Fórum témák
» Több friss téma |
Így már többet látni. A legnagyobb tömb lehet a soros tápkondenzátor. Nézd meg, mit írtak rá!
Már 2x leírtam hogy nagy valószínűséggel az a kondi a hibás nem értem miért bonyolítjátok a kérdező életét? Miért kell még három embernek" rátromfolni" arra amit már valaki leírt?
A hozzászólás módosítva: Okt 8, 2016
Idézet: Jobb lesz ha ebből a projektből kiszállsz ! Csak az idejét húzod a kérdezőnek ! Az a kék kondi a hibás és nincs a panelon hálózati trafó ! Legközelebb azt írd le amit tudsz , ne azt amit sejtesz vagy látni vélsz ! Ez nem segítség csak találgatás amit csinálsz . „fekete kocka hálózati trafó. A szögletes kék kondi inkább zavarszűrőnek néz ki.”
VASAL ! Ne haragudj de most írom le neked utoljára , cseréld ki a kék kondit és vége a "kálváriádnak" vagy cserélj ki bármit amit javasolnak a tanult kollégák , és várd a csodát .
A hozzászólás módosítva: Okt 8, 2016
Nem felejtetted el véletlenül? A linkeket köszönöm!
Így könnyű! Te pontosan tudod, mi hol van a panelon, mi csak sejtjük, mert a neten is csak apró képek vannak fenn.
Igen én már láttam már "élőben "
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2016
Erbe ha valamit nem tudsz az nem baj. Ilyenkor bölcsebb dolog halgatni és nem produkálni.
Szevasz!
Kérdésedből ítélve, igen. Csak azt tudnám mit? Kérlek emlékeztess. Kösz, üdv: StMiklo
Rendben jövő héten veszek hozzá alkatrészt kicserélem kondenzátor köszönöm a segítséget mindenképpen írok mi lett a vége
Okt 3, 2016
"Ott vannak a kapcsolási értékek, de van inkább hasonló kapcs értékekkel, fejből nem jut eszembe. Ha nem felejtem, holnap megnézem."
Szevasz! Meg mindenkinek...
RANCO termosztátok, ezek kaphatók, szinte lefedik az összes ilyen-olyan gépben lévőt, az eredeti kapcsolási tulajdonságai a legtöbb esetben nem is publikusak. Értelmezés: H: leghidegebb állás ki/be kapcsolási értékei M: legmelegebb állás ki/be kapcsolási értékei. Ezen két szélső érték között lehet állítani. K50H1107 H: -3/+3 M:+7/+12 l=2000 K54H1404 H:-34/-24 M:-16/-12 l=2000 signalos K50H2064 H:-20/-11 M:-11/-2 l=2000 K59L2803 H:-31/+5 M:-22/+5 l= 700 aut.leolv K59L3132 H:-24/+2 M:-14/+2 l=1500 aut.leolv K59H1303 H:-21/+4.5 M:-6/+4.5 L=2000 aut.leolv K59H2808 H:-25/+2.5 M:-15/+2.5 aut.leolv K59H2805 H:-28/+5 M:-11/+5 L=1500 aut.leolv K60L 2024 H:-19/-9 M:-11/-1 l=1600 félautomata K61L1502 H:-20/+6 M:-6/+6 L:2000 jéggéphez, váltókontaktus! Még persze van ezeken kívül is, de azok már "messze vannak" egy háztartási hűtő funkcióitól. A K59 családnál a visszakapcsolás a kikapcsolási értéktől függetlenül mindig ugyanannyi, és + os érték, így minden járási ciklus után LEOLVADÁS (nem leolvasztás!) következik be, ettől mondják automata leolvasztásúnak. A félautomata, a középen lévő gomb megnyomásával a beállítási értéktől függetlenül (ami általában - ban van) ca. +5 értéknéknél kapcsol vissza, amikor ugye bekövetkezett a leolvadás. A signálos a fagyasztók termosztátja, bekötése is más, mert van egy SIGNAL csatlakozása. Ez gyújtja a piros (gond van a fagyasztó hőfokával) lámpát, ezt mindig a névleges beállított értéknél 5C-al magasabban teszi. Azért is van rajta piros lámpa, mert ellentétben a normál térrel, olykor napokig sincs kinyitva a mélyhűtő, nem lenne észlelhető, ha valami gond van. Ha ez gyullad, nem nyitogatni, ne hagyjunk meleget bejutni, szerelőt hívni! Ezeknél nincs is kikapcsolási funkció (0-ás állás), nehogy szabályozáskor véletlenül kikapcsolásra kerüljön és az áru megromoljon. Ilyenkor persze a piros lámpa se gyulladna. Hasznosítsátok, üdv: StMiklos A hozzászólás módosítva: Okt 11, 2016
Köszönöm a válaszokat, kicseréltem a kondikat, tökéletesen megy a gép!
