Fórum témák
» Több friss téma |
szia
Nekem ez van: Sajna olasz és csak így van magyarba
Jaj! Nagyon köszönöm! Ezer hála és köszönet!
Szervusz Mumtaz !
Oly kérdésem van,hogy volt-e 'szerencséd" ily hibához ? Rotamatic 2-nél,miszerint Zárásig Végállás ki lett váltva Utközöre,S most nem tudom újra tanítani a vezérlést. Digitális panel,S nem hajlandó /tanítást/-közben indítani az A vagy 1-es kapuszárnyat. Viszont => L._ helyett L_ ír. Segítséget Előre is Köszönöm !! joe /vill.szer./
Elnézést a kései válaszért!
Hogyan lett a végállás "kiváltva"? Ha nincs pont az 'L' és a '_' között, az azt jelezné, hogy aktiválódott a végállás kapcsoló, vagy a kapcsoló nem lett áthidalva. Ha ütköztetésre lenne a végállás, akkor vagy a végállás kapcsolót kellene túltekerni, vagy át kell hidalni egy darab vezetékkel a motorfejnél a kis panelen.
Sziasztok
Promatic Szórakozik az erő beállítása, ha csinálok egy reszetet, majd betanítom (közbe kézzel még le is fogom) tök jó erős, nem áll meg terhelésre, majd egy óra múlva, már egészen kis terhelésre is megáll. Fizikailag nem gondolnám, hogy bármi hibája lenne, mivel beraktam egy másik vezérlést és az is ugyanolyan, kondikat cseréltem (nem voltak rossz) Motort szétszedtem, a legminimálisabb kopás nincs a keféken, valószínűleg nem használták sokat. Van valakinek tippje, hogy lehet kiiktatni ezt a kiakasztó erővédelmet? A potméterekre nem sokat reagál. Van valami trükk?
Sziasztok
Rotamatic 2 bekötésébe kérnék kis segítséget. csak a vezérlés van most előttem, így kellene tesztelni. A trafó bemenet 4 polusú csatlakozó, gondolom ebből 2 van használva 24V és azt is gyanítom, hogy DC , mivel nem látok diódahidat. Ha most erre adok DC 24V-ot, akkor kenne működnie? Mármint legalább a ledes kijelző? Vagy valahol még valamit át kell kötni? A bal alsó sorkapcson a+- 24V-on nincs feszültség.
Sziasztok
Wa300-hoz van valakinek dokumentációja?Bekötés, beüzemelés, tehát nem biztosági előírások, karbantartás és egyéb rizsa? És ne francia, kínai és egyéb nyelven, ha lehet ![]()
Üdv.
Nem tudom, melyik leírás kell.
Köszi! Már beszkenneltem, de ez sokkal szebb!
![]()
Szervusz Mumtaz !
Én kérek elnézést,a kései reagálásomért !! Szóval L_ -.pont nélkül ez a problémán,hogy ez aktív végállást jelent.,az áthidalás a motornál megtörtént ! A másik ilyen kapunál ugyanígy át lett hidalva a két végállás pont,S tökéletesen Müködik !! A végállás úgy lett kiváltva,hogy nagy hozzáértéssel beraktak mindkét kapuhoz ütközőket ( záró oldal ),viszont csak az egyik kaput használták.( Végállás kiiktatása viszont nem történt ) !! Az Ö panelja meg is kergült / össze-vissza működött /- ki is lett cserélve !. =>Ez után került a kezem alá =>,S én kötöttem ki a végállásokat s raktam be az áthidalásokat. Válaszod NAGYON UTÓLAG is Köszönöm ! S a Válaszod előre is Köszönöm !!! Joe
Sziasztok!
Hamarosan Hörmann kaput szerelnek be nálam ProMatic 4 meghajtással. Arra gondoltam, hogy végülis jó lenne egy nyomógombot felszerelni a garázsban, hogy távirányító nélkül is tudjam nyitni és zárni a kaput. Már előre áttanulmányoztam a hajtás használati útmutatóját, és úgy láttam, hogy van egy 4-es sorkapocs, ahova elvileg beköthető egy záró nyomókapcsoló (21-20 re?) erre a célra. Ezen kívül még egy hangfalokon lévőhöz hasonlító szorítóra bukkantam (plusz-mínusz-nyomógomb piktogrammal), ahova a Hörmann saját gyártmányú kapcsolóit (IT1b, IT3b-1) lehet kötni: nyitás-zárás, lámpa ki-be, kezelőelemek zárolása funkciókra. A kérdésem az lenne, hogy a Hörmann-os gyári kapcsolók helyett használhatok egy egyszerű záró nyomógombot a kapu nyitásához-zárásához? Illetve ha a meghajtás világítását szeretném helyben kapcsolni, akkor muszáj megvennem a gyári kapcsolót? Kicsit húzós az áruk. Viszont kicsit fura nekem, hogy két vezetéken keresztül tud az IT3b-1 3 különböző funkciót kapcsolni. Kapcsolási rajzot nem találtam róla, szóval nem világos, hogy pontosan hogyan működik, és egyébként kiváltható lenne-e egy vagy több egyszerő nyomókapcsolóval. Ődv. m.joco
A 21-20 az biztos nyomógomb, arra mehet.
Sziasztok,
Hörmann Lineamatic vezérlés javításában kérnék segítséget, mert úgy tűnik, ezt egyedül nem tudom megoldani. Tünet: a vezérlés 1 másodpercenként próbál indulni, de lekapcsol és újraindul. A piros led ennek megfelelően ilyen ütemben be-kikapcsol. 5V-ot adva a 7805 után, a rendszer feláll, a logikai rész működőképesnek tűnik. A betáp jobb oldalt lent van, 24VAC-t kap a panel, graetz, majd 2x1000µF puffer. Az érdekes rész innen jön. A jobb felső sarokban van egy P-Fet, ami védelmi célokat szolgál (úgy gondolom), mert innen nem megy tovább a tápfesz. Ha a Fet D-S lábát rövidre zárom, minden rendszer működőképesnek tűnik, labortápról mérve 100mA alatt van a nyugalmi áramfelvétel, viszont a tanításban csak a végállások tanításáig jutok el, mert az erő felismerésénél a motor nem indul el, és a piros led 6-ot villan (belső logika hiba). Amit eddig csináltam: -összes elko cseréje -említett FET Gate lábának földre kötése. A nyugalmi áramfelvétel ilyenkor megnő 180-200mA-re, a vezérlés ugyanúgy viselkedik, mint amikor áthidalom a D-S lábakat -összes dióda, kerámiakondi kimérése zárlatra - semmi
Mi vezérli a FET-et? Nem valami túl/alulfeszvédős zeneres játék van alatta?
Nullátmenet figyelés van a panelen? A hozzászólás módosítva: Szo, 19:35
Próbáltam visszakövetni a vezetősávokat, de egyelőre nem túl sok sikerrel. A Fet közvetlen közelében van 2db BC847 (N csatornás tranzisztor), az egyikük kollektorára van kötve a Fet Gate-je. Annak kellene bekapcsolnia a Fet-et, de a bázisán lehetetlen feszültségeket mérek (2.2V, 1V). Ezt is próbáltam lekövetni, egyelőre nem sok sikerrel. Elkeseredésemben elkezdtem leszedegetni a többi IC-t, figyelve mikor mi változik. A képen a bal alsó régióban van egy LM224, azt leszedve megszűnik az újraindulgatás, stabilan bekapcsol az elektronika, de a zöld led mellett a piros folyamatosan világít. Úgy gondolom, ott lesz valami gond, meg kell vizsgálnom az abba a műveleti erősítőbe érkező jeleket, mi miatt kapcsol be-ki a vezérlés, ha be van forrasztva.
Még egy tesztet végeztem, a 7805-öt kiforrasztottam, úgy indítva is ugyanúgy "csuklik" a panel. Ebből arra következtettem, hogy biztosan nem a mikrovezérlő felől jön a probléma, valami más lesz a ludas. Idézet: „Próbáltam visszakövetni a vezetősávokat, de egyelőre nem túl sok sikerrel. A” Építs reveng kefét, meg szerezz multimétert ami gyorsan tud szakadást vizsgálni: https://www.youtube.com/watch?v=ehyfmMw29NU A hozzászólás módosítva: Vas, 9:26
Az 1 másodpercenkénti újraindulás biztos, hogy újraindulás? Nem lehet, hogy ez a normális?, nem elég, hogy kívülről adsz neki kraftot, neki a saját tápja kell a normál működéshez, még az AC is.
Az, hogy az elkokat kicserélted, lehet, hogy kevés. Igen, valóban elképesztő feszültségértékeket lehet mérni, akár a bemeneteken is. hörmanék viszonylag masszív vezérléseket csinálnak, de ha gond van velük, akkor megy ám a cumizás, ennél is, hogy meg van már bonyolítva? teljes mértékbe áttekinthetetlen áramkör, szerintem direkt csinálják, hogy ne lehessen javítani. |
Bejelentkezés
Hirdetés |