Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   137 / 137
(#) VIM válasza Gelemb hozzászólására (») Feb 15, 2024 /
 
Szia! Azt ellenőrizd le, hogy az irányjelzők izzói kapnak e testet mindkét oldali lámpatestben ill. más világítási probléma nem adódik ebből a hibából pl. féklámpa ha működik akkor. A relét levett burkolattal lehet vizsgálni, hogy az érintkezik e vagy be van égve az érintkezője stb. Az irányjelző relé miért nem a foglalatában van a biztitáblában?
(#) Gelemb válasza VIM hozzászólására (») Feb 18, 2024 /
 
Szia! Az irányjelzők test pontjai elvileg hátul jók! Elől még utána járok (ha van, nem tudom biztosan) de szerintem azokkal sem lesz baj!
A relékkel meg teljesen megakadtam! Föleg, hogy van benne tákolás!
Olvastam a javitási könyvben, hogy hidaljam át a kapcsolt szálat a relé alatt..
Ez mennyire müködő képes dolog? Nem szeretnék nagyobb kárt okozni csak azért
(#) Gelemb válasza VIM hozzászólására (») Feb 18, 2024 /
 
Majdnem elfelejtettem mondani!
Az autón van vonohorog! Lehetséges, hogy ezért vannak furcsa helyen relék?
Persze ez csak egy felvetés!
(#) VIM válasza Gelemb hozzászólására (») Feb 19, 2024 /
 
Pedig az az irányjelző relé (ütemadó) pozitív szálába szokott bekötve lenni és ha a bekötéssel vagy ezzel az utánfutó visszajelzővel van probléma az kihat az irányjelzés egészére. Meg kell keresni, hogy ez hová van bekötve és a kötések meg a visszajelzőt tartalmazó kapcsolás jó e.
(#) Georgee hozzászólása Márc 13, 2024 /
 
Sziasztok!
Valaki járt már úgy, hogy a hibakód olvasó nem látja az ECU-t? Van valahol esetleg biztosíték vagy merre keressem a hibát? Másik autóval tökéletesen kommunikál (opcom). Az autó egyébként indul, tehát az ECU is teszi a dolgát.
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2024
(#) levaitamas válasza Georgee hozzászólására (») Márc 13, 2024 /
 
Szia!
Hasonló hibával foglalkoztam, igaz ott nem indult az autó, a műszerfal sem működött.
A tűzfalon a tengelykapcsoló pedál fölött van egy átvezető, nekem ott voltak érintkezési gondok.
(#) Georgee válasza levaitamas hozzászólására (») Márc 13, 2024 /
 
Ránézek.
(#) antikzsolt hozzászólása Márc 18, 2024 /
 
Már egy ideje szenvedek az opelommal.
1990 astra 1.8 g
Gondol egyet és a km mutató víz és üzemanyagjelző leesik és elsötétül. Majd egy idő után újra éled. Hiába állítom le a motort nem indul újra valami tipp hogy melyre induljak el?
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2024
(#) Hp41C válasza antikzsolt hozzászólására (») Márc 18, 2024 /
 
(#) antikzsolt válasza Hp41C hozzászólására (») Márc 18, 2024 /
 
Köszi.
Ezzel már el tudok menni a szerelőhöz. Péntek este menet közben megint megállt és nem akart újra indulni. Szerencsétlenségemre bekaptam egy radart és vakuzott is, nem tudom mennyivel, de több mint 50km/h volt Persze a szerelőnél egyszer sem csinálta és indításkor én sem tudtam előcsalogatni egyszer sem hogy levideózzam. A szerelő meg nem foglalkozott vele tovább érdemben csak azt mondta hogy akkor vigyem el ha megvan a hiba
(#) Hp41C válasza antikzsolt hozzászólására (») Márc 18, 2024 /
 
A javítás egy megfelelő méretű radir behelyezése volt a műszerfal mögé, ami csatlakozóját nem engedte mozogni. Magad is meg tudod csinálni. Az auto indult, ha a műszerfal csatlakoztatva volt, az indítás után a csatlakozót lehúzva tovább járt a motor. Ha ekkor leállították, már nem indult. A műszerfal csatlakoztatása után indult megint.

Idézet:
„...csak azt mondta hogy akkor vigyem el ha megvan a hiba...”

Akkor nem indul. Ha odaszállítatom, akkor a rázástól megjavulhat. Ronda egy hiba volt.
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2024
(#) antikzsolt válasza Hp41C hozzászólására (») Márc 19, 2024 /
 
Elég könnyen javítható hibának hangzik. De inkább szerviz csinálja meg mert ha jön a büntetés akkor tudok rá hivatkozni hogy átmenetileg nem ment a km óra. Ez a +1km többel megyek és büntetnek kész vicc De két 40.000ft csekket nincs kedvem kifizetni a két fényképért főleg úgy hogy eddig 0 pontom és büntetésem volt.
(#) LilSide hozzászólása Sze, 8:50 /
 
Szép napot mindenkinek.
Volna egy olyan problémám az Opel astra g x14xe motoral szerelt kocsimal hogy egyszer csak nem indult, az önimditó meg sem mozdul kiszereltem leprobáztam semmi baja, raktamfel egy másikat ami szintén jó de az sem teker a helyén,
Gyújtásra világit minden viszza jelsző de inditásra semi nem történik úgyan úgy csak világitanak a vissza jelzők.
Ha valaki találkozot már esetleg ezel a problémával és meg is tudta oldani és le írná nekem a hiba okát meg köszöném. "Az akkumlátor jó"
(#) elektrorudi válasza LilSide hozzászólására (») Sze, 17:13 /
 
Szia!
Nem vagyok egy autó mágus, de meg kellene nézni, hogy a bendix kap-e áramot? Kattan? Ha nem, lehet, hogy a gyújtás kapcsoló körül nem érintkezik valami, eltört a vezeték, lecsúszott / korrodált a saru, ilyesmi. Szerintem a szerelők is valahogy így haladnak a hibakereséssel.
(#) sany válasza LilSide hozzászólására (») Sze, 18:02 /
 
Biztosan van biztosítéka az önindító motornak is. Esetleg keress kiégett biztosítékot.
(#) Gafly válasza sany hozzászólására (») Sze, 18:52 /
 
Idézet:
„Biztosan van biztosítéka az önindító motornak is.”

Olvadó
(#) LilSide válasza elektrorudi hozzászólására (») Sze, 19:06 /
 
Hello
gyújtáskapcsolo részénél nincs gond sajnos. Igen ezekel kel kezdeni de ezeket már ki lötem a sorbol nem megy ki az inditó áram az 50 szálon az öninditoig valahol szakadás vagy netán rágás lehet. Közben meg találtam hozzá való javitási szerelési könyvet igy legalább látom a kapcsolási rajzot.
(#) LilSide válasza sany hozzászólására (») Sze, 19:14 /
 
Hello
Kapcsolási rajzon nincs az 50 fekete piros inditó szálon sehol biztositék semm relé.
(#) miselino52 hozzászólása Sze, 19:46 /
 
Üdv! A problémám a következő: Felkapcsolom a ködlámpát, belül a nyomógomb világit, de a ködlámpa nem működik. Izzók jók de nem kap áramot egyik sem. Valaki tudna tanácsot adni? Elől a biztosíték táblában az összes biztit átnéztem jók. Köszönöm. A Kocsi Opel h asztra combi.
A hozzászólás módosítva: Sze, 19:52
(#) VIM válasza LilSide hozzászólására (») Csü, 8:17 / 1
 
Szia! Az immobiliser nem okozhatja ezt az indítási tilalmat? Az ECU-ba fut be a sebváltótól egy be meg egy kimenet és ha a váltóban nem a megfelelő állásban van rögzülve a fokozat talán az is okozhat ilyen tiltást. A kocsi hasz álatijában nincs róla említés?
(#) LilSide válasza VIM hozzászólására (») Csü, 8:29 /
 
Hello. Hogyha a képen erre az ecu ra gondolsz amit be karikáztam akkor az csak az automata váltonál van a mehanikusnál nincs. Az immoval nincs gond sajnos.
(#) sany válasza LilSide hozzászólására (») Csü, 8:51 /
 
Pedig jobb lenne, ha lenne olvadó! biztosíték. Ha 5-ös az indítómotor abban van valami relé, a rajz szerint. Igaz nem az lesz a hibája a kocsinak.
(#) Georgee válasza VIM hozzászólására (») Csü, 9:14 /
 
X14/16 motornál, Immo tiltás esetén forgatja az önindítót, mellette a MIL villog. De nem indítja a motort.
A hozzászólás módosítva: Csü, 9:16
(#) Georgee válasza sany hozzászólására (») Csü, 9:31 / 2
 
Nem lesz biztosíték, direktbe van kötve. A generátorról lejön a tőltő kábel, az indítón leágazva megy az akku felé. A gyújtáskapcsolót a motortér felől az F1 biztosítja, ha az kimegy, akkor lényegében a kocsi bent gyújtáson nem "éled". A bendixhez a behúzó vezeték az X2 X16 csatlakozókon megy ki, az X2 a tűzfalon a váltó és a fék között található, az X16 meg az akku felett egy érdekes csatlakozó, nem nehéz megalálni.

LilSide csatoltam egy kapcsrajzot, ez a rajz biztos a gyári rajz. Direktbe nem lesz biztosítva a starter. Érdemes az indító motor környékén a saruk állapotát is megnézni, mert ott kap hideget, meleget, vizet stb, tehát lehet a saru belseje van eloxidálódva, ami már bőven elég, hogy az ellenállása miatt essen annyi fesz, hogy ne induljon. Illetve ahogy fentebb is írtam, x2 X16on fut az indító vezeték a bendixre. Ott is érdemes mérni (piros szakasz). Ha esetleg kell a kapcsrajz írj rám átdobom
A hozzászólás módosítva: Csü, 9:32
(#) LilSide válasza Georgee hozzászólására (») Csü, 10:12 /
 
Köszönöm a segitséget. Holnap lesz rá időm meg fogom nézni a leirásod szerint a dolgokat. Többnyire kábel gondlehet de ez majd holnap kifogderülni.
(#) sany válasza Georgee hozzászólására (») Csü, 10:46 /
 
Aha, az F1 a fő olvadó biztosíték. Akkor valahol tényleg érintkezési hiba lehet.
(#) Georgee válasza sany hozzászólására (») Csü, 10:56 /
 
Teszem hozzá az F1, F2 stb., az a motortérben van az akku mellett, ami meg pl F1.21 az első szám a motortérben lévő biztosítékot jelöli, a második pedig a beltérben a kis biztiknek a helyét.
(#) Georgee válasza miselino52 hozzászólására (») Csü, 11:01 /
 
R6 relé a biztitáblán kattan? F12 biztosítékon van feszültség? Ha a relé kattan, vagy a relé csatlakozói vannak már elkoszolódva, vagy valahol vezeték, kötés hiba van. Ha nem kattan a relé, akkor kapcsoló körül is lehet a hiba.
Nem írtál évjáratot. Lehet, hogy 2002 után már úgy van csinálva, hogy gyújtáson és csak akkor működik, ha a hátsó ködzáró is működik.
(#) miselino52 válasza Georgee hozzászólására (») Csü, 19:08 /
 
Szia! 2009-es évjárat köszi a segítséget, megnézem amit írtál.
(#) zoly15 válasza miselino52 hozzászólására (») Pé, 20:23 /
 
A H astra mar egy can-bus altal felugyelt rendszer!
Minden egyes kimeneti porton meri az aramot.. van min es max ertek, ha ezeken kivul esik, letiltja az adott kimenetet! Tehat ha pl kontakthibaz az izzod, akkor tiltja. Magatol nem is kapcsolja vissza, meg ha elharul a hiba is, hanem kozponti zarral le kell zarni az autot 5-10 percre, es ha minden oke, mukodni fog!
Következő: »»   137 / 137
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem