Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » LVDS jel videojellé alakítása
Lvds jelet szeretnék videojellé butítani tudtok-e segíteni?
Autóba szeretnék szerelni hőkamerát ami lvds jelet ad ki de az autóba épített monitor csak analóg videójelet képes fogadni. Tudtok-e átalakítót vagy egyébb megoldást.Sajnos monitort sem találok amire rá lehetne kötni az lvds jelet.Autoliv NV2 felépítésű a kamera.
Laptop kijelzők használják leginkább. Az lvds-en belül is van többféle megoldás, leginkább az egy csatornás vagy két csatornás (hányszor négy - vagy öt) csavart érpárat használnak.
Átalakítót valószínűleg nehezen találsz, jellemzően a fordított irány (videóból lvds) a fontosabb. A pinoutot elnézve nagyon nehéz dolgod lesz, mert egy érpáras LVDS-ről még csak nem is hallottam (képformátumra nézve). A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2020
Sajnos nem lesz ilyen egyszerű. Egy ismerősöm szívott ezzel, az LVDS-re nem ad jelet csak ha CAN-en felkonfigolod.
A weboldalt is illő lenne belinkelni, ahonnan a fotók származnak: Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Feb 12, 2020
Idézet: „hőkamerát ami lvds jelet ad ki” Uniman írta, hogy a képek egy weboldalról származnak. Elolvastad azt az oldalt? Mert ez a kamera nem ad ki semmit, amíg a megfelelő titkos kulccsal nem inicilaizálják a CAN buszon keresztül. Az FPGA betölt egy softcore CPU-t, és azon fut az autentikáció. A weblap szerzője visszafejtette a benne lévő FPGA működését, és megkerülte a biztonsági ellenőrzést, hogy ezt elkerülje. Ez után épített hozzá egy elég komplex dekódoló hardvert. Csak akkor vágj bele, ha van otthon oszcilloszkópod, logikai analizátorod, FPGA programozó hardvered, és nagyon sok szabadidőd. Ha ezek hiányoznak, akkor érdemesebb venni egy kész eszközt, ami működik.
Azért azt is tegyük hozzá, hogy a szerző kijelentette, hogy nem osztja meg UDS unlock kulcsokat.
Pontosan. Az illegális lenne. Csak azt írta le, hogyan szerezd meg. Erre mondtam, hogy felkészültség nélkül nem fog menni.
Azért ez elég durva amit emberünk véghezvitt, és még le is dokumentálta! Le a kalappal.
A hozzászólás módosítva: Feb 15, 2020
Idő, pénz, tudás, elszántság... Valahogy nekem se tetszene, ha a 150Euro körül beszerezhető kütyüt csak papírnehezéknek használhatnám Amúgy meg nem értem mi a poén ebben a kamerában. Ami írást láttam róla, ez nem hőkamera, hanem sima infra, mint a biztonsági kamerák, csak cserébe gyengébb felbontással. Na ezt a hatást a 20$-os kamerákkal is el lehet érni, csak esetleg még egyszerűbb is és a felbontása is nagyobb
Vagy az egyéb extra a lényeg benne, mint a gyalogosmegjelölő és a felkiáltójel?
De, ez hőkamera. A gyalogosmegjelölés és hasonlók már a gyári feldolgozó szoftver részei.
Bővebben: Link A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2020
Nekem az jött le, hogy a gyalogosmegjelölést már a túloldalon lévő egység végzi, ami nem része a kamerának.
Úgyhogy továbbra is fenntartom, hogy nem érdemes foglalkozni vele, ha csak használni akarja. Ha ez a hobbija, akkor viszont hajrá. Sok idő lesz, de a linkelt oldalon ott van minden szükséges info, kár minket kérdezgetni. Idézet: „Amúgy meg nem értem mi a poén ebben a kamerában. Ami írást láttam róla, ez nem hőkamera, hanem sima infra, mint a biztonsági kamerák, csak cserébe gyengébb felbontással. Na ezt a hatást a 20$-os kamerákkal is el lehet érni, csak esetleg még egyszerűbb is és a felbontása is nagyobb” Kevered a szezont a fazonnal: ez egy passzív infrás kamera azaz nincs mellette IR fényvető. Ilyeneket használnak épületfelméréseknél, vadásztávcsövekben. Az ilyen szenzorok dual use-osnak minősülnek így halandó nem vehet belőlük nagy felbontásút és nagy FPS-t tudót. Az ürge amúgy tényleg nagyon penge: amikor kibukott a VW Diesel-gate vett pár ECU-t kiokosította belőlük a programot, visszafejtette és ledokumentálta a csalási mechanizmust: https://debugmo.de/2015/12/dieselgate/ A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2020
|
Bejelentkezés
Hirdetés |