
 
Megint értelmetlenül kötik az ebet a karóhoz egyesek. Egyértelmű, hogy a sofőr a hibás. Fejbe lőni nem kell persze, de azért ne találjunk már ki hiperbiztos eszközöket 1 ember miatt. Ilyen alapon ne is tervezzünk semmit, mert mindig akad valaki aki túl "bolond", vagy felelőtlen hozzá. Akkor cseréljük le a lámpákat is hátha egy színtévesztő átmegy rajta még a lámpák sorrendjének ellenére is és megöli a keresztezősésben szabályosan közlekedő sofőrt. Vagy inkább legyen hangjelzés, de mi van ha egy süket lesz olyan "bolond", hogy autóba ül? Akkor legyen mindkettő. És ha süket is meg vak is? Akkor addig ne is gyártsunk autót sem amíg robot nem vezeti, az talán nem hibázik... Vagy mégis mert ember készítette. Akkor maradjunk otthon és várjuk a halált....
Persze lehetne ott lánc is vagy egyéb, de mi van, ha csak egy ágnak, vagy felpattanó kőnek titulálja?
Akkor a híd kapja le a tetejét nem a borotva. Akkor meg a híd lesz a hibás?
(#) otvenkilenc válasza nedudgi hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Nem értem a kérdést. Ha én a megengedett sebességgel megyek 90-100 Km/ó és ha ez neki gond akkor megelőz, vagy beáll a sorba. Ha meg tiltva van számára az előzés az nem jogosítja fel, hogy az Én életemmel játszon. A családjáéval játszon, ne az enyémmel.
(#) bbb válasza otvenkilenc hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Máshol vezetünk, más időben, más csoportokkal találkozunk...
(#) kissi válasza usane hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Az autóba akkor szerinted mire való a duda? Ha lelép elém az öreg néni, akkor ő a hibás, minek dudáljak rá? Szerintem, hogy észhez térjen(figyeljen!) és általában /mindig! / működik is !
(#) Massawa válasza pucuka hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Mi meg vitatkozunk egy kapurol amit valaki megtervezett, engedélyezett, felállitott és ha a soför apro hibát követ el (elnéz néhány táblát, vagy nem tudja a szekere magasságát), az ártalan emberek fejét veri le. Hol van itt az ész?
Ezt nem kell a youtubon bámulni meg magyarázni, ott áll évek ota ferihegyi uton, és senkinek nem jut az eszébe megkérdezni, hogy ugyan milyen jogon büntetik igy az ártatlan embereket, és a másik nyakába sozzák a felelöséget????
(#) otvenkilenc válasza bbb hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Hmm Te nem találkozol kamionnal teherautóval: Még egy kis történet. Esti vezetés én tompitottal megyek a szembejövő is. Közeledünk egymáshoz amikor tőlem körülbelül 50-60 méterre felkapcsolja az összes fényszórót ezzel elvakít engem. S ez a primitív boldogan megy tovább, hogy jól megvakított és ez az a fajta amelyik sunyin elmegy tethelyről ha balesetet okoz.
(#) usane válasza kissi hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
És ha rádudálsz attól még arréb megy? Nem, úgy van vele úgyis megállsz. Meg akkor az össes táblához is rakhatnánk amit figyelmen kívül hagynak. A záróvonalat meg betonkerítéssel kéne helyettesíteni.
(#) Massawa válasza usane hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Hát látni, hogy a te fantáziádnak is vannak komoly határai. Ezért beszélgetünk már itt egy két napja. Az olvasásból is elég rosszul állsz, ha ilyesmit ki mersz jelenteni. Arrol sem tehet senki más, ha nem jut eszedbe semmi más, csak a bunko kapu. ( ugye mer az hiperbiztos ... higy leveri az ártqtlqnok fejét.
Ha értenéd amit irkáltunk, akkor talán azt is tudnád, hogy nem süketekröl, meg szinvakokrol beszélünk, és az sem biztos, hogy bunko a soför, csak hibázot mint bárki bármikor közülünk, igy nem tudom minek kevered öket ide. Megoldásokrol illene beszélgetni, hogy ne legyenek ártatlan emberek lefejezve, egy olyan hibáért amiért normális esetben még a büntetés sem tul nagy ( pl nem állsz meg a STOP táblánál. Mire büntet olyankor a rendör?).

