Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés
 
Témaindító: saca2, idő: Feb 8, 2009
Lapozás: OK   129 / 129
(#) Pali79 válasza macc152 hozzászólására (») Jan 11, 2019 / 1
 
Ha elektromos szempontból nézzük és a motor beköthető csillagba akkor a névleges teljesítménynek kb 60%-t tudja a motor.
Egy adattábla a motorról sokat segítene.
A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2019
(#) macc152 hozzászólása Jan 11, 2019 /
 
Itt a kép az adat tábláról.
(#) Pali79 válasza macc152 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Eszerint be lehet kötni csillagba, ki kell kalkulálni mekkora kondi kell hozzá és menni fog, de gyengébb lesz mint 3 fázisról az biztos.
(#) macc152 válasza Pali79 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Indító kondi kell rá esetleg? Olyan felállásban akarok építeni egy kompit, hogy a tartály, a nyomáskapcsoló/szabályó, visszacsapó szelep megvan egy gyári kompresszorról. Erre akarok rátenni egy defémet egy fázisról meghajtva. Lesz benne elég szufla vajon?
A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2019
(#) Pali79 válasza macc152 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Állandó kondi kell, ökölszabályként 100W-onként 7uF.
(#) yulo5310 válasza Pali79 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Az nagyon sok,4,5_-5 mikrofarad kell állandó,és 20-25 mikro indítónak 100 wattonként.
(#) foxi63 válasza macc152 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Szia!
Nem lesz működőképes szerintem... Először is nem csillagba hanem deltába kell kötni a motort. Ekkor kap legalább az egyik tekercs 230V-ot. A hiba a kevés indító nyomatékkal lesz. Nulla nyomásról még esetleg feltornázza magát, de ha a tartály nyomás alatt van, nem fog elindulni.
Üdv.: Foxi
(#) ridelife válasza foxi63 hozzászólására (») Jan 11, 2019 /
 
Egy toltoagi lefuvoszeleppel lehet fel udna porogni uzemi fordulatra mire elerne a tartalynyomast a toltoszakasz.
(#) blasz válasza borvendeg hozzászólására (») Jan 12, 2019 /
 
Szia én telenyomtam a kis tartályomat fém dörzsi mosogatóval igy megszünt tőle az olaj pára kicsapódás,és valóban az aljától 1cm olaj kell bele csak.
(#) macc152 válasza ridelife hozzászólására (») Jan 12, 2019 /
 
Visszacsapó szelep van a nyomóág végén a tartályon. Indítókondit bele lehet kötni ebbe a rendszerbe valahogy, vagy az csak kézzel szabályozható? Más ötletem nincs mivel tudnám nyomás alatt megkönnyíteni a motor indulását...
A hozzászólás módosítva: Jan 12, 2019
(#) dB_Thunder válasza macc152 hozzászólására (») Jan 12, 2019 /
 
Ilyen relé tudja az indítókondit kapcsolni
Illetve időzítővel tudnád még a lefúvószelepet nyitva tartani, a felpörgés idejére.
(#) macc152 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Jan 12, 2019 /
 
Üzemi is indító kondit milyen teljesítménnyel számoljam, ha az adat táblán az egyfázisú feszültség még 220V-ra van megadva, de mostanság már 240 körüli az érték.
(#) Zoltya hozzászólása Csü, 17:23 /
 
Hello valaki segitsen. Összeraktam egy kompresszort. Na már most Levágja az automatát 16A os de csak akkor mikor bevan kötve a nyomáskapcsolo Condor MDR1 es tipus van rajt. De ha directbe köttöm a hálozatra a motor pöcre elindul semmi gond nélkül a motor egy IMI 220v 1.1kw 1450 es fordulatu. Nem melegszik csak az űzemi hö ami normális. Mi lehet a baj? A matricát ne nézd volt egy itthon
A hozzászólás módosítva: Csü, 17:24
(#) Pali79 válasza Zoltya hozzászólására (») Csü, 18:02 /
 
Biztos jól kötötted be a nyomáskapcsolót? Hogyan kötötted direktbe?
(#) Zoltya válasza Pali79 hozzászólására (») Csü, 18:09 /
 
Ezt ugy értem hogy kikötöttem a nyomáskapcsolobol és egy dugot tettem rá.
(#) Zoltya válasza Pali79 hozzászólására (») Csü, 18:22 /
 
Kicsit sötét van de lehet azért látni.
(#) VIM válasza Zoltya hozzászólására (») Csü, 19:56 / 1
 
Szia! A bekötési pontok elnevezéseiből egyértelmű, hogy mit hová kell kötni. A felső kettő pontra a hálózati becsatlakozás L és N az alsó kettőbe a motor csatlakozik. Remélhetőleg nem étek meg nagyon az érintkezők .... Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Csü, 19:57
(#) Pali79 válasza Zoltya hozzászólására (») Csü, 19:56 / 1
 
Próbáld úgy, hogy a két barnát egymás alá kötöd és a kékeket ugyanígy.
A hozzászólás módosítva: Csü, 20:03
(#) VIM válasza Pali79 hozzászólására (») Csü, 20:00 / 1
 
Például: Bővebben: Link
(#) Pali79 válasza VIM hozzászólására (») Csü, 20:03 / 1
 
Igen, pont így gondoltam.
(#) Zoltya hozzászólása Csü, 20:29 /
 
Nagyon szépen köszönöm!!! A mechanikus dolgok jobban mennek mint az elektromos dolgok.... Ez van Nem volt idejük meg égni mindjárt levágta az automatát...
(#) VIM válasza Zoltya hozzászólására (») Csü, 20:37 /
 
Jól néz ki a kompresszorod. Én is most fogtam hozzá egy kéthengeres Csepellel, háromfázisú 960f/p-1440W-os motorral, autógáz tartállyal stb. Ha készen leszek rakok fel majd képeket.
(#) yulo5310 válasza VIM hozzászólására (») Csü, 22:53 /
 
Az az 1440 W nagyon gyanús,az fordulatszám szokott lenni!
(#) VIM válasza yulo5310 hozzászólására (») Pé, 9:03 /
 
Igazad van, 60W oda. A teljesítménye 1.5kW, rosszul emlékeztem.
(#) Pali79 válasza VIM hozzászólására (») Pé, 9:11 /
 
Húh, nem egy mai darab. Biztos megélt már ezt-azt.
Következő: »»   129 / 129
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu