Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos kapásjelző
Lapozás: OK   1 / 20
(#) hohohorgász hozzászólása Nov 28, 2006 /
 
sziasztok
szeretnék egy elektromos kapásjelzőt a horgászbotomhoz, mert sötétben elég nehéz észrevenni a kapást.
jó volna ha vki küldene egy kapcsolási rajzot hozzá meg ha ki is próbálná. de nem kell olyan amin akkora hangot ad hogy a halakat elilyessze
előre is köszi!!!!!
Attila
(#) árpix válasza hohohorgász hozzászólására (») Nov 28, 2006 /
 
Hali !

az a kérdés, hogy építeni akarsz, vagy lehet kapni készen
kb. 1500 Ft .
(#) fgabi válasza hohohorgász hozzászólására (») Nov 28, 2006 /
 
Hello!

Itt egy egész leírás: kapásjelző!
De szerintem is egyszerűbb ha veszel egyet (főleg a "mechanikai" részére gondolok)!
Üdv: Gabi
(#) radiomano hozzászólása Máj 13, 2008 /
 
Sziasztok! Elég kezdő vagyok úgyhogy nem biztos hogy jó az amit írok :zavart2: Én is szeretnék építeni kapásjelzőt, de olyat, amin a hangerőt és a hangmagasságot is lehet állítani. Arra gondoltam, hogy egy 555-össel lehetne a jelet generálni, csak nem tudom hogy mit kéne változtatni, hogy a hangmagasság változzon, és azt sem tudom hogy a hangerőszabályozáshoz hova kell rakni a potit. Nekem úgy lenne a legjobb az egész, ha 3V-ról működne, mivel vannak tölthető ceruza akksijaink, a 9V-os elem meg drága. Egyenlőre ennyi, remélem valaki tud segíteni. radiomano
(#) kaqkk válasza radiomano hozzászólására (») Máj 13, 2008 /
 
A rajzon anyit változtatnék hogy a 8-as lábat rákötném a +ra (ez az ic betápja) és legalább 4 akksit használnék
akkor is csak 4.8v a tápfesz ! a hangmagasságot
állíthatod az 5 -ös lábra kötött potival is, a poti két szélsö kivezetését kötöd a +-ra és a-ra 1-1 db 2.2k -s ellenálláson keresztül és a közép kivezetést teszed az 5 -ös lábra. A poti legalább 22k-s legyen.
(#) radiomano válasza kaqkk hozzászólására (») Máj 13, 2008 /