Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   154 / 164
(#) lakiva válasza Uviktor hozzászólására (») Ápr 13, 2020 /
 
Üdv.
Köszönöm a gyors választ.
Ezen már túl vagyok. Ha aktiválni akarom a funkciót, az a válasz hogy nincs telepítve a sziréna.
(#) Uviktor válasza lakiva hozzászólására (») Ápr 13, 2020 /
 
Esetleg nézd meg,hogy a kp.zár motor és az irányjelzők egyszerre működnek-e záráskor.ha igen,akkor akár egy egyszerű relés ÉS kapcsolattal már kész is a hang kimenet.
Autósboltban kapható csipogós tolatólámpa hangja akár elég is lehet.
(#) lakiva válasza Uviktor hozzászólására (») Ápr 14, 2020 /
 
Ez nagyon jó és egyszerű ötlet.
Elsőként a hétvégén leveszem a haspáncélt, és megnézem a kürt csatlakozókat,(oxidáció.. szakadás...),És ha semmi, akkor a relés megoldásnál maradok.
Köszönöm a tippet.
(#) Sinike hozzászólása Ápr 21, 2020 /
 
Üdvözlet.
Pár hete nyitáskor és záráskor párszor még kattogott a zár a Lacetti-n, mintha nem érzékelte volna, hogy nyitva (vagy zárva) van-e. Azóta egyre sűrűbben teszi, már menet közben, ill. álló helyzetben is... Szerencsére nyitni vagy zárni magától (még) nem teszi...
Olvasgattam, keresgéltem, de Lacettiben nem találok mikrokapcsolót a zárba, lehet, hogy ebben nincs? Akkor mi lehet a probléma?
(#) Inhouse válasza Sinike hozzászólására (») Ápr 21, 2020 /
 
Lehet, hogy az ajtóátvezetésnél eltört kábel(ek) miatt csinálja. Mikrokapcsoló is van benne valószínűleg.
(#) bbb válasza Sinike hozzászólására (») Ápr 21, 2020 /
 
Ez jellemző a Lacettire. A zárat kell kicserélni.
(#) lakiva hozzászólása Ápr 26, 2020 /
 
Megtaláltam a két kürtöt, de egyik sem a központi záré. Sajnos azt amit kerestem, (a központi zár kürt vagy duda, ami a központi zár nyitására - zárására csipog ) még mindig nem találtam meg. Ha lenne valakinek ötlete, szívesen venném.
Még keresem ha akad egy kis időm, ami sajnos kevés, de ha sokáig nem találom, marad a relés megoldás.
(#) maxikaa hozzászólása Ápr 28, 2020 /
 
Üdv.
Szeretnék segítséget kérni tőletek.
Van egy Astra F classic szedán autóm.
Gyári központizáras, riasztós. Riasztó ki lett már iktatva belőle.
Távirányítós kinyitás működik, csak bezáráskor az indexek folyamatosan világítanak, nem alszanak el, ki-be kell kapcsolnom a távirányítót sokadjára, hogy jó legyen (bezárjon és ne világítsanak az indexek).
Szerintetek mi lehet a probléma?
Köszönöm előre is segítségeteket!
(#) Inhouse válasza maxikaa hozzászólására (») Ápr 28, 2020 /
 
Összeégtek a relé érintkezői?
(#) maxikaa válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 28, 2020 /
 
Nyitásnál amúgy az indexek elalszanak, csak lezárásnál csinálja ezt és távirányítóval.
Ennek a reléjét hol találom meg?
(#) Inhouse válasza maxikaa hozzászólására (») Ápr 29, 2020 /
 
Ha mindig csak ugyanabban a helyzetben marad úgy, akkor nem valószínű, hogy a relé, hiszen mindkét esetben ugyanaz a relé kapcsolja az izzókat. Egyébként természetesen a vezérlő dobozban van nagy valószínűséggel. Ritkán, régebben előfordult olyan, hogy csak tranzisztor kimenet volt és külső relé kellett. De akkor is a dobozból kell kiindulni.
(#) Laca1212 hozzászólása Ápr 29, 2020 /
 
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy univerzális központizár(SMP V09) bekötéséhez.
Az autóban(Seat Cordoba 2000évjárat)működik kulccsal a gyári központi zár,ezt szeretném vezérelni távirányítóval.
A bal első ajtókárpitban lévő kapcsolóra szeretném rákötni,ami egy szálon testre zár,pozitívra nyit.
A kérdésem a következő:
Ha elvágom ezt a szálat és egyik irányban +adok a com szálon keresztül(univerzális vezérlő) a másik írányba minuszt a com szálon keresztül akkor működhet?
Vagy tönkre teszek mindent?