Ebböl a beszélgetésböl is sajnos ugyanaz látszik, amit a szerencsétlen soförre irkáltok. Igen hibázott, most mindenki nekirohan mit borju az uj kapunak, és fel sem merül annak a felelösége aki a csapdát odarakta.

Nagyon szomoru, ahelyett, hogy megoldásokat keresnétek, és megprobálnátok az ártatlanokat védeni.
Nem szép dolog. Ki is szállok, már nem igen érzem jol magam ilyen csapatban.
(#) bbb válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 / 1
 
Már nagyon unalmas ez a téma, oldalakon keresztül. Miután megírtam a hozzászólást, eszembe jutott, hogy felesleges tovább bármit is írni róla, úgy is ugyan az jön vissza (de miért?). Meghagyom hát a lényeget belőle:
Írj egy hivatalos kérelmet az utak engedélyezésével foglalkozó hatósághoz - az elsőfokú a Budapest Főváros Kormányhivatala, III. Kerületi Hivatala Közlekedés Felügyeleti Főosztály Útügyi Osztály (link)-, hogy vizsgálják meg ennek a "gyilkológépnek" a jogosságát!
A hozzászólás módosítva: Máj 31, 2018
(#) nagym6 hozzászólása Máj 31, 2018 /
 
Van egy megoldásra ötletem. Híd alatt csak tolatva lehet átmenni, mivel ez csak kis sebességgel megy, nagy baj nem lehet.
(#) nagym6 válasza Bakman hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Talán az önvezető autók egyszer ezt megoldják, viszont műszaki hiba ott is lehet.
(#) bbb válasza otvenkilenc hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Idézet:
„Hmm Te nem találkozol kamionnal teherautóval”

De. Találkozok. Viszont nem fékezgetek előtte. Ha gyorsabb (márpedig a 3,5 tonna alattiak majdnem, mint a személyautók!), akkor hamar lemegyek előlük. Olyannal még sose találkoztam, hogy ha lementem előle, akkor fogta volna magát és mögém bejött volna, hogy tovább nyomjon!

A fényszóróról ne is beszéljünk inkább. Én 6-ra járok dolgozni, ami azt jelenti, hogy nyár kivételével majdnem mindig sötétben indulok - autóval. Tudod mennyi olyan van, aki elvakít? A legtöbbüknek rosszul van beállítva a lámpája, s ha figyelmezteted rá pár villantással, akkor esetleg még a távolságit is ráhúzza. Ezeket én szépen mind kirángatnám a kocsiból és addig ültetném a saját fényszórója elé, míg csak fehér foltokat lát, mást nem.
(#) sonajkniz válasza nagym6 hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Nem vagyok biztos benne, hogy az önvezető autókat nagyon szeretném.
Olyan rémképek gyötörnek velük kapcsolatban, hogy a szoftverjük Windows alatt fog futni, blokkos programozással készítve.
Esetleg a Microsoft létrehozza számukra a program nélküli hibát.
(#) zolika60 válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Lehetne úgy is, hogy az átlagosnál magasabb járműveket köteleznék magasság mérő beépítésére. Ha olyan útakadályt mér ami alatt nem fér át megállna a vezető akaratától függetlenül. Egyszerűbb lenne mint minden alacsony híd környékét átépíteni. Ráadásul nem a köz, hanem az ilyen járművek tulajdonosainak költsége lenne.
(#) ktamas66 válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 / 2
 
