Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés
 
Témaindító: saca2, idő: Feb 8, 2009
Lapozás: OK   123 / 123
(#) Stewe válasza Mittu21 hozzászólására (») Márc 28, 2018 /
 
AZ ajzatnál nehézkes lenne.
Műszer árammérésre, egyik mérőzsinórt a negatív sarura, a másikat a dugó oldalsó érintkezőjéhez, a dugó csúcsát pedig a pozitív saruhoz.
(#) Mittu21 válasza Stewe hozzászólására (») Márc 28, 2018 /
 
Ok, köszi! Majd megírom az eredményeket, hátha a jövőben valaki másnak is ilyen problémája lenne.
(#) jeszi2 hozzászólása Márc 28, 2018 /
 
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy a TK200-as kompresszor kilövi a szikeringet.
Mitől lehet ez, találkozott már hasonlóval valaki?
A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2018
Moderált hozzászólás
(#) zolika60 válasza jeszi2 hozzászólására (») Márc 28, 2018 /
 
Nem tud a forgattyúsházból távozni a levegő.
(#) jeszi2 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 28, 2018 /
 
Kköszönöm, hogy foglalkozol a problémámmal!
Ezt milyen megoldással szoktátok orvosolni?
A hozzászólás módosítva: Márc 30, 2018
Moderált hozzászólás
(#) zolika60 válasza jeszi2 hozzászólására (») Márc 28, 2018 /
 
Hagyni kell valami szuszogó nyílást. Az enyémen a forgattyúsházba kötött kis tartályon keresztül szellőzik. Menet közben ide felnyom megy kis olajat is, de amikor megáll szépen visszaszivárog a helyére.
(#) fulesdugo válasza jeszi2 hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Szia ! Az elején sok gondot okozott, aztán így lett megoldva. Nincs vele probléma már vagy 15 éve szolgál egy festőműhelyt.
(#) fulesdugo válasza jeszi2 hozzászólására (») Márc 29, 2018 /
 
Olajszint Nekem a lyuk felső pereméig van, tehát kb. 2 cm. Így alsó holtpontba beleérnek a hajtókarok és szórják.
(#) Alexandr hozzászólása Ápr 14, 2018 /
 
SOS!
Először is szeretném megköszönni a befogadást!
Másrészt adott egy piros emeletes londonbusz 1962-ből aminek a légsűritő kompresszora felmondta a szolgálatot, gyanitom olajhiány miatt tört egy hajtókar és egy dugó. /A hengefej és a főtengely valamint a ház szemre megúszták, /régi világba gyártott massziv darabok./
Olyan nem ilyedős komoly és elszánt szakember, cég segitségét keresem aki életre tudná kelteni a kicsikét mivel pótolhatatlan, a sehol se beszrezhető kategoriába tartozik. Céget, szakembert keresek aki a törött alkatrészeket le tudja gyártani vagy gyártatni, beszerzi a felújitáshoz szükséges dolgokat illetve a kompresszort felújitja, ezzel újra mozgáképessé tesz egy angol legendát!
E-mailcimem: sakir.bedi@gmail.com Tel:06702462002 !
Ha tudnátok profi szakembert, céget ajánlani ezügyben, előre is nagyon KÖSZÖNÖM!
Alex
(#) merlingerin válasza Alexandr hozzászólására (») Ápr 14, 2018 /
 
Szia!

Bővebben: Link

Itt próbálkoznék első körben. Ha nem vállalják, mondanak valakit.
(#) Alexandr válasza merlingerin hozzászólására (») Ápr 16, 2018 /
 
Köszönöm a tippet, holnap hivom őket!
(#) Tetye hozzászólása Máj 21, 2018 /
 
Sziasztok!
Esetleg abban tudna segíteni valaki hogy 2 hengeres Csepel kompresszorhoz holt tudnék gyűrűket, tömítéseket, szelepeket venni? Fel kellene újítanom amit vettem.
Köszönöm!
(#) Melphi hozzászólása Máj 24, 2018 /
 
Sziasztok!

Vettem ma egy W50-es IFA légsűrítőt, de nem volt rajta a gyári ékszíjtárcsa, esetleg valaki tudna nekem pár adatot adni róla, az átmérőt, és a szíj méretet?

Köszönöm
(#) witi válasza Melphi hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Hali!
A külső átmérő 150 mm, az ékszíj 12,5-ös szelvényű. A furat adatait nem tudom, az viszont engem is érdekelne ( a kúp szöge főleg).
(#) Melphi válasza witi hozzászólására (») Máj 24, 2018 /
 
Szia! Azt meg èn fogom tudni megadni, holnap lemérem, ha nem előznek meg.
Köszönöm.
(#) pjg válasza Alexandr hozzászólására (») Jún 9, 2018 /
 
Horváth Miklós Balatonszárszó. Ő profi, de, hogy van e rá szabad kapacitása?....
(#) otisz hozzászólása Jún 14, 2018 /
 
Sziasztok, építettem egy kompresszort, de egy is problémába ütköztem a motor bekötésével kapcsolatba. A motor teljesítménye 2,2KW, 240V AC, a kérdésem pedig a következő: 4 kábel jön ki a motorból egy piros, egy kék, egy sárga és egy fekete. Mértem ellenállást a tekercseken és a követező értékeket kaptam, piros - fekete 3,2 ohm , kék - sárga 1,7 ohm, azt szeretném megtudni melyiket hova kössem illetve a kondi hova fog kerülni és milyen értékű?? És még ha bekötés után a forgásirány nem megfelelő, hogy tudom a forgásirányt megváltoztatni? Válaszaitokat előre is köszönöm
(#) witi válasza otisz hozzászólására (») Jún 14, 2018 /
 
Hali!
Ez inkább ebbe a topikba való kérdés.
Szerintem kérj meg egy moderátort hogy helyezzék át.
(#) Melphi hozzászólása Hé, 19:29 /
 
Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek, volt egy kis időm és fel tudtam újítani a légsűrítőt, és egy motort is kaptam hozzá a motor 1500W 2880f/min-es és egy 80mm-es tárcsa van rajta, a légsűrítőn meg 160mm-es tárcsa van, akkor elméletileg a légsűrítőre tengelyén nem egész 1440f/min lesz, azt írja az adatlap hogy max 2000f/min, szerintetek így okés lehet a dolog?

Köszönöm.
A hozzászólás módosítva: Hé, 19:30

Névtelen.gif
    
(#) witi válasza Melphi hozzászólására (») Kedd, 8:21 /
 
Hali!
Jó lesz az, bár a kompresszor szíjtárcsája csak 150 mm ha jól emlékszem (lehet hogy tévedek). Mivel a motor tárcsa átmérője fele a kompresszorénak így a fordulat is feleződik.
D1/D2=N1/N2
(#) dB_Thunder válasza Melphi hozzászólására (») Kedd, 8:41 /
 
Első ránézésre a friss szerzeményemen is ugyanilyen kompresszor van.
Lehetne tudni a típusát?
Én elforgattam a hengert, hogy a szívó, nyomó nyílás ne a tengely felé nézzen
(#) witi válasza dB_Thunder hozzászólására (») Kedd, 20:14 /
 
Hali!
Régebben már feltettem az adattábláját ITT .Amúgy IFA kompresszor.
(#) Melphi válasza dB_Thunder hozzászólására (») Kedd, 21:24 /
 
Szia!

Ez egy IFA W50 légsűrítő.
(#) Melphi válasza witi hozzászólására (») Kedd, 21:25 /
 
Köszönöm hogy megerősítettél, így már nyugodtabb vagyok.
Következő: »»   123 / 123
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu