Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kombikazán működési hiba
 
Témaindító: gpepe79, idő: Nov 29, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   132 / 570
(#) briki válasza toro hozzászólására (») Nov 13, 2012 /
 
Te jó isten, csak olvasom milyen szakszervizek vannak ebben az országban- égtájtól függetlenül. Nem tudják a hiba okát megkeresni, kijavítani, csak cserélgetnek sorban alkatrészeket. Hogy lehetnek ezek hivatalos szervizek???
Régi szlogen: ezért áll itt ez az ország.

Halkan jegyzem meg, és is kezdő vagyok ezen a területen.
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2012
(#) bbalazs_ válasza briki hozzászólására (») Nov 13, 2012 /
 
Ez szinte minden szervizzel igy van.
Iszonyatos mennyisegu, hivatasos kontar van jelen az eletben, papirral.
Ez az egyik kovetkezmenye, hogy mindenki fehergalleros akart lenni, lenezik a rendes ketkezi munkat, nem fizetik meg.
Ha megis akad egy jo szakember, azt kezrol kezre adjak, mint becses ritkasagot


Akik itt a forumon jelen vannak, nemcsak jo szakemberek, hanem onzetlenek is, hiszen ertekes idejuket aldozzak fel. Koszonet erte nekik.
(#) vsztapsihapsi válasza toro hozzászólására (») Nov 14, 2012 /
 
kösz de már megvan,eredetiben,és letöltve is ilyen hibát nem ír!!!!!
(#) Bubuka57 hozzászólása Nov 14, 2012 /
 
Üdv mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni. Vaillant vuw hu 242/2-3 kombi, turbós fali kazán.Olyan hibát csinál mióta meg kezdődött a fűtés szezon,ha megy a fűtés és megnyitom a hmv.csapot (bárhol a lakásba) a kazán át vált üzem szerűen meleg víz készítésre minden ok égőfej ég hiba nincs,nem . A hmv. langyos esetleg kis idő után hideg lesz. Ha viszont termosztáttal leállítom a fűtést 15,20 perc múlva, hmv. megnyitva teljesen üzemszerűen adja a meleg vizet.Fűtés hideg viz nyomás Kb 1,3 bar ,melegen max kettő.
(#) Sard1978 hozzászólása Nov 14, 2012 /
 
Üdvözletem! Tanácsot szeretnék kérni.
Egy ocean luna 20p készülékem van.
1. A kéményseprő megjegyezte a legutóbbi felülvizsgálatnál, hogy jó lenne ha