Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Témaindító: angel83zs, idő: Máj 14, 2006
Témakörök:
Pár érdekesség még
MortScipt SI néven is keresheted, akkor konkrét letöltéseket is találsz. A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2017
Sziasztok!
Még mindig a motoros radióval szenvedek!Eddig arra jutottam hogy ha leforrasztom a motort majd bekapcsolom a radiót és megnyomom a kijelző kitoló gombot és pörgetem közben a fogaskereket akkor a motor kivezetésén lesz 5-6V de ha visszarakom a motort akkor meg szinte semmi
A motor nem szorul? Ha a motorra adsz külső forrásból tápfeszültséget 5-6V forog?
a motor nem szorul!külső forrásból szépen megy
Akkor a meghajtóáramkörben van a hiba. Mérd ki, hol veszik el a feszültség.
És tudnál valami ötletet adni hogy álljak neki.Már sok mindennel probálkoztam
Rajz nincs róla? Annak a 16 lábú állatkának olvasható a felirata?
Hát rajz as sajna nincs. 16 lábún ez van irva bár nehezen kivető 6951 ES 3125
vagy inkább 6951 FS 3125
Sajnos ezt nem találja a gugli.
jah néztem én is.Igy nehéz lesz kitalálni hogy mi ez?Vagy inkább lehetetlen legalább is az én számomra
de akkor az hogy lehet ha nincs rajt a motor akkor meg rendesen van feszültség?
Gondolom van benne valami túlterhelésvédelem és az kapcsolja le. Esetleg a táp nem tud kellő áramot szolgáltatni, vagy valahol repedt egy forrasztás ezért nem tud a kellő áram kialakulni.
Hát azon a 16 lábun van olyan pont ahol van rajt 12V meg van ahol 5V van szerintem a betáppal nincs akkor gond.ahova a motor kivezetesek kötve vannak azon a lábon 5V van
Mérd meg, hogy amikor rajta van a motor, az IC-n változnak-e a feszültségek.
Van egy 5v stbilizátor ic a kimeneti erintkezőnél 1.5V esik a fesz.mikor behuzza a kijelzőt mikor kitolja akkor 4V ra esik le
A 16 labunál ahol a 12V van az behuzáskor 5Vra esik le kitoláskor 10.5Vre Ha jol tudom az nem baj ha a motor kiveztések sipolnak egymással.gondolom a 16 lábu vezérli azt is higy a motor mikor melyik iranyba forogjon
A sípolás nem mérés. Mérd meg a motorkivezetések közötti ellenállást mindkét irányban, mintha diódát mérnél. Gondolom a 12v az az IC betápja. Az furcsa, hogy olyan sokat esik, lehet azt kéne megvizsgálni honnan jön, mert lehet arrafelé van valami nyűg.
A motor kivezetéseket megmértem ellenállásmérővel egyik irányba 10.5 masikba 10.3 megprobálom lekövetni a betápot.Vagy az nem tudom mennyire jó ötlet lenne ha az ic betápjára adok direktbe 12V adapterről vagy nagyobb kárt csinálnák?
Erről lenne szó, a settings-ben nincs semmi, a navinál nem reagál sem az adjust sem navi gombra.
Ez a 10 ohm körüli ellenállás motor nélkül van a két kivezetésen? Megpróbálhatsz direktbe is 12V-ot tenni rá. Nem melegszik nagyon az az IC?
A 10 ohmosat az a magán a motoron mértem kiforrasztott állapotban .
A panelon a motor kivezetéseinél 38.8at mértem ugy hogy a műszer 200K ra volt kapcsolva
Ez már jobban hangzik. Gyakorlatilag a motor ellenállását mérted. Mindkét irányban ez az érték?
A panelon a motor kivezezésnél igen egyforma minda két irányba38.8
A motort azt meg egy másik tarományba mértem mert csak ott mutotatt értéket 10.4 képen az az állás van amin a motort mértem
A kép lemardt ☺
A motor ellenállása rendben. Mivel az IC-ről nincs információ így ezt a 38,8Kohm-ot tekintsük jó értéknek. Próbálj meg 12V-ot adni a megfelelő lábra, természetesen ugyanarról az áramforrásról, ahonnan a fejegységet is táplálod.
Elsőre meg kéne lesni a kártyán lévő mappaszerkezetet és a gyökerében lévő fájlokat. Ha nem megadható külön neki, akkor fixen beletolták a win-be, de ettől még lecserélhető egy kis ügyességgel, hogy azt tegye, amit te akarsz...
Mindig írj mértékegységet, amikor értéket osztasz meg! Ohm, vagy kohm, stb...
Ezek a mérések az autóban készültek feltöltött akkunál, vagy valamilyen tápegységen?
Csak az a bajom, hogy winbe nem tudok bejutni valami ötlet?
A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2017
Ez ellenállás mérés az feszültség mentes állapotban történt.A voltmérés az egy 12V os adapterről történt!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |