Csak egy aprót tévedsz...
Ugyanis a terveket nem elég megcsináltatni és a hatóságnak engedélyezni, majd hatósági vizsgára vinni a járművet az engedély lejárta (1 év) előtt. Elő fognak írni egy pár olyan vizsgálatot, amit csak 1-2 helyen végeznek az országban (pl. KTI - TÜV NORD Kft), s ezek lesznek a zsebbenyúlósak. Példának okáért az elektromágneses interferenciavizsgálat a teljes járműre (az, hogy az alkatrészek egyenként rendben vannak, a lőtéri kutyát nem érdekli, mondhatni természetes elvárás, de egyben összerakva is jó lesz-e?) - na ez a vizsgálat milliós tétel ám

S ezen kívül lesz még, amit kitalálnak, mert nem szeretik az újat, a nem gyárit. Mire valaki teljesen hivatalosan minden előírt vizsgálatot megcsinálva forgalomba akarja helyezni a járművét, az ilyen hercehurcára fog többmilliót költeni és rájön, hogy az építés örömén kívül nem is olyan előnyös saját magának megcsinálni, mikor vehetett volna annyiból egyet készen, nyűg nélkül.
Megint leégett egy elautó a töltőn.
Link, vagy képek, vagy valami?
A felnije BMW i3-nak néz ki.
kép
"Az akkumulátor és a motorok kifinomult vezérlése és hűtése lehetővé teszi a szünetmentes intenzív terhelést" Ezek szerint, valami még nem tökéletes...
Nézd meg. hogy működik ez az Oroszoknál, nagyon jó.