Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
van egy problémám a hátso elektromos ablakemelovel octávia-98-as évjárat.Kicseréltem a motrot és minden mukodott vagy 10-percig asztán még a centrálzár se mukodott az egész auton széjelhuztam a motortol a kábelozást asztán viszaduktam és utána megint mukodott minden 10-percig utánna megint semi,est tobbszor megismételve és mindig ugyan az.ha valaki tud segitsen KÖSZÖNÖM.
Sziasztok Fórumtársak,
Lenne pár kérdésem. Hónapok óta figyelem a váltómat,1 es 2 es váltáskor akadozik ,műanyagos nyikorgása van. kb 2 napja észrevettem egy 100km es út közben hogy nem nyikorog és sokkal szebben veszi be a sebességeket. Mitöl lehetett a javulás?esetleg felhígult az olajam?alapban netán túl l sűrű? Érdemes lenne váltó olajat cserélnem? Kocsi adatok:- octavia 1.es 2005 11.havi BFQ motorkód Várom segítő válaszaitokat,üdv
Szia. Az a műanyag a váltókaron lévő csukló, vagyis inkább gömbfej. Szedd fel a műbőr huzatot, s jól zsírozd be gépzsírral!
Köszi a tippet,
és esetleg valami vélemény a láltóval kapcsolatban? 146000km van benne. köszi
Idézet: „s jól zsírozd be gépzsírral!” Márminthogy vazelinnal (gyógyszertár). Mert az átlag gépzsírban levő ásványi olaj származékok megeszik a műanyagot...
Ha még nem volt olaj cserélve benne, akkor nem fog neki ártani egy csere.
Szia !
Lehet, hogy nekem sem ártana egy kis zsírozás: a műbőr huzatot hogyan kell felszedni, van-e valami buktatója ?! Steve
Megfogod a tövénél a kerettel együtt, s kiemeled. Emlékeim szerint az összes skodri egyforma ebből a szempontból. Buktató nincs, bolondbiztos, viszlnylag lágy a műanyag.
Leghamarabb a két száraz műanyag eszi meg egymást. Ahogy nézegettem a gyári maradványokat, leginkább szilikonra hasonlít. Továbbra is merem a gépzsírt ajánlani, mert évtizedes referenciám van a használatában. ( Konkrétan lítiumossal... )
Köszi, megpróbálom... !
Steve
Szia,
Kipróbáltam, kivettem a műszerfal oldalán lévő F9-es biztosítékot. Világított is az ABS indikátora és pár másodperc múlva sípolt és elkezdett világítani a felkiáltó jel is a műszerfalon. Csak a parkolón belül próbáltam, kb 10-12 méteren "gyorsulás", majd satufék, de ugyan az a fékhatás. Nem blokkol a kerék, ahogy mondtam a féktárcsa és betétek most lettek cserélve. Hogy konkrétan milyen minőségű, azt nem tudom (egyébként valami olasz gyártmány, ezt az infót kaptam az üzletben vásárláskor), de a kereskedő azt mondta, hogy nem volt panasza még erre. Esetleg valami más ötlet, hogy mi lehet a gond? Köszi előre is,bpi
Szia!
Remek kérdést tettél fel látatlanba.... Ha működik a vákuumos fékrásegitőd, akkor a fékbetét a ludas.Ha nem működik, akkor betonkemény a fékpedál. Olasz fékbetét... olyanban nem láttam még olyat, amit be mernék szerelni autóba)Reklámozás célja nélkül: Textar, Jurid, Bosch, Brembo, Ate...ezek közül választanék a magam részéről üdv: hp
Osztom.
Szia,
Köszi a gyors választ! Tudom, hogy látatlanban nehéz tanácsot adni és gyógyítani Nem is ezt várom, csak ötleteket szeretnék kapni, hogy mi lehet az oka.A betonkemény alatt azt érted, hogy neki kell feszülni az ülésnek, hogy fogjon valamennyire? ![]() Egyébként nem ilyen, csak egy bizonyos szintű nyomás után már nem fog jobban a fék. Azaz, ha csak rátaposok úgy igazából mert bevág elém valaki, vagy "karletörésig taposom", akkor is ugyanaz a hatás (nem csikorog a gumi az aszfalton). Elég nyugodt sofőr vagyok, azaz tartom a követési távolságot, de előfordulhatnak vészhelyzetek amikor az a pár méternyi plusz féktáv nem mindegy... Üdv,bpi
Próbaképpen ruházz be rendes fékbetétbe szerintem. Olcsóbb, mint egy eleje
Idézet: „Olasz fékbetét... olyanban nem láttam még olyat, amit be mernék szerelni autóba)” Idézet: A két dolog ellentmond egymásnak, mert a Brembo olasz. „Textar, Jurid, Bosch, Brembo, Ate...ezek közül választanék a magam részéről” Bővebben: Link
A vásárlás után az egyik szerelő minden lehetséges folyadékot kicserélt. Azóta egy másik szerelőnél is volt, de az sem mondta hogy ez lenne a gond.
Szóval, nem hiszem...
Messze vagyok és csak találgatok, de a legrosszabb minőségű fékbetétnek is blokkolnia kéne, ha a mehanika jó.
Szerintem is inkább szerelő-, mint fékbetét-hiba lesz ez...
Jogos,elnéztem.
Na, ma elvittem egy harmadik szerelőhöz...
Kipróbáltattam vele (neki sikerült egy szerény kerékcsikorgást kisajtolnia, legalábbis én úgy hallottam) és azt mondta, hogy szerinte a fékbetét a gagyi. A Brembo-t ajánlotta Ő is... Köszönöm a tanácsokat és bocsi az offért!
Sziasztok, remélem tud valaki segíteni:
Octavia 2000évj. 1600ccm benzin AEE motor hidegen rendesen jár a motor, könnyen indul, de ahogy eléri az üzemi hőfokot, leáll a motor majd kb 40-50perc múlva tudom újraindítani(miután a lehűlt a kijelző szerint a motor) cserélve volt a gyújtótrafó, az elosztófedél+rotor, a gyújtókábelek(nincs rajta fémburkolat) rendben, az ac pumpa új, az üzemanyagpumpa új, a fojtószelep ki lett pucolva, új a levegőszűrő is. Mi lehet a gond?...
A hiba már a cserék előtt is megvolt? Ha nem, akkor a felsoroltak közül az ac pumpa lehet okozó: lehet az új hibás, illetve lehet nem pont belevaló.
A számítógép mondott valami hibakódot?
igen, korábban is volt ilyen gond, az ac pumpát egy szerelő cserélte, tegnap kiszedtem, amit ehhez a motorhoz írnak az pont így néz ki. holnap viszem hibaolvasásra. érdemes "újratanítani" a komputert a fojtószelep tisztítás útán? illetve, ha ac pumpa a gond az miért csak üzemmeleg állapotban vacakol?
Sziasztok
Tudom nem elektromos probléma, de hátha tudjátok a megoldást ! Octavia 1.6 AKL 1999 A hűtővíz jelző időnkét villog-sípol a tartályban kevés a víz,a sapka levétele után a visszafolyón megjön a víz. a hűtő alsó csöve hideg ,a hűtő normális hőmérsékletű,meleg. Termosztát?Vagy vízpumpa hiba ? a hőfokjelző szerint a vízhőfok normális. Segítsetek,köszönöm.
Nem lehet, hogy felfújja a csöveket? Elöregedett csövek tudnak olyan bővek lenni nyomás alatt, hogy a tartályba csak a levegő jut. Főleg ha a kupakban lévő szelep esetleg hibás.
Köszi,megyek megnézem a szelepet.
Sziasztok !
Milyen típusú gyertyát javasoltok Octavia 1.4 2008 BUD típusú autóba? Válaszotokat előre is köszönöm !
Ezek közül válassz. Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |





