Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Szélessávú lambda szonda
 
Témaindító: Pawell, idő: Ápr 12, 2007
Lapozás: OK   11 / 11
(#) Tdunker válasza roka hozzászólására (») Dec 12, 2016 /
 
Szia,

Köszi,

17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent

A fehér PUMP current vezetéket cseréltem a szondától egészen az ECU-ig. Arra gondoltam még hátha a negatív szál a hibás, de a negatív az közös a Nernst celláéval, illetve ha az lenne szakadt akkor nem csak ezt a hibát dobná, elméletileg. Cseréljem a negatívot is? Köszi
(#) roka válasza Tdunker hozzászólására (») Dec 12, 2016 /
 
Normális szondát vegyél bele.
(#) bihari laci hozzászólása Feb 16, 2017 /
 
Sziasztok ,segitcség kellene ,mi a külömbség az 5 vezetékes lambda szonda között , amejkbe 1kék szál van ,és amejkbe 1 piros a többi szin talál ,számit valamit? vwgolf4 1.6
A hozzászólás módosítva: Feb 16, 2017
(#) AZoli válasza bihari laci hozzászólására (») Feb 16, 2017 /
 
Az egyik Bosch, a másik NTK szerintem. Ha így van, nem cserélhető fel a kettő.
(#) Bakancsok hozzászólása 8:10 /
 
Sziasztok!

A véleményetekre lenne szükségem.

Szilárd tüzelésű kazán hatásfokát szeretném "ellenőrizni".

Mégpedig, az autóhoz hasonló módon monitoroznám a füst oxigén tartalmát, viszont ott akadtam el, hogy az autóban lévő szonda sem állandó fűtést kap. Itt is meg kell oldanom, hogy ne állandó fűtést kapjon vagy teljesen mindegy, netalántán: fűtés bekapcs - jel mérés - fűtés kikapcs periódusokkal tudnék méregetni??
(#) AZoli válasza Bakancsok hozzászólására (») 14:50 /
 
Ha visszaolvasol, ott volt szó róla hogy komplett meghajtóáramkör kell hozzá, és a fűtését is a cella belső ellenállása alapján kell szabályozni.
Ráadásul szerintem nagyon gyorsan kormolódik, csak alkalmi mérésre lehetne használni.
Következő: »»   11 / 11
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2017. Feb, 28. Kedd
15:35:04
Jelenleg 461 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu