Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Common Rail dízel befecskendező tesztelése
Lapozás: OK   2 / 2
(#) palanta válasza VIM hozzászólására (») Feb 5, 2011 /
 
Üdv.
A hiba az, hogy teljes terhelésnél leáll a motor ütésszerűen és utána nagyon nehezen inditható.
Multimétert a nyomás szenzorba kötve látható, hogy a nyomás szinte nullára csökken és a következő elindult állapotig ott is marad.
Nagyon nehezen épül fel a nyomás, szerintem ez a baj, csak nem tudom miért.
Injektor, nagynyomású szivattyú esetleg nyomásszabályzó szelep?
Motorkód: RHZ 2.0 Hdi motor.
Választ és segitséget előre is köszi.
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Egyszerübb lenne, egy számitógépes diagnosztika, megnézni az üzemi paramétereket, hibakodot keresni.
(#) VIM válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
A mellékelt pdf-ben a 120. oldaltól lehet olvasni a problémás részekről és értékekről. Az RHZ motorkódhoz minden adat megvan, csak kérdéses, melyikre volna szükség, ami előbbre vinne a munkában.
(#) palanta válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Köszönöm az információt.
Üdv.
(#) palanta válasza doktor hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Igen én is erre jukadtam ki, holnap gépre tesszük.
Üdv.
(#) VIM válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Tűzoltásnak....
(#) VIM válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
...és még egy tüsszentés. Még annyit, hogy sedan, vagy kombi?
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
A célszámitógéppel is, csak a hibák egy részét tudod, megnézni, ki-szétszerelés nélkül.

Elsőkörben, szerintem, érdemes lenne
rendszer -üzemanyagtisztitót haszálni, valamint , megnézni a tanknál, a szürő tisztaságát.
(#) palanta válasza VIM hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Ez biz egy sedan gépállat.
(#) palanta válasza doktor hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
A tanknál a szűrőt már néztük azzal minden rendben volt az üzemanyag rendszer tisztító meg sajnos nem hozott javulást
(#) wick84 válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
dobtam egy pü-t
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Ezenkivül a nyomástartó szelepnél van egy mikrofilter, valamint, van egy megbontásos tisztitási eljárás, de az 30 K.
(#) VIM válasza palanta hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Akkor ezt kell nézegetni. Az NE zavarjon, hogy más autóba is ilyen rendszert építenek, de ez elég részletes leírás.
(#) vsanyika hozzászólása Feb 6, 2011 /
 
Sziasztok.Mi ugy szoktuk megallapitani,hogy melyik a rosz injektor hogy lehuzzuk az injektorokrol a vezeteket mert igy nem indul es inditozasnal nem szabad resolaj vesztesegnek lenni.Ha van amiatt csokken a rail nyomas ami ha nem eri el a 200-bart akkor nem indul.
(#) palanta válasza vsanyika hozzászólására (») Feb 7, 2011 /
 
Kösz a tippet.
Üdv.
(#) doktor válasza palanta hozzászólására (») Feb 8, 2011 /
 
Mire jutottál a célszámitógéppel?
(#) palanta válasza doktor hozzászólására (») Feb 12, 2011 /
 
Megvan a hiba, nagynyomású szivattyú plusz injektoroknak is vége.
Üdv.
(#) norbbie válasza cszolti hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Na még mielőtt elvennétek a kedvét az illetőnek azelőtt mondanám, hogy ha autóbontóból össze vásárolod a közös csövet a nyomócsöveket a szivattyút és pár darab injektort sztem kell mind a négy darabra szükség lesz hogy a helyé ne csöpögjön a gázolaj valamelyik szervízzel foglalkozó cég csinálta így ha megtalálom a videót róla akkor belinkelem, így lényegesen olcsóbb mint ha vásárolsz egy komplett erre szolgáló teszt gépet...
(#) norbbie válasza cszolti hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
(#) norbbie válasza VIM hozzászólására (») Dec 21, 2011 /
 
Üdv ! Ilyen leírás nincs véletlenül 1.3ddis suzuki ignisről vagy 1.3mjet motorról mert nálam épp az injektorok kezdenek szarakodni...
(#) Pali79 hozzászólása Okt 10, 2018 /
 
Sziasztok!
A dízel nagynyomású szivattyúk mekkora nyomást képesek létrehozni? Egy nyomáspróbázó berendezést szeretnék csinálni, ehhez nagynyomású vizet kellene produkálni.
(#) latyakosa válasza Pali79 hozzászólására (») Okt 10, 2018 / 1
 
Van olyan ami akár 1kbar felett is, de nem vízzel, kizárólag gázolajjal fog működni.
(#) Pali79 válasza latyakosa hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
A fene! Gondoltam, hogy itt fog elbukni a dolog... Köszönöm!
(#) BarnaPili válasza Pali79 hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
Mekkora nyomást akarsz előállítani?
(#) Pali79 válasza BarnaPili hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
Legalább 450 bar kellene.
(#) BarnaPili válasza Pali79 hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
Akkor a magasnyomású mosók ki vannak zárva. Az a baj,hogy a CR pumpa kenését a gázolaj végzi. Volt már szerencsém összetört belsejű pumpához a hitvány gázolaj miatt. A vizes vágó berendezések milyen szivattyút használnak vajon?
(#) Pali79 válasza BarnaPili hozzászólására (») Okt 11, 2018 /
 
A vizesvágó nekem is eszembe jutott, de nem találtam normális infót, de a szivattyú kínálatot elnézve valami hasonló lehet mint a mosókban. Találtam gőzborotvát ami tudja az 500 bar-t, de az majd egy milla, úgyhogy az nem játszik. Láttam képen gyári nyomáspróbázó berendezést, arra azt írja, hogy 10 bar levegővel állít elő 600 bar víznyomást, de nem tudtam meg részleteket sajnos.
(#) Bubu58 hozzászólása Ápr 17, 2019 /
 
Hello !

Szeretnék segítséget kérni egy Cr. Dízel teszter elkészítéséhez ,
kapcsolási rajzzal .
Ha valaki tudna rám szánni egy kis időt azt nagyon szépen megköszönöm.
Következő: »»   2 / 2
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem