Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Villogó, LED-ekből (RC) autóra (FBI style)
Lapozás: OK   4 / 25
(#) puca3333 hozzászólása Jan 19, 2008 /
 
kösz mindenkinek csak tudjátok én még kezdő vagyok. :no:
(#) Tonsil válasza DiveZ hozzászólására (») Jan 19, 2008 /
 
Szia!

Érdeklődnék hogy a Luxeon ledekből hányat és hogyan kötöttél össze????

Nekem ugyanis 10-10 10mm-es extrafényes ledből volt összerakva a piros és kék oldal, de a piros oldal akkor is világított fél fénnyel,mikor nem kellett volna neki :S
A kék oldallal azért nem volt baj mivel ott 5-5 led volt sorba kötve majd a 2db 5ös csoport párhuzamosan,a pirosakat viszont a nagyobb üzemi fesz miatt nem tudtam 5-ösével bekötni csak 3-3-4 es csoportokban.
12votról ment a cucc egyébként.

Ha másnak van ötlete,azt is várom
(#) puca3333 hozzászólása Jan 20, 2008 /
 
az előző kapcsolásban 2x8 led van , nem lehet megcsinálni hogy csak 2x3 ledet müködtessek meg vele.
(#) uli válasza puca3333 hozzászólására (») Jan 20, 2008 /
 
szia!
természetesen meg lehet csinálni.
Egy kérdésem van: Mekkora lesz a tápfesz?? Ez itt 12 Vra van kalkulálva.

és pls használd a VÁLASZ gombot kössz

(#) DiveZ válasza Tonsil hozzászólására (») Jan 22, 2008 /
 
Halee!

Nos, a luxeon rebellt használtam(tuk)...
Az a nagyon komoly, hogy ezeket "simán" lehet 12v-ról hajtani. Lényeg, hogy a specifikációban lévő (általában 1000 - 1500ma-t ne lépd túl).

Ráadásul ide különösebb hűtés sem kell, mert nem folyamatos üzemről van ugye szó, hanem csak villogásról (100 - 200 ms)

Arról nem is beszélve, hogy ezeknek akkora a fényereje, hogy csatornánként (ha több különböző helyen akarod elhelyezni) elég 1-1 db minden színből...

Ja, és amiért én is vadászok ezekre a kapcsolási rajzokra az igen banális:

Barátommal ketten megcsináltuk. Én adtam az 5let, ő pedig a tudás jelentősebb részét.
Elkészült a kapcsolás, be lett dobozolva és a jótét lélek (mivel tuti profi stb...) úgy lezárta nehogy ki lehessen nyitni... (műgyanta és egyebek)