Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » OBD (autós) készülék
Lapozás: OK   22 / 60
(#) bazs1 hozzászólása Ápr 25, 2009 /
 
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy mi kellene nekem egy Opel G Astrához 2000-s évjárat. Elég kezdő vagyok a témában. Láttam oldalakat ahol foglalkoznak diagnosztikával, de annyi minden van, elvesztem köztük.
Annak is örülnék ha valaki tudna segíteni kapcsolásí rajzzal, hogy csinálni tudjak.

Köszi előre is.
(#) lari hozzászólása Ápr 26, 2009 /
 
Üdvözletem az Uraknak!

Tőrtént , hogy véletlenül lehúztam egy stekkert amit nem kelett volna... így egy 2006-os passatnál nem alszik el a légzsák visszajelző.
Nekem van ugyan egy ELM -327 USB-s interface-em s van hozzá Scantool.net 1.13 nevű program, de még nem használtam.
Tudna nekem ebben valaki segíteni, hogy hogyan tudnám ezzel akészülékkel kitörölni ezt a hibakódot? Esetleg van ehhez használható magyar nyelvű program?
Minden építő jellegű ötletet köszönettel vennék!

Üdv!
(#) Dudus válasza lari hozzászólására (») Ápr 26, 2009 /
 
Ezzel sehogy!

VAG-COM vagy VW-TOOL kell esetleg a gyári VAS műszer. OBD -be sosem volt a légzsákvezérlő bevonva így az OBD -s műszerek nem kezelik.
(#) lari válasza Dudus hozzászólására (») Ápr 26, 2009 /
 
No és ez a ELM -327-es inteface tudja kezelni a vag-com-ot vagy a VW tool-t?
Letölthető valahonnan ezen programok valamelyike használahtó formában?

Köszönöm!
(#) akos70 válasza lari hozzászólására (») Ápr 26, 2009 /
 
Nem tudja kezelni. 8-9 e.-ért lehet venni olyat, ami kezeli.
(#) lari válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 27, 2009 /
 
Hol lehet ilyet venni? Esetleg egy cím vagy link nem lenne?
(#) darkman30 válasza bazs1 hozzászólására (») Ápr 27, 2009 /