Kicserélték a kondikat sajnos a hiba továbbra is megmaradt a feszültség csökenésért felelős alkatrészt nem kaptam mert kondenzátor és ellenállás van egybe építve és az ellenállás teljesítményét nem sikerült kideríteni. De jövő héten újra neki esek.
A boltban ajánloták még hogy esetleg a 2 tranzisztort is érdemes lehet kicserélni
Bocsi, de az összes kondicseréjét az eltelt idő miatt javaslom, az üzemóra függvényében az egyiknek annyi, majd szépen sorba jön a többi is. Példa a Tecso fénycsövek cseréje. kb 3500 fénycsőből 20 nem megy az átlagos üzemóra 80% ánál. Kb ilyenkor cserélik az összeset az esetleges hibát is javítják. Amikor a felénél voltunk, a kicserélt oldal láthatóan világosabb volt. Kondinál a hűtő melegebb részeinél van pl a komp, felett, a kondi mögött, vagy akár elöl fejmagasság felett a vez panel. ez mind az átlagos 20°C-tól magasabb üzemi környezetben. A kondenzátorok paraméterei az üzemi hőmérséklet függvényében logaritmikusan romlanak. Ettől függetlenül a hibás alkatrész az általad említett blokk kondi, ezt elfogadom. Cseréje után a gép elindul, de fél-, egy év múlva bontsuk ki újra, a többi közül egy miatt? És megint a következő miatt? Nem bántani akartalak,tudom tutira tudod a hibáját, bár én alkatrészteszterrel is átnézem a kivett és a berakandó példányokat. Ha nincs, érdemes elektronikai-, RTV-műszerésszel megnézetni, olyannal akinek van. Érdemes a gyártási időt is nézni a fent említett okok miatt. A fiatalabb statisztikai alapon tovább jó. A legmmagasabb hőfokállót illik berakni amit be lehet szerezni.
Sziasztok, bocsi az offért
LIEBHERR CTP 2521 szerintetek jó vétel lenne? Jól látom, hogy alap esetben, ez egy 120 ezres gép?
Ezekben az elektronikákban az elkók hibája elenyésző (pályafutásom alatt még nem találkoztam ilyennel) Az elektronika a legtöbb készülékben a normál tér tetején van elhelyezve egy viszonylag kevéssé elszigetelt részen "majdnem a hűtött térben" tehát a kiszáradásuk szinte teljesen kizárható . és össze sem hasonlítható ez az elektronika egy magasan elhelyezett fénycsőinverterrel .
A a hűtőben kicseréltem a javasolt kondenzátorok illetve két darab tranzisztor amit ha jól értelmeztem a feszültség szabályzás hoz van köze de sajnos nem sikerült és a hiba hogy fennáll
Idézet: Őt is cserélted? „a feszültség csökenésért felelős alkatrészt”
Sziasztok
Polar kombi hűtőm egyik napról a másikra elromlott. Hiba jelensége, a kompresszor melegszik, és a fehér ellenállás is a képen, az oldalán, nagyon! A kompresszor áram alá helyezés után próbál elindulni, de mintha működne, de kb 5 másodperc után leáll, és ezt csinálja folyamatosan, leállás után kis idővel újra megpróbál elindulni, de mindig 5 másodperc múlva leáll, ezt végtelenségig csinálná, ha hagynám áram alatt. Persze hűteni semmi. Belső világítás van. Laikus vagyok, gépészmérnök, de hűtőhöz nem értek. Szerintetek mi lehet a baja?
Ha szerencséd van csak az indítórelét kell cserélned , ha nincs akkor kompresszort.
Szia
Köszi a választ, ezt hogy tudom eldönteni kizárni, hogy indító relé, vagy kompresszor? Ha kompresszor, akkor bármilyen jó helyette? Mert van két rossz, de jó kompresszorú hűtőm .
Igen kicserélték mindent hatalmas 320 forint volt az alkatrészek ára de sajna nem sikerült úgyan úgy fennmaradt a hiba össze vissza müködik
|
Bejelentkezés
Hirdetés |