Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » JLH erősítő
Lapozás: OK   133 / 219
(#) zoli7409 válasza reloop hozzászólására (») Feb 22, 2014 /
 
Igen fémből van Bővebben: Link ,nincs hozzákötve.Igazából nem zavar a leírt hiba mert csak akkor jenlentkezik ha teljes tenyérrel megfogom a dobozt és teljes hangerőn hallható csak, akkor is nagyon halkan.
(#) reloop válasza zoli7409 hozzászólására (») Feb 22, 2014 /
 
A bemeneti RCA csatlakozókat szigeteletlenül szereltem, ettől síri csendben van. Bővebben: Link
A hozzászólás módosítva: Feb 22, 2014
(#) Taki84 hozzászólása Feb 23, 2014 /
 
Sziasztok!

Hónapok óta olvasgatom a fórumot, igazán szép megoldásokkal találkoztam.
Jómagam abszolult kezdő vagyok ebben a témában, de szeretek igényes zenét hallgatni és a bütykölés sem áll tőlem távol. Így hát nekiálltam az információgyűjtésnek, vettem egy mély levegőt és megszületett az első erősítőm (ezúton is nagy-nagy köszönet Cirokl kollégának a türelemért és a sok segítségért! ) és tényleg gyönyörű a hangja!!
Nekiállok a másik oldalnak is, aztán a szűrt-stabil táp, majd a dobozolás..
Mindenféle kritikát, tippet, tanácsot szívesen fogadok!
(#) Orbán József válasza Taki84 hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Szia!
Nem tudom, a stabil táp mennyire szükséges, az megnöveli a tápok belső ellenállását.
Én nem éreztem szükségét az enyémnél...
Mekkora a tápfesz, nyug.áram, a hangszóró impedanciád, hűtőbordád, tranyó tok hőmérséklet?
(#) keszeg01 válasza Taki84 hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Szia.
Dobozolás előtt halgasd meg stabil tápal és nélküle és amelyik tetszik aval építsd meg .
(#) CIROKL válasza Taki84 hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Idézet:
„szűrt-stabil táp,”
Nem kell ... de ha ragaszkodol hozzá hát legyen .
Panelkészítés ügyben is tudtam volna mondani egy pár apróságot , szebb lett volna .
A hozzászólás módosítva: Feb 23, 2014
(#) Taki84 válasza Orbán József hozzászólására (») Feb 23, 2014 /
 
Szia!