Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Központi zár
Sziasztok! Egy dupla tolóajtós Ford Connectbe építettem be egy központi zár szettet. 2db 5 vezetékes motor és 3db 2 vezetékes motor volt a szettben. A bekötés után azt a hibát tapasztalom, hogy a bal oldali tolóajtó motorja hol működik hol nem. Az anyós oldali 5 vezetékes motor esetében csak a zöld és kék vezetéket kötöttem be. Okozhatja ez a hibát? Köszönöm a segítséget.
Hogyan kötötted be? Milyen szett? Központi vezérlője van? A holműködiknek sima kontakthiba is lehet az oka.
Mivel tolóajtó, érintkezőkön keresztül működtethető. Az összes motor párhuzamosan van a legtöbb vezérlőben, ezért ha csak az nem megy, akkor nem érintkezik stabilan. Illetve jó lenne tudni, hogy próbál-e mozdulni, csak nem tud, vagy egyáltalán nem is indul.
Ha egy 5 vezetékes motornak csak a motor kivezetésit kötöd be, onnantól az megegyezik egy 2 vezetékessel, semmi gondot nem okozhat. Vezérlő motor csak 5 vezetékes lehet, hiszen a mikrokapcsoló állása mutatja a vezérlőnek a pozíciót. A hozzászólás módosítva: Júl 4, 2023
Sziasztok. Peugeot 406ba szeretnék beszerelni egy központi zár vezérlőt. 6szál megy a központizárra. Leteszteltem probalámpaval és csak a nyitó jelet találom. Valaki tud segíteni hogy mit csináljak hogy zárjon is? Köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Okt 1, 2023
Sziasztok. Segítséget kérnék. 2007 vw caddy-be szerelek univerzális központizár vezérlőt és a zárás szál megvan de nyitni nem nyit. Hány ohm kell a nyitáshoz? Köszönöm a választ.
Sziasztok!
Van egy 2002-es kombi Opel F Astrám, és sajnos nem működik benne a gyári központi zár. Nincs hozzá távirányító, se riasztó, csak a központi zár. A következő a tünet: Ha nyitva vannak az ajtók, és a vezető oldalt be akarom zárni, akkor a vezető oldali bezáródik (a kulcs miatt), de a többit csak egy pillanatra vezérli meg. Lehet hallani hogy megindulnak a motorok, de a záródás nem történik meg. Olyan mintha nem lenne elég erő a motorokban. Ha az "anyós" oldalt kézzel lenyomom a gombot, és a vezető oldalt is bezárom, és így próbálom nyitni. Akkor ugyan azt csinálja mint záráskor. Leellenőriztem az első két ajtó motorjait, végállásait, vezetékeit. Végállások befutnak a vezérlőhöz. Ezeket én jónak gondolom. Ha a vezérlőt lehúzom a kábel kötegről, és a kábelkötegben feszültséget adok a motoroknak akkor nyitnak, zárnak. Lehet hogy a vezérlő rossz? Nem javítottam még központi zárat. Volna valakinek ötlete, hogy mi lehet még a ludas?
Csak jól éreztem, hogy olyan mintha nem lenne erő a motorokban. Fotokon látszik a hibás forrasztás. Újra forraszta tökéletesen működik.
Szia!
Köszönjük, hogy a hiba okát, javítását is megosztottad!
Sziasztok!
LEXUS IS .220D. 2010. 2AD-FHV. Nyitáskor csak Vezetőajtó nyilik a többi három nem nyilik!! Ez történik: 1.Vezetőoldali ajtó minden létező vezérlési módban ( távadó-- belső.közponizárgombokkal-- külső ajtókilincsel) normálisan NYITHATÓ és ZÁRHATÓ! 2.Összes ajtó ,az összes felsorolt vezérlési módban ZÀRHATÓ! . 3.NYITÁSKOR csak a vezető ajtó nyitható elektromosan , a tõbbi három ajtó kizárólag mechanikusan, belsőkilincs meghuzással nyitható!!! 4.Esetleges szelektiv nyitásbeállitást feltételezve és azt kizárva! : Dupla nyomásra sem nyilik egyik ajtó sem!! 5,Külsőkilincs megfogásakor kb 5-6 irányjelző villogás van. Hibajelzés akarna lenni... 6,Nem manuálisan felhasználó által testreszabható kõzpontizárbeállitási hiba!! Kõszi minden hozzászólást üdvözlettel! Utólagos riasztóból távirányítós központi zárSziasztok! Az a kérdésem, hogy utólagos riasztóból hogy lehet távirányítós központi zárat csinálni?Alany egy Skoda Octavia 1
én már több opelbe és szuzukiba szereltem utólagosan, központi zár vezérlős riasztót. a lényeg hogy már eleve központi záras autó lett feltuningolva ahol csak kulccsal nyitásra volt lehetőség. itt általában van egy ajtónyitó és egy záró kontakt/bemenet a gyári központi zárban, ezeket működteted a kulccsal. Az új riasztó nem a motorokat működtette, hanem erre a nyitás és zárás kontakra adott impulzust a nyitó és záró relékkel
de ha a riasztó funkció nem fontos akkor elég egy kétcsatornás távirányítós relé A hozzászólás módosítva: Ápr 15, 2025
Szerintem "központi zárat"... sehogy! Esetleg távirányítós központi zár vezérlést... Kérdés az ajtók motoros zárai milyenek, gyáriak, utólagosak, vagy nincs benne semmilyen...?
Pl.az egyterű Skodámban csak a csomagtér ajtóban van motor, a négy ajtóban nincs. Konkrét műszaki adatok megadása nélkül mit vársz tőlünk?
Bocsánat, még kezdő vagyok ebben az az autóelektronikában, azt biztosra tudom hogy minden zárat gyári motor működtet. Riasztónak van egy reléje ami épp olyan, mint a kürt reléje.
Egy 2000- es évjáratú skoda octaviarol van szó. A probléma az hogy nem én szereltem be az utólagos riasztót, így a típusát nemtudtam megállapítani. A távirányítóján két gomb van, abból egy gombal nyomom be a riasztás és ugyan azzal a gombal kapcsolom ki. Központi zárSziasztok! Suzuki Swift -2006- A gyári távirányítóval működtetett központi zár egyik napról nem tette a dolgát! Kétgombos gyári ki-be kapcsolós suzuki kulcs. Elemcsere megtörtént, semmi változás, egyáltalán nem működteti az ajtó zár ki-be nyitását csak a kulcs mechanikus használatával lehet működtetni a k.p. zárat . Mindkét kulccsal kipróbálva , de nem működik. A manuális tanítást elvégezve az autó végig csinálja a ,,tanítást,, de a távirányító ez után sem funkcionál... Mi lehet a hiba? Mindkét távirányító elromlott? |
Bejelentkezés
Hirdetés |