Szerinted azok a mérnökök, akik ezt a kaput tervezték nem tudták, hogy akik minden figyelmeztetés ellenére idáig eljutnak, azoknak le fogja vágni a tetejüket a kapu? Hiszen pontosan azért tették oda, hogy az vágja le és ne a híd.
A közlekedés (mint sok más dolog is) alapvetően a bizalomra épül. Bízunk benne, hogy mindenki betartja a szabályokat és nem jön keresztbe, ha nekünk zöld a lámpa, és nem hajt be a gyalogosok közé a zebrán. Aztán a sok megbízható ember között akad néhány kivétel, aki mobilozik vezetés közben és úgy öl meg mindenkit (pedig milyen sokan mobiloznak), vagy hegyoldalnak vezeti a repülőt (mert sok pilóta van aki nem teszi). Ezeket a legnehezebb kivédeni, mint a programozásnál: nem az a legnehezebb, hogy az elképzelhető hibaokokra reagáljon, hanem az, hogy beleprogramozz olyan eseteket, aminek megtörténtét el sem tudod képzelni (persze utólag kiderül hogy a valóságban minden megtörténhet). És ilyenkor jön az, hogy a gyártót terheli a felelősség, mert nincs benne a kezelésiben, hogy a nyitásérzékelőt nem szabad kitámasztani egy gyufásdobozzal, meg szigetelőszalaggal leragasztani a biztonsági kapcsolókat.
(#) Hp41C válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Idézet:
„Azt azért kétlem, hogy egy buszsoför megengedi magának, hogy tele busszal átmegy egy piroson,...”

Majdnem minden nap a délutáni dugóban megteszik a pesti tömegközlekedés sofőrjei (nem is messze) a KOKI kihajtójánál a Vak Bottyán utca felé...
A hozzászólás módosítva: Máj 31, 2018
(#) Hp41C válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Ezt is előírnám, hogy minden homokkal megrakott teherautó előtt legyen egy mozgó távolságmérővel ellátott jelzőlámpa, hogy pirosat mutasson a menetirány szerinti bal (inkább rosszabb) oldalon közlekedő járműveknek, hogy még a teherautó előtt megállítsa őket. (A múlt héten 9 halott + 35 árva).

Inkább ezeket a kérdéseket kellene feltennünk minél többen:
- Miért maradt meg a Felsőcsatári úti aluljáró, ha a másik kettőt felüljáróvá alakították?
- Az M5 bevezetésénél, az Ecseri út vonalában miért nem épült felüljáró?
- Az M3 bevezetőjén miért van szintbeli kereszteződés a Szerencs utcánál?
- Miért nem fér el egy teherautó több híd alatt, ha a rakpart felőli sávban közlekedik? pl. Margit híd alatt Budán délre haladva.
- Lenne még néhány ilyen hely Budapesten és más városokba...
A hozzászólás módosítva: Máj 31, 2018
(#) Epu2 hozzászólása Máj 31, 2018 / 1
 
Üdv!
Sokkal érdekesebb kérdésem van. Miért teszünk a szabályokra és ha már teszünk, miért nem óvatosan? Miért mindig magyarázatokat és kifogásokat keresünk?
(#) kissi válasza usane hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Nem tudom, Te kikről beszélsz...én nem a szemtelenekre gondoltam, hanem az elgondolkodott vagy rosszul látó, esetleg beszélgető emberekre vagy az önfeledten kiszaladó gyerekekre ! Ezek közül bármelyik meghallja a dudaszót, akkor odafigyel és a tőle telhetőt megteszi a baleset elkerüléséért! Mindegy, hogy ki hibázott, MINDENKI felelőssége a baleset elhárítása, ill. a károk csökkentése ( ez is benne van a KRESZ-ben, nem csak a bizalmi elv, bár már régen vizsgáztam!), amit egy fáradt vagy szórakozott vagy gondokkal terhelt embernél egy fényvillanás vagy dudaszó igenis helyretesz! Ne abból induljunk ki, hogy szándékosan nem vette figyelembe ( ezzel nem azt akarom mondani vagy sugallni, hogy ő nem hibázott!), hanem feltételezzük a jót, azaz pl. az előbb emlegetett okokból nem tudott 100 %-osan koncentrálni ( és tegyük a szívünkre a kezünket, hogy mindenkivel történt már olyan, hogy nem volt 100%-os formában, mikor volán mögé ült /nem bódítószerre gondolok!/ !) és igenis minden tőlünk telhető módon figyelmeztessük ( ami ne csak táblákban merüljön ki, mikor sokszor már egész táblaerdő vesz körül minket !)!
(#) nagym6 válasza kissi hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Idézet:
„sokszor már egész táblaerdő vesz körül minket”
Ez is probléma. Bp.-en sok helyen annyi tábla van, hogy lehetetlen mindet látni, értelmezni 50Km/h sebességnél.
(#) otvenkilenc válasza bbb hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
"De. Találkozok. Viszont nem fékezgetek előtte. Ha gyorsabb (márpedig a 3,5 tonna alattiak majdnem, mint a személyautók!), akkor hamar lemegyek előlük. Olyannal még sose találkoztam, hogy ha lementem előle, akkor fogta volna magát és mögém bejött volna, hogy tovább nyomjon"

No tisztázzunk valamit. Én megyek az úton a megengedett sebességgel és utolér egy teherautó Akkor te felfogásod szerint nekem le kell mennem az árokba, hogy eltudjon menni. Nem vagy te véletlenül hivatásos sofőr?
Elmagyarázom, hogy megértsd mit is írtam. Ha szabályosan közlekedek a megengedett sebességgel és utolér egy primitív sofőr és rám jön, hogy menjek gyorsabban akkor jelzem neki, hogy családja tagjaival szórakozzon és ne az én életem legyen neki a játék.

OLYAT Én SOSEM MONDTAM ÍRTAM, HOGY ELMENTEM ELŐLE ÉS UTÁNAM JÖTT. NE FORGASD KI A SZAVAIMAT. EGYÉBKÉNT SEM TÉREK LE ELŐLE, HA MENNI AKAR AKKOR OTT AZ ELŐZÉS LEHETŐSÉGE. HA MEG NEM AKKOR SEM FOGOK AZ ÁROKBA HAJTANI EGY TULOK MIATT. AZÉRT MER HIVATÁSOS RÁ IS VONATKOZNAK A KRESZ SZABÁLYAI . TALÁN EZT EL KELLENE NEKIK MAGYARÁZNI, ÉS VISSZAKÉRDEZNI, HOGY VAJON FELFOGTÁK ÉS ÉRTETTÉK E. EZ AZ A FELFOGÁS AMI MIATT ÉN A BUNKÓK KÖZÉ SOROLOM A HIVATÁSOS SOFŐRT. NO MEG AMIT TE ÍRTÁL NEKEM. Szóval ha ha én a maximális megengedett sebességgel megyek -vagy lassabban mert akármi oka is van -és utolér egy értelmes nem hivatásos sofőr az szépen megelőz. míg a hivatásos nem. Ha meghallom, hogy valaki hivatásos sofőr akkor tudom, hogy egy bunkó van a közelemben. Ezt a véleményt sikerült kialakítattniuk velem és eddig nem az ellenkezőjét tapasztaltam annak amit leírtam. Szóval a véleményem stabilan ez róluk.
(#) Massawa válasza ktamas66 hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Idézet:
„azoknak le fogja vágni a tetejüket a kapu? Hiszen pontosan azért tették oda, hogy az vágja le és ne a híd.”


Pontosan ezért kellene az ilyen mérnököknek a biroság elött állniuk, mert nemcsak a jármüvek tetejét vágatják le, hanem a tetö alatt ülö utasokét is. Ezért tanultak ilyen emberek 4-5 évet, és ilyen emberekre bizzuk az életünket ha a ferihegyen közlekedünk?
Szégyellem a pofámat, hogy én is mérnök vagyok, mert ekkora ökörséget még a buta paraszt sem csinálna.
(#) Massawa válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
S ha már ilyen nobeldijas mérnökei vannak a közlekedési tárcának, miért nem az egész szekeret állitják meg a teteje helyett? Akkoriban még volt felesleges ágyu- meg tankcsö a nyagati határátkelökröl, azt is odarakhatták volna a kapu helyett.
(#) kameleon2 válasza Massawa hozzászólására (») Máj 31, 2018 / 1
 
Most épp mérnök helyett rajzolok, mert ő nem ért hozzá. Nincs gyakorlata. Nem ismeri a rajzjeleket. Van kérdésed?
(#) bbb válasza otvenkilenc hozzászólására (») Máj 31, 2018 /
 
Nem forgatom ki, de olyat se mondtál, hogy egy sávos úton haladsz, így feltételeztem, hogy lenne esélye elmenni, mégis kekeckedik veled. Ezzel együtt megkérlek, hogy ne kiabálj velem, mert attól nem lesz nyomósabb a szavad. És akkor én is úgy magyarázom neked, hogy megértsd, ha már te is így kezdted a mondókád.

Még véletlenül se vagyok hivatásos, viszont a KRESZ szerint el kell engedned a szabálytalan gyökeret is, ha gyorsabb nálad - de (ez maradt ki az előző hozzászólásomból) nem mindenáron, vagyis nem, ne hajts le az árokba (a te felfogásod szerint - gratulálok a személyeskedéshez). Ha pedig te befékezel előtte, akkor azzal együtt, hogy ő elkövette azt a szabálytalanságot, hogy gyorshajtott (hiszen miután már "tol téged" és te szabályosan mész, akkor már ő is csak azzal a tempóval tud menni, tehát tovább már nem gyorshajt), a rád felzárkózás után a követési távolság be nem tartását követi el. Ha még emellé villog, dudál, akkor az indokolatlan jelzéshasználat is társul hozzá. Igen, ezek mind szabálysértések, de! És itt jön a következő csavar a szabályzásban, ha te ekkor fékezgetsz (vagyis, ahogy te mondod, jelzed, hogy azzal szórakozzon, amivel egyidős), akkor te is elköveted az indokolatlan feltartás szabálysértést.
Az, hogy a másik szabálysértő magatartást tanúsít, nem jogosít fel téged arra, hogy te is szabálysértő magatartást tanúsíts.
Tudom, hogy hülyeség így a szabály, de ez van leírva, ha tetszik, ha nem (megmondom, nekem se tetszik)!
Nem tudom, te milyen környezetben vezetsz, de én itt Budapest és környéke az, amit nap, mint nap tapasztalok. Az ilyen gyökér letolom a másikat mindennapos jelenség a Megyeri-híd és nullás útvonalon. Az kb. havonta-kéthavonta fordul elő, hogy ugyan ezen a szakaszon a záróvonalon megy el a prosztó. A most éppen felújítás alatt álló M2 végig záróvonalos szakaszán előző idiótákból meg mindennap kijut legalább egy, de inkább kettő-három. Kész csoda, hogy ilyen kevés baleset van.

Egyébiránt az se mindegy, hogy milyen autót vezetsz. Ha kis méretű autód van, akkor hatványozottabban igaz, hogy jön a bunkó és megtol hátulról - sebességtől függetlenül. Amíg én FIAT Punto 1-est vezettem, több barom volt, aki ezt eljátszotta, mint mióta egy Hyundai i30-cal megyek ugyan azon a szakaszon. Amikor meg visszaültem egy Toyota Yaris volánja mögé, akkor megint sikerült ilyen marhákba belefutni. Érdekes, de a kis autó sok baromnak olyan, mint a vörös posztó.

A hivatásosok iránti gyűlöleted... Teljes mértékben megértem. Sok állat van köztük, aki nem tudom, hogyan kaphatott PÁV-ot (ha van neki egyáltalán). De ez főleg a 3.5 tonnás viszonylatban igaz. Azok, mint már írtam, személyautóhoz hasonló tulajdonságokkal bírnak, de jóval nehezebbek, nagyobbak. Ezeket nagyon sok barom széthajtja, hiszen a főnök fizet, nem ő. Ezeket a suttyókat én is kifejezetten utálom, lenézem a fajtájukat - mindet elküldeném szépen közlekedés pszichológushoz (amit a jogsi megszerzés alapfeltételévé is tennék mindenki számára).
(#) ktamas66 válasza Massawa hozzászólására (») Jún 1, 2018 / 1
 
Akkor beteszem a képet: ott vannak ugye a szép sárga táblák (de már jóval előtte is) amik fluoreszkálnak a sötétben, a terelést is mutatja, ott van a világító jelzés, ami infrás magasságméréssel működik (tudtommal). Nem tekeri el senkinek a kormányát, nem nyom helyette féket vagy nyit fel egy hálót hogy mindenáron megakadályozza a továbbhaladást, bár tudom szerinted ez minimum elvárás lehetne a sofőr nyugodt szunyókálása érdekében.

Ferihegy.jpg
    
(#) Massawa válasza ktamas66 hozzászólására (») Jún 1, 2018 /
 
Ezek szerint mégsem elégséges. És azt sem tudjuk, hogy müködik-e az infrás magasságmérö. Márpedig az lenne az alapfeltétel kiegészitve még néhány lámpával és villogo (csakis akkor ha baj van) táblával meg kürttel. És ezt kétszer. Elöször csak az a 3 táblának kell felvillania,ami a konzolon van (most csak egy van ott, pedig a KRESZ szerint ilyen esetben 3nak kellene lennie, onnan hiányzik a veszélyt jelzö tábla és a kék iránytábla. A második azonos konzolon kb 100 m-l az elsö után ezt meg kell ismételni, majd ahol ki kell térni az utat sárgára festeni, felette piros lámpák terelö nyilak néhány villogo fény és kürt müködjön, de csak akkor, ha valoban magas jármü közeledik. Ez lenne a modern mérnöki, balesetmegelözö megoldás.

IMG_3325.JPG
    
(#) Triger válasza bbb hozzászólására (») Jún 1, 2018 /
 
Sajnos mindennap végig kell mennem az M0-son, oda-vissza, napközben pedig a városban kavarognom. Nem vagyok hivatásos, sem furgonos, személyautóval.
Az általános alaphelyzet az, hogy a teherautók, kamionok a szélső sávban, a belsőben mennek az autók. Általában 120 km/h-val haladok (tudom, gyorshajtàs, főbe kéne lőni ). Utolérek egy elöttem szabályosan haladó autót. Elötte senki, a kamionok közt jókora helyek a szélső sávban. Nem kezdem el "tolni", mert elkezd befékezgetni. Haladok mögötte, az igényelt követési távolságnál kisebb mértékben. Ki nem húzodik, pedig lenne rá lehetősége. Hogyan tovább?
Az ő fejében az van, hogy mit akar ez a barom, szabályosan megyek, ő sem mehet gyorsabban, nem fogok csak ezért kihúzodni a kamionok közé, igaz még fékeznem sem kell, de akkor sem, mert nehogymá itt száguldozzon. (Ha egyátalán észrevette, hogy eddig senki nem volt mögötte, most pedig van, tehát valószinűleg gyorsabb, mint ő.)
Az én fejemben az van, jó lenne, ha lehúzódna, mert helye van rá, tudnék haladni, nem arra kéne figyelnem mit fog csinálni elöttem.
Ezt sok kilométer hosszan elő szokták adni. Ez eleve egy konfliktus, én szeretnék gyorsabban haladni, de ő csak azért sem engedi ezt.
Azt félretéve, hogy eleve gyorshajtást követek el, mi lenne a megoldás?
Balra indexelés. Ez általában semmit nem ér. Vagy nem is látja, vagy csak mégjobban kihozza belőle a na, csakazért se megyek kit.
Rávillogás. Hatásossága szintén nulla, még jobban felhergeli, mit villog, azért se megyek ki.
Jobbról előzés. Vérmérséklettől függően még rám is húzza, mert nehogymá megelözzem.
Van olyan emberke is, akit már hárman előznek meg jobbról a mögötte levő sorból, mert akkora rés van a kamionok közt, mégis szilárdan marad belül.
Külön kedvencem a 3 sávos szakaszok. A teljesen üres úton a középső sávban halad. Én a szélsőből menjek be kettőt, majd ki kettőt. Vagy utolérem a középsőben, mert épp előztem a szélsőben egy kamiont, nem megy ki a középsőből, mert egy kilométerre van egy kamion a szélsőben, nekem meg ott a belső, ha nagyon menni akarok, menjek ott.

Vezettem furgont is viszonylag sokat, sokan nincsenek tudatàban, hogy a mostaniak már nagyon erősek, dinamikusak, főleg üresen. Ez sok söfőrnél a vörös köd leereszkedését okozza, egyrészt, hogy őt senki ne nézze le, mert csak furgonnal van, másrészt ott a jobb lábában az erő és nyomni kezdi. Mivel ezek jórészt 3,5t alattiak, nem kell hozzá PÁV, elég a sima B.
Következő: »»   69 / 111
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem