Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Irányjelző
 
Témaindító: prst14, idő: Nov 6, 2008
Lapozás: OK   3 / 4
(#) pjg hozzászólása Okt 29, 2011 /
 
Sziasztok! Végigolvastam az összes hozzászólást. Sajnos egy valamire nem figyeltek. Egy rendelet előírja, hogy az irányjelző kapcsoló bekapcsolásának pillanatában az izzónak azonnal világítania kell. Nem pedig sötét és később villan fel. Ezt a Skori féle kapcsolás teljesíti, de az 555-ös semmiképpen.
Erre figyeljetek.
(#) tom980 hozzászólása Feb 5, 2012 /
 
Sziasztok . Szeretnék egy irány jelzőt csinálni ahhoz kellene segítség vagy kapcsolási rajz magyarázattal .
(#) ekkold válasza tom980 hozzászólására (») Feb 5, 2012 /
 
(#) moker4 hozzászólása Máj 19, 2012 /
 
Sziasztok!

S.O.S van
Van egy opel vectra a-m és 2 napja kb. kicsapta az indexrelét. már atomjaira szedtem és rájöttem hogy a jobb oldallal van a baj, mert jobbra forrósodik az összes kábele a relének, kattog a relé, de nem villognak az izzók.persze ez már másik relé és belevaló.balra indexelésnél semmi gond és villog is. körülbelül mi lehet a baj? ja és elakadásjelző gombra azonnal kicsapja a gyári index biztosítékot.index kart, izzókat, elakadásjelző gombot cseréltem már és semmi, valaki könyörüljön rajtam.
(#) pucuka válasza moker4 hozzászólására (») Máj 19, 2012 /
 
Tán valami zárlatot kellene keresni a jobb index vezetékében, vagy foglalatában. Nem a relé a hibás, ha a másik oldalra jól működik.
(#) moker4 válasza pucuka hozzászólására (») Máj 19, 2012 /
 
erre már én is gondoltam, de semmiféle rajzom nincs és jó lenne tudni legalább valami sziíneket, hogy melyik lehet
(#) pucuka válasza moker4 hozzászólására (») Máj 19, 2012 /
 
Szétszeded a hátsó lámpát ott láthatod a vezeték végét. Az inex relénél is. Az index reléről lehúzod a vezetéket, és kiveszed az izzót máris mérhetsz.
(#) moker4 válasza pucuka hozzászólására (») Máj 19, 2012 /
 
köszi mindenkinek meg van a baj, az összes vezetéket újrahúztam az elakadásjelzőtől a hátsólámpáig és jó lett, multkor hegesztettük, lehet akkor sínylette meg üdv
(#) futyuri hozzászólása Júl 16, 2012 /
 
Mindenkit üdvözlök!
Új vagyok itt, és "természetesen" a problámám megoldásához kérek segítséget.
Van egy öregcske, de kiválóan futó Yamaha Jogom. A tavasszal kilométerspirált cseréltem rajta, és azóta meghalt az index (előbb csak a csipogó visszajelző, majd a villogás is). Kicsit körülnézve egy kék színű kóbor vezetéket találtam (lásd a fotón fölül), aminek azonban nem találtam meg a helyét. Nagyobb bontást nem akartam sk végezni, a felkeresett szakinak pedig nem nagyon akaródzott megcsinálni. A leírtak és a kép alapján tudna valaki segíteni?
Egyáltalán ez a kis sárga doboz micsoda, relé, vagy ez csak a csipogó?
Számomra (elnézést kérek a profiktól) az is gondot jelent, hogy csak járó motor mellett lehet próbálgatni, méricskélni, biztos van erre is jobb megoldás.
Előre is köszönöm a válaszokat.

IMG_0088[1]
    
(#) futyuri hozzászólása Júl 16, 2012 /
 
Az előző kérdésemhez kapcsolódik ez a fotó.

IMG_0088.JPG
    
(#) proksa1 válasza futyuri hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Merről jön az a kék vezeték? a doboz felé ment, vagy a dobozról ment valamerre? Szerintem az egy test lehet.
(#) Inhouse válasza proksa1 hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Szerintem is. Ez csak egy sima piezo zümmer 12V-os. A 2 dióda a két oldali indextől jöhet.

Üdv
Inhouse
(#) futyuri válasza proksa1 hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Valahonnan lentről jön. Próbáltam hozzáérinteni a kis doboz különböző kivezetéseihez, de semmi.
(#) futyuri válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 16, 2012 /
 
Vagyis akkor ez csak a hangot adja/adta?
(#) proksa1 válasza futyuri hozzászólására (») Júl 17, 2012 /
 
Pedig annak testre kellene mennie. Az csak a hangot adja/adta, de bármelyik elektro boltba veszel egy 12 vagy 15V-os buzzert és berakod a helyére.
(#) futyuri válasza proksa1 hozzászólására (») Júl 18, 2012 /
 
Köszönöm a segítséget. Vagyis akkor az "alapvető" hiba nem itt van, ez a zümmer sem kap jelet az index reléjétől. Azt viszont hol találom?
(#) Inhouse válasza futyuri hozzászólására (») Júl 18, 2012 /
 
Nagy valószínűséggel a kormányburkolat alatt. A céges robogóban egy 2 lábú volt, kapott egy 3 lábú utángyártott univerzálisat, azóta azzal megy.

Üdv
Inhouse
(#) proksa1 válasza futyuri hozzászólására (») Júl 18, 2012 /
 
A zümmert tudod úgy tesztelni, hogy a kék kábelt földre teszed, a piros kábel megy a két diódára, és valamelyik dióda zümmer felőli végére adsz egy pozitívat az akkuról. Az index relé majdnem biztos hogy a kormánynál lesz valahol, vagy egyes típusoknál az akku körül.
(#) futyuri válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 18, 2012 /
 
Köszönöm, körülnézek. Üdv:F.
(#) futyuri válasza proksa1 hozzászólására (») Júl 20, 2012 /
 
Köszönöm a segítséget, az eredménnyel jelentkezem.
(#) Siptiriti hozzászólása Márc 5, 2013 /
 
Tudna valaki nemem felrakni egy 6V-os ledes indexrelé kapcsolási rajzot?
(#) kag8655 hozzászólása Júl 24, 2013 /
 
Sziasztok! Szeretnék némi segítséget kérni a következő problémámhoz. Egy Jawa Babetta 210 index reléjének a működësët szeretném rekonstruálni (indexet szeretnék szerelni rá) a generátora 20 + 10 w teljesítményű ( 20 a világítás 10 az index, stb. feszültsége 6V ami a működését illeti elméletileg fél másodpercig ég az első izzó 10W közben a hátsó sötét majd újabb fél másodpercig ég a hátsó izzó addig az első ssötét. Az eredeti megoldás egy hőkioldós relé volt sajna ezt az alkatrészt kis hazánkban nem lehet kapni így szeretnék én valami ehhez hasonlót elkészíteni. Tudnátok ehhez valmi kapcsolási rajzzal, vagy kiindulási ötlettel segíteni?
(#) kokanyk hozzászólása Dec 23, 2018 /
 
Sziasztok! Nem találtam meg a leírásban amit kerestem! Az lenne a kérdésem hogy a sima irányjelző relében, át lehete kötni valamit hogy ne kelljen a 2x21W? Autóba kellene barátomnak, LEDesítés miatt!
(#) kaqkk válasza kokanyk hozzászólására (») Dec 23, 2018 /
 
Röviden : Nem ! Hosszabban : Egyáltalán nem , a normál indexrelék az izzó hidegellenállása miatt egy bimetál és egy izzószál segítségével kapcsolgatnak be-ki ha itt valamit rövidrezársz vagy folyamatosan világít az index vagy egyszerűen leég a relé . Cseréld ki az indexrelét elektronikusra ami ledhez is alkalmas .
(#) kokanyk válasza kaqkk hozzászólására (») Dec 23, 2018 /
 
Köszönöm a gyors választ!
(#) kokanyk válasza kokanyk hozzászólására (») Dec 23, 2018 /
 
Most néztem hogy nekem is elektronikus, egy IC vezérli, visszont kéri a 42W ot.
(#) kaqkk válasza kokanyk hozzászólására (») Dec 23, 2018 /
 
Típusszám alapján rá kéne keresni ,hátha van a neten kapcsirajz
(#) Bakman válasza kokanyk hozzászólására (») Dec 23, 2018 /
 
A LED-esítés egyébként is szabálytalan dolog, büntethető és szoktak is osztogatni üdvözlőlapokat emiatt. Aztán mehet újra műszaki vizsgára a jármű...
(#) kokanyk válasza Bakman hozzászólására (») Dec 25, 2018 /
 
Köszönöm a hozzá szólást! Nem magamnak kell, Hanem egyik barátom alakítja át! Én csak késöbb fogom meg csinálni, és nekem is teljesen egyedi lesz a hátsó lámpa, teljesen LED el szerelve! Tehát vissza térve az alap dologhoz! A gyári relé kéri a 42W-ot, és abban már egy CI vezérli a relét, azt hogyan tudnám megoldani hogy ne kérje a 42W-ot (2x21)?
(#) kaqkk válasza kokanyk hozzászólására (») Dec 26, 2018 /
 
Következő: »»   3 / 4
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem