Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
A legtöbb ilyen jellegű hiba testelési gondra vezethető vissza. Különösen igaz ez a hátsó lámpák bármelyikét érintő problemára.
Köszönöm a tippet bbalazs_-nak, de nem az volt a baj. A kombi csomagtérajtó atvezető gumiban a vezetékeket egyszer már valaki kicserélte, de a kicserélt vezetékek is megöregedtek. Meg volt törve kb 6 vezeték. Véletlenszerűen összeért ez az. A fék áramkör az ablakfűtéssel és még az ablaktörlő egyik vezetéke is hozzáért néha. 17A folyt a fék áramkörön. Szétégett az új féklámpa kapcsoló, a bizti dobozban az egyik biztiről leolvadt az összes müanyag, a bizti foglalat is deformálódott kicsit. Kicseréltem a megtört vezetékeket. De annak örülök, hogy nem az UCH volt a hibás.
Jó kis hiba. Ha az átvezetőben eltört vezetéket javítunk, akkor nem ott forrasztjuk ahol eltört, mert újra el fog. Többet kell levágni és bele kell pótolni, hogy a 2 új forrasztás ne abba a szakaszba essen, ahol hajlik.
Szép estét mindenkinek. Egy Renault Scenic Dci 1.9 2002 gyártmányú gépjárművek van. Egy DF017-es hibakódot ad ki. Vajon mi baja lehet. Az izzítást mintha kevesebb ideig tartana.
Sziasztok! 2002-es 1.416V Thalia manuális klímája a reggeli indításnál automatikusan bekapcsol.De csak reggel,amikor hideg a motor. Mi lehet a problémája? Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni? Ren Trafic 2.0Cdi 2008 kormánykapcsoló világitás részenek bekötési rajza kellene. Minden segitséget előre is köszönök
Sziasztok, Megane 1 ECU-ja cserélve volt. A kálvária után az autó jól viselkedik, de kiderült, hogy a csere ECU nem tud klímát. Lehet tanítani? Mennyire nehéz? Esetleg Debrecen vonzáskörében ismertek szakembert vagy szervizt, aki foglalkozik ezzel? Előre is köszönöm.
Szép estét kívánok! Van egy 2002 és gyártmányú 1.9 és dci Scenicem. Az izzító gyertyák (70A) biztosítéka kiég. Lenne e valakinek valamilyen rajza ehhez a kocsihoz? Köszönöm.
Szia! Az izzítógyertyáknak van egy reléje és az párban kapcsol kettő-kettő izzítót. Az egyik pár az naracs a másik fehér szálon kapja a relétől a pozitívat. A relé késleltetése az a vezérlőtől függ. A relé az sárga szálon kapja a "+"-t (7.5A F6 biztosíték) a feketén a "-"t. A narancs, fehér, lila a vezérlőbe fut (19, 49, 52-be).
![]()
Hello! Nem teljesen idevág ,de volt már itt szó common rail problémákról is. Na tehát ,probléma 2.0dci motor. Első indításnál másodpercekig nulla volt a rail nyomás , aztán hirtelen felment jó 400barig,az már sok is ,majd vissza 150-- szép lassan beindult, akkor 300körül mozgott, a nyomás. Gondoltam hagyom bemelegedjen ,akkor mi lesz, ketyegett is, gázt adtam, vette, de amikor visszaesik a fordulat leállt ,reszketett egyet elötte,(majdnem nem állt le).ekkor 57 fokos volt a víz már.. Ami ezután jön :inditózok ,beindul ,kemény csattogós hang ,ingadozik ,rail nyomás 600-900- 1400 barig felment....csak pislogtam ,le is állítottam még több kárt tesz... De ha tegyük fel a szivattyún a mennyiség szab "rossz", a rail csövön is van egy szabályzó ami túlnyomásnál nyit ,vagy nem?? Akkor most az miért nem engedte el az ü. anyagot?--Hidegen is már mindig nehezen indul, A hiba megjelenését követő napon még egész jó volt ,semmi baja nem volt, azt hittem jó lett ,mert közben szűrőt kicseréltük. De nem.....
Ezt már csak a szervizes fogja neked megállapítani mi baja. Imádkozz hogy elsőre megtalálja a hibát mert csak cserélgetnek.
Hát azért nem ,mert vannak a forumokon okos emberkék ,akik segítenek is ,csak ritka,, de valószínű a mennyiség szabályzó szelep ,már kivettem , ide oda mozog a dugattyú benne
Volt ilyen bajom a Duvato-val, tipikus szűrőhibának tűnik ez, de én nem hallgattam először a nejemre (pedig megmondta), hanem mindenféle elektromos hibákra gondoltam (itt, a fórumon is kérdezősködtem utána). Nekem a szűrőcsere segített, de ha továbbmész (mert neked nem segített a szűrőcsere), akkor olvasd el ezt:
gondoldó szűrés Bár Fiat-ról van szó, de a lényeg akár ez is lehet. Talán... A hozzászólás módosítva: Jún 10, 2023
Sziasztok. Renault scénic problémám a következő: időnként nem ismeri fel a kártyát, időnként automatikusan kinyitja a napfénytetőt, néha nem húz be az automata rögzítőfék, néha behúz a rögzítőfék de nem enged indítani. v
Valószínűleg valami kontakt hiba lehet. Van-e valakinek ötlete?
Laguna2-nél hasonló hibát a kártyaolvasó mechanikai pöckének kontakthibája/mechanikai hibája okozott.
Sziasztok!
Van egy 1.4 2001 Thalia,aminek mostanában időnként nem mennek az indexei egyik irányba sem. Vészvillogót megnyomva ilyenkor 90%ban az sem.Azaz egyet villan néha és utána semmi. Bizti cserélve. Kormánykapcsoló kizárva a vészvillogó miatt. Ha vészvillogó elindul ilyenkor akkor _néha_ az index is. Még van egy olyan érdekesség hogy nagy melegben ha sokáig áll a napon gyorsan villog az immo. Ablaktörlő,központi zár,stb megy rendben. Ez tényleg UCH lehet szerintetek? Immo hiba a nagy meleg eltüntével megszünt ..
A vészvillogó kapcsolót nyomkodd meg párszor. Nekem is csinált ilyet, hogy nem ment, lekoszolódnak (oxidálódnak?) az érintkezői...bár nekem a kormánykapcsolón attól még ment.
Elképzelhető, hogy a műszerfal..gyújtáskapcsoló vonalon van valami kontakt hibád.
A vészvillogó kapcsolója szeret gallyra menni benne. Ha nem csak simán eloxidálódik, akkor teljesen elrohad, azaz csere. Egyébként meg csak szét kell szedni és jó alaposan megtisztogatni, majd mehet vissza.
Sziasztok
R.Espace.!!! 1999. 2,2Di JE G8TW740. 83Kw.112Ps Diagnosztikával Nincs kommunikáció a Légzsákvezérlővel...,hibaüzenet lemegy a displayen. Plusz-minuszt stb szeretnénk leellenőrizni a vezérlőn... Óriási segitség volna ha valaki megmondaná konkrétan hol található a légzsákmodul!!! Lehet hogy a hibáslégzsákvezérlő miatt nincs kommunikásció? Bontott cseremodul vásárlásnál mire kellene ügyelnünk?? Egy légzsákvezérlő kapcsolási rajzról már álmodni is alig merek... köszi minden segitséget Üdv C- |
Bejelentkezés
Hirdetés |