A segítséget előre is köszönöm!
(#) Inhouse válasza Laca1212 hozzászólására (») Ápr 29, 2020 /
 
Ha így van, akkor át kell engedni mindkét relé NC->COM érintkezőin és a maradék NO lábakra kell a +12V és a test. Így nem lesz zárlat, mint a levegős záraknál.
(#) Laca1212 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 29, 2020 /
 
Köszönöm a választ!
Esetleg valami megoldást tudsz még ezen kívül a bekötésre kapcsolón keresztül?
Van valami standard megoldás?
(#) Uviktor válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 29, 2020 /
 
Üdv,
A Seat zárja tud SAFE zarást?
Mert az a belső kapcsolóról szándékosan nem működik.
A Cordoba a Polo részeit használja?
Mert akkor meg lehet próbálni a zárhoz menő kötegnél 1 vezetéken testre nyit,120-180 ohm zár.
Üdv
(#) Laca1212 válasza Uviktor hozzászólására (») Ápr 29, 2020 /
 
Szia!
A Seat nem tudja a safe zárást.
Próbáltam az 5vezetékes motorról ami a zárhoz megy köteg
ott egy folyamatos plusz van van ugye a motor 2vezetéke meg 2aminek ha testet adok külön külön akkor sem zár vagy nyit ha pluszt adok akkor sem csinál semmit.Ezért próbálkoztam a kapcsolónál a kárpitban.Köszönöm a segítséget!Valami ötlet esetleg?
(#) Inhouse válasza Laca1212 hozzászólására (») Ápr 30, 2020 / 1
 
Idézet:
„Esetleg valami megoldást tudsz még ezen kívül a bekötésre kapcsolón keresztül?”
Szerintem kár tovább bonyolítani.
Az ajtókapcsoló az a kárpitban levő, amit mondtál az 1 vezetékkel.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2020

kpzár.png
    
(#) Laca1212 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 30, 2020 /
 
Köszönöm a segítséget!
Akkor ha jól értem az univerzális vezérlő 2NC vezetékére mínusz,
A 2NO vezetékére plusz így az egyik COM szálon mínusz a másikon plusz jel lesz?
Bocsánat a tudatlanságomért!
(#) Inhouse válasza Laca1212 hozzászólására (») Ápr 30, 2020 /
 
Neeemm....
Meg kell szakítani a nyomógombtól jövő szálat, ezt jelzi az olló. A kapcsoló felőli szál megy a záráskor aktív relé NC-jére, ennek a COM-ja megy a nyitáskor aktív NC-jére, ennek a COM-ja megy az elvágott vezeték vezérlő felőli végére. Ez így a két alapból zárt érintkezőn keresztül ugyanaz, mint volt, úgy működik ahogy eddig. A záráskor aktív relé NO-jére megy a test, a nyitó NC-jére a +12V. Így záráskor megszakad az eredeti vonal és a vezérlő felé test impuzlus megy, nyitásnál ugyanez, csak +12V-al. Azt írtad, így működik.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2020

kpzár.png
    
(#) Laca1212 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 30, 2020 /
 
Köszönöm így már érthetőbb,de azért biztosra megyek nézd meg légyszíves a képet.
Elvileg így? Egyet nem értek egy vezeték kimarad a nyitó relé NO vezetéke!
Vagy még mindig nem értem!

SMP V09.jpg
    
(#) Inhouse válasza Laca1212 hozzászólására (») Ápr 30, 2020 / 1
 
Nem marad ki, az a +12V. Nem jó helyre rajzoltad.
A hozzászólás módosítva: Ápr 30, 2020
(#) Laca1212 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 1, 2020 /
 
Kipróbáltam működik!
Nagyon szépen köszönöm az alapos és részletes hozzászólásokat,segítséget!
Inhouse nélküled nem ment volna köszönöm!
(#) Inhouse válasza Laca1212 hozzászólására (») Máj 1, 2020 / 1
 
Szívesen. Örülök, hogy sikerült.
(#) Directors hozzászólása Máj 3, 2020 /
 
Sziasztok!

Adott egy Fiat punto 2000-es évjáratú kocsi. Az előző tulaj beleszerelt egy Keetec TS13 riasztó, központi zárat. Egy ideje nem igazán akarta érzékelni a távirányítóját. Nem nyitott és zárt. Mint később kiderült azért mert le voltak merülve az elemek benne. Vettem bele újakat, bele is tettem. Viszont most nem működik egyik távirányítóval sem. A másik távirányítójába elem se volt úgy 1 évvel ezelőtt. Abba tettem elemet még anno, és utána tökéletesen működött. Nem kellett összetanítani. Lehet hogy most viszont kellene ? :O
Tudnátok nekem ebben segíteni ? Sajnos angol tudásom nem sok van. Hátha Ti kitudtok valami belőle hámozni hogy most mihez is tudnék kezdeni vele.
Ja igen, a biztosítékok jók amik mennek a készülékre.
Meg ha lehúzok minden csatlakozót róla akkor nem teker az önindító.
(#) Directors válasza Directors hozzászólására (») Máj 3, 2020 /
 
Sikerült megoldanom. Össze kellett tanítani a kulcsot.
(#) Zsolesz71 hozzászólása Máj 15, 2020 /
 
Sziasztok!!!!

Új tag vagyok,ráadásul lakatos,de borzasztó mód szeretem az autót bütykölgetni,még ha elektromosságról van is szó!
A problémám,amiben segítségeteket szeretném kérni a következő!:
Adott egy 1994-es fiat Tipo,amiben a riasztó meghalt! Semmi baj,lett egy új beszerelve,de ez az új riasztó már zárás után az elektromosablak fehúzást is tudja,amit szeretnék is kihasználni.
A probléma az,hogy a riasztó zárás után állandó negatívot ad ki az ablakok felé,azok szépen fel is mennek,de azután,hogy felértek a motorok tovább erőlködnek,max. 7 másodpercig kellene a negatív(ennyi idő kell az ablakok zárásához.),tehát valahogy ezt a negatívot meg kellene szakítani.Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát?Létezik 12 V-os időkapcsoló? Vagy valami egyszerűbb dolog,vagy más ötlet?

Válaszaitokat előre is köszönöm!!!
(#) mraulajos válasza Zsolesz71 hozzászólására (») Máj 15, 2020 /
 
Ezért kikapsz, hogy két helyen is fel teszed ugyan azt a kérdést. Tiltja a szabályzat.
(#) Uviktor válasza Zsolesz71 hozzászólására (») Máj 15, 2020 /
 
Szia,
Ezt úgy szoktuk megoldani,hogy a központi zár záró vezérlésre programozunk be hosszú zarás időt.
Soros dióda szükséges a záras vezetékbe,hogy a gyári kp.zár felől ne jöjjön vissza negatív, csak a riasztó felől,és ide kötöd az ablakhúzó modul indító bemenetét,nem a modul vezérlésre.
Az általad kívánt 7s így nem kivitelezhető,általában 4s(pneu.zár) vagy 25-30s (komfort zár) programozható.

A másik,hogy manapság gyakorlatilag ugyanazt a kínai ablakmodult forgalmazza mindenki-legfeljebb más néven,ennek általában van rövid impulzusra induló bemenete is,ilyenkor ugyanez a fenti eljárás,csak programozni sem kell.
Feltéve ha a riasztódon lehet programozni ezt a funkciót.
(#) Zsolesz71 válasza Uviktor hozzászólására (») Máj 16, 2020 /
 
Köszi!!!
(#) merlingerin hozzászólása Máj 16, 2020 /
 
Sziasztok!

Van egy Patrol Line HPS841-GSM riasztóm, bontott, egy ismerős törött autójából. Ment volna a zúzóba, mert totálkárra sikerült borítani. Ezt a riasztót szeretném beszerelni egy Astra H (2009) Z16XER autókába. A riasztóhoz minden meg is van, kódkártya is. Két dolog nincs, a programozó SW, amivel beállítom, illetve a bekötési rajz, az autóhoz... Ha minden igaz, a program, ami nekem kell az UNIPRODAM 2.0.0, vagy frissebb.

Tud nekem ebben valaki segíteni? Van valami trükk ezzel az autóval?

Köszönöm!
Következő: »»   154 / 164